;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange [+بازیگران و داستان]

فیلم دکتر استرنج 2 : چندجهانی و دیوانگی طی سال 2021 اکران خواهد شد. با ما در بررسی تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange همراه باشید.

دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) یکی دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که طرفدارن بسیار زیادی دارد. این مجموعه جذاب به کارگردانی سم ریمی و نویسندگی جید برتلت، مایکل والدرون ساخته شده است.

این مجموعه دیدنی سری دوم فیلم دکتر استرنج است. در ادامه این نوشتار تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange که یکی از بهترین فیلم‌های مارول به حسا می‌آید را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange

دکتر استرنج در چندجهانی و دیوانگی!

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در سال 2021 برایمان جذابیت های زیادی دارد. ما در بررسی خود از آخرین اخبار دنیای مارول از سریال های این مجموعه داستانی نیز یاد کرده بودیم که احتمالا در سال 2021 موجب جذابیت و جلب نظر طرفداران زیادی خواهد شد.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد تا برنامه اکران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با تغییرات گسترده‌ای مواجه شود و شاهد عقب افتادن اکران تمامی فیلم‌های آینده این مجموعه باشیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات بیشتری در اکران فیلم‌های آینده مارول استودیو ایجاد شده است. مارول تایید کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که پیش از این اکران آن تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) عقب افتاده بود، حال اکران آن با ۴ ماه تاخیر دیگر مواجه شده و اکنون قرار است در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

همه این ها بهانه ای شد تا با انتشار تریلر جدید این فیلم، قصد کنیم تا به بررسی داستان، تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange بپردازیم. فیلمی که بدون شک رقیب خوبی برای بهترین فیلم های دی سی 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

تاریخ اکران و تریلر دکتر استرنج 2

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 (Doctor Strange)
داستان فیلم 2 Doctor Strange / بازیگران فیلم دکتر استرنج 2 / تریلر فیلم 2 Doctor Strange

همانطور که در ابتدا گفتیم، شیوع کووید 19 که همچنان نیز دنیا به طرز جدی با آن درگیر است مشکلات و مصائب فراوانی را سبب شد که از جمله آنها به تعویق افتادن بسیاری از پروژه های مهم سینمایی بود.

به مانند همه پروژه های دیگر، برنامه های استودیو مارول نیز که گستردگی زیادی داشتند با در نظر گرفتن این موضوع به تعویق افتاد و در نتیجه این امر حتی مراحل پیش تولید یا پس از فیلمبرداری آثار نیز نمیتواند به سرعت قبل ادامه پیدا کند. این موضوع بر تاریخ انتشار بسیاری از فیلم‌ها و یا بلاک‌باسترهای سال ۲۰۲۰ تاثیر گذاشته است و آن‌ها حداقل به یک سال برای تکمیل فرایندهای تولید و پسا تولیدشان نیاز دارند.

تاریخ اکران دکتر استرنج 2 مارول نیز که پیش از این برای پنجم نوامبر 2021 برنامه ریزی شده بود در نتیجه شدت یافتن وضعیت کرونا با یک تعویق طولانی مدت به 25 مارس سال 2022 منتقل شد.

به تازگی اما تاریخ اکران و تریلر دکتر استرنج 2 منتشر شده است و در همین راستا در تکراتو تصمیم گرفتیم با کنار هم گذاشتن اطلاعات مان از این فیلم موردانتظار دنیای مارول، به بحث از تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

 

تاریخ اکران و تریلر دکتر استرنج 2 ؛ بازیگران

تردیدی در اینکه بندیکت کامبریچ محبوب برای ایفای نقش دکتر استرنج دو حضور خواهد داشت نداریم. به علاوه بر اساس یک اعلامیه در ارتباط با تاریخ اکران دکتر استرنج 2 مارول ، قرار است الیزابت اولسن نیز در نقش کاراکتر اسکارلت ویچ در این فیل حضور داشته باشد.

تاریخ اکران و تریلر دکتر استرنج 2 (Doctor Strange) ؛ چندجهانی دیوانگی!
داستان فیلم 2 Doctor Strange / بازیگران فیلم دکتر استرنج 2 / تریلر فیلم 2 Doctor Strange

در نتیجه تاکنون فقط حضور دو بازیگر به صورت قطعی تضمین شده است. البته که انتظار حضور چیویتل اجیوفور نیز در این فیلم وجود دارد حتی اگر موردو ضد قهرمان اصلی فیلم نباشد.

نظریه‌های اصلی راجع به این کاراکتر آن است که یا او به‌عنوان متحد شخصیت مخالف دکتر استرنج در این فیلم حضور خواهد داشت و یا مانند بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی به‌عنوان ضدقهرمان دوم در این اثر کار خود را انجام می‌دهد.

صحبت‌هایی مبنی بر حضور اوا گرین در فیلم دوم دکتر استرنج برای ایفای نقش شخصیت اصلی شرور مطرح شده بود که این بازیگر به طور قاطعانه آن را رد کرد. بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند ریچل مک‌آدامز جهت ایفای نقش معشوقه دکتر استرنج یعنی کریستین پالمر در فیلم دوم حضور خواهد داشت؛ اما طبق گزارش‌های مختلف این بازیگر قرار نیست دیگر این نقش را ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 (Doctor Strange)
تاریخ اکران دکتر استرنج 2 مارول / داستان فیلم 2 Doctor Strange / بازیگران فیلم دکتر استرنج 2

به احتمال زیاد کاراکتر کلیا به‌عنوان معشوقه دکتر استرنج جای کریستین پالمر را خواهد گرفت؛ کلیا یک جادوگر زن است که در کمیک‌ها تاریخچه‌ای طولانی با دکتر استرنج دارد.

با توجه به تخریب سنگ زمان در فیلم پایان بازی، اگر این کاراکتر با این فیلم نخستین تجربه خود را در دنیای سینمایی مارول تجربه کند، آنگاه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که او کلید بازیابی جریان زمان باشد.

‌او همچنین می‌تواند شرایط را برای پیوند بین قلمرو کوانتوم و بعد تاریکی فراهم کند. اگر دورمامو بار دیگر ظاهر شود، آنگاه استاد هنرهای عرفانی قطعا به کمک نیاز خواهد داشت.

دنیای سینمایی مارول هنوز به طول رسمی لیست کامل گروه بازیگری این فیلم دنباله را اعلام نکرده است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین انیمه های 2021

تاریخ اکران و تریلر دکتر استرنج 2

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 (Doctor Strange)
تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange

«دکتر استرنج ۲» به کارگردانی سم ریمی و با بازی بندیکت کامبربچ و الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف و اسکارلت ویچ ساخته شده است. همچنین مایکل ولدرون، نیز نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. می‌توان گفت که این فیلم تاثیر مستقیمی بر مینی سریال جدید اینترنتی دیزنی پلاس، «وانداویژن» خواهد گذاشت.

قاعدتاً اکران فیلم «دکتر استرنج ۲» باید در تابستان سال ۲۰۲۱ و چند ماه پس از انتشار «وانداویژن» در بهار اتفاق می‌افتاد؛ چرا که گفته شده بود میان سریال دیزنی پلاس و قسمت دوم «دکتر استرنج» نقاط مشترک بسیاری وجود دارد و این دو با هم در ارتباط هستند.

به هر صورت تاریخ اکران دکتر استرنج 2 مارول در 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401) خواهد بود. پیش از ادامه مطلب ذکر این نکته را فراموش کنیم که ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

داستان فیلم : تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange

فیلم نخست دکتر استرنج توسط اسکات دریکسون کارگردانی شده بود؛ او همچنین قرار بود فیلم دوم را نیز کارگردانی کند. اما بنا به دلایل مختلف این همکاری به نتیجه نرسید و دریکسون از این پروژه کنار گذاشته شد.

قبل از تمام این اتفاقات دریکسون اعلام کرده بود که قرار است نخستین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول را تولید کند؛ کامبربچ نیز در ادامه افزود:

این پیچ‌وخم داستانی وحشتناک مردم را درگیر خود خواهد کرد. ما به عقب بازمی‌گردیم و تلاش می‌کنیم تا او را نابود کنیم.

اما در ادامه و بعد از جدایی دریکسون، کوین فایگی (مدیر استودیو مارول) اعلام کرد که این دنباله با درجه سنی PG-13 تولید خواهد شد و دارای مضامین طنز نیز خواهد بود.

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 (Doctor Strange)
تاریخ اکران دکتر استرنج 2 مارول / تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2

شاید بتوان همین اختلاف سلیقه را دلیل اصلی جدایی دریکسون از این پروژه دانست؛ البته هنوز به طور قطعی دلیل اصلی جدایی این کارگردان مشخص نشده است. خلاصه داستان رسمی فیلم دکتر استرنج در چندگانگی جنون بدین شرح است:

بعد از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، دکتر استیون استرنج به تحقیقات خود راجع‌به سنگ زمان ادامه می‌دهد؛ اما یک دوست قدیمی به دشمن تبدیل شده و به برنامه‌های استرنج پایان می‌دهد و باعث می‌شود که او یک شیطان غیرقابل توصیف را رها کند.

طبق حدسیات طرفداران، حوادث مینی‌سریال وانداویژن (WandaVision) کاراکتر اسکارلت ویچ را به سمتی هدایت می‌کند که از دکتر استرنج کمک بخواهد؛ این مینی‌سریال قرار است در دسامبر سال 2020 توسط سرویس دیزنی پلاس عرضه شود. بنابراین باید تا آن زمان منتظر باشیم و ببینیم که آیا این گمانه‌زنی به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

فایگی اعلام کرد که بدون شک بین سریال لوکی (Loki) و فیلم دکتر استرنج 2 ارتباطی وجود خواهد داشت. البته این ارتباط نمی‌تواند بدین معنی باید که که کاراکتر لوکی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. (هنوز در این رابطه چیزی مشخص نشده است.) فایگی همچنین اعلام کرد که جهت درک کامل این فیلم، تماشای سریال‌ها ضروری است؛ او گفت:

این قسمت‌ها به شکل بسیار بزرگی با فیلم‌ها مرتبط خواهند بود. این روش کاملا جدیدی از داستان‌سرایی است که می‌توانیم با آن بازی کنیم و آن را کشف کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

عوامل فیلم 2 Doctor Strange

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 (Doctor Strange)
تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange / تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange
  • کارگردان: سم ریمی
  • تهیه‌کننده: کوین فایگی
  • نویسنده: جید برتلت، مایکل والدرون
  • بازیگران: بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، ریچل مک‌آدامز، چیویتل اجیوفور، زوکایتل گومز
  • موسیقی: دنی الفمن
  • فیلم‌بردار: جان ماتیسون
  • تدوین‌گر: باب مورافسکی
  • شرکت تولید: مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده: استودیو سینمایی والت دیزنی

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx 

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) 

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange ؛ شخصیت های کلاسیک مارول

تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 (Doctor Strange)
تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange / تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2

کوین فایگی، از حضور شخصیت‌ها و قهرمانان کلاسیک و قدیمی مارول در تازه ترین فیلم این کمپانی یعنی «دکتر استرنج ۲» خبر داده است. او ضمن حضور در آکادمی فیلم نیویورک به‌عنوان سخنران مهمان، طرفداران مارول را در جریان این خبر خوش قرار داد.

فایگی هم‌چنین در سخنان خود افزود: «گاهی شخصیتی را به‌عنوان قهرمان انتخاب می‌کنید و دوست دارید که بارها او را روی پرده نمایش ببینید؛ این دقیقا وقتی است که در طول تهیه و ساخت یک فیلم از خودتان سوال می‌کنید که اکنون کدام قهرمان قرار است وارد این فیلم شود؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید تریلر فیلم 2 Doctor Strange در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم 2 Doctor Strange در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر