;
coinex

چرا خدمات تضمینی سئو را هیچ شرکت سئو نمی‌تواند پیشنهاد کند؟

برخی شرکت‌های سئو مدعی هستند که به کاربران خود خدمات تضمینی سئو ارائه می‌دهند. اما آیا می‌توان نتایج بهینه‌سازی موتور جستجو را تضمین شده ارائه داد؟

بسیاری از شرکت های سئو وجود دارند که ادعا می‌کنند نتایج بهینه‌سازی موتور جستجو را تضمین شده ارائه می‌دهند، که به معنای سئو تضمینی است. بر این اساس، شرکت‌ها ادعا می‌کنند که یک وب‌سایت می‌تواند رتبه برتر را در نتایج جستجو به دست آورد یا ممکن است تعداد بازدیدها یا موقعیت‌هایی را در گوگل در یک بازه زمانی مشخص ارائه کند. اما این ادعاها تا چه حد صحت دارد؟

چرا خدمات تضمینی سئو را هیچ شرکت سئو نمی‌تواند پیشنهاد کند؟

وقتی یک شرکت سئو به گونه ای تبلیغات می کند که خدمات سئوی تضمینی ارائه می دهد، باید از آنها دوری کنید. بنابراین، در اینجا تیم نبض مارکتینگ برخی از دلایل قانع کننده را با شما به اشتراک می گذاریم که چرا باید از خدمات تضمین شده سئو دوری کنید.

1. فقط موتورهای جستجو رتبه بندی را کنترل می کنند

کنترل رتبه ها در دست موتورهای جستجو است و در دست کس دیگری نیست. نکته اصلی این است که یک کارشناس سئو هیچ کنترلی بر رتبه بندی موتورهای جستجو ندارد. متخصصین سئو فقط می توانند تکنیک های سئو را برای تحت تاثیر قرار دادن موتورهای جستجو به منظور رقابت برای رتبه های برتر عملی کنند.

رتبه بندی ، بر اساس الگوریتم های جستجو که توسط موتورهای جستجو برای هر وب سایت اعمال می شود، تخمین زده می شود. بخش مشکل آن ، این است که این الگوریتم‌های جستجو همیشه در حال تغییر هستند.زیرا موتورهای جستجو الگوریتم‌های خود را اصلاح می‌کنند. از این رو، هیچ متخصص سئو نمی تواند نتایج را پیش بینی کند، به ویژه زمانی که می خواهید افزایش ترافیک سایت بالایی به دست آورید.

تنها چیزی که الگوریتم های موتورهای جستجو تحت تاثیر آن هستند، تکنیک های سئو است که توسط کارشناسان سئو استفاده می شود. متخصصین سئو از تجربیات و مطالعات قبلی خود برای پیاده سازی مؤثرترین استراتژی ها برای کمک به وب سایت ها برای دستیابی به رتبه برتر استفاده می کنند. چنین تکنیک هایی ممکن است شامل تغییرات در ساختار وب سایت، محتوای وب سایت و بهینه سازی آن مطابق دستورالعمل های آخرین الگوریتم های جستجو باشد.

یک شرکت سئو خوب همیشه از به روز رسانی های احتمالی معرفی شده توسط الگوریتم های جدید آگاه است. آنها برای همین یک برنامه عملی ایجاد می کنند تا مشتریانشان کمتر تحت تأثیر قرار گیرند و بتوانند حداکثر مزایا را به دست آورند.

خدمات تضمینی سئو

2. گارانتی های در سئو تاریخچه ای غیرعادی دارند

از سال 1374 تا به امروز،در کل وب جهانی  کلاهبرداری های سئو از افزایش ترافیک سایت و رتبه بندی تضمین شده ، به عنوان یک عبارت جذاب برای جذب خریداران استفاده می کنند. این عمل آن ها کل صنعت مارکتینگ و سئو را لکه دار کرده است و کسب و کارهایی جعلی دارند که ممکن است این ضمانت های دورغین را به عنوان یک برچسب قابل اعتماد برای خود در نظر بگیرند.

برخی از اظهارات نادرست آنها عبارتند از:

  1. شرکت سئو ما تضمین می‌کنند که هر ماه شما را در لینک اول گوگل نگه دارند.
  2. ما خدمات تضمینی را برای بهینه سازی سایت شما برای تقریباً 100 عبارت کلیدی متمایز ارائه می دهیم.
  3. شرکت سئو ما تضمین می کند که گزارش های ماهانه را ارائه می دهد که موقعیت شما را در صفحه اول ثبت می کند.

بسیاری از آژانس های سئو هنوز رتبه های تضمین شده را ارائه می دهند و از این ترفند هوشمندانه برای تضمین نتایج برای کلمات کلیدی خاصی که انتخاب می کنند استفاده کرده اند. در این شرایط، آنها می توانند کلمات کلیدی غیر رقابتی و اولیه را انتخاب کنند که به راحتی نرخ موفقیت بالایی را ارائه کنند. با این حال، اکثر این کلمات کلیدی نمی توانند ترافیک جدی را به وب سایت ها ارائه دهند.

3. هشدار موتورهای جستجو در مورد استفاده از خدمات سئو تضمینی

مشتریان به ندرت دستورالعمل های گوگل را در مورد بازاریابی موتورهای جستجو مثل گوگل را بررسی می کنند. باید واضح باشد که هیچکس رتبه برتر گوگل را نمی‌تواند تضمین کند.اگر مشتریان بالقوه ، مستندات گوگل و بررسی نتایج تضمین شده را مطالعه کرده باشند، احتمالا از آنها اجتناب می کنند و به دنبال خدمات واقعی می گردند.

4. رتبه بندی موتورهای جستجو ناپایدار است

وقتی جستجویی را از یک مکان خاص انجام می‌دهید وسپس به مکان دیگری خارج از شهرتان می‌روید و همان عبارت را دوباره جستجو می‌کنید، قطعاً به ترتیب کاملاً متفاوتی از نتایج جستجو خواهید رسید. این برای جستجوهای مرتبط با گوگل صادق است.

هر زمان که جستجو می کنید و در حساب گوگل  خود، نتایج شخصی سازی شده را بررسی می کنید یا بوسیله مرکز داده متمایز جستجوتان را  بررسی می کنید، نتایج نمایش داده شده متفاوت است. جستجوگران متعددی نیز با زدن رفرش در پرس و جو و جستجوی نتایج به ترتیب یا تغییر مجدد مواجه شده اند.

با این ویژگی نامتجانس تغییرات رتبه‌بندی و این واقعیت که رتبه‌بندی در یک موقعیت خاص در یک دستگاه خاص در یک نقطه متفاوت است، شرکت‌های باهوش و معتبر سئو از ارائه خدمات سئو تضمینی دوری می‌کنند.

5. فقط رتبه بندی موتورهای جستجو عملکرد کلی یک وب سایت را توجیه نمی کند

رتبه های برتر حجم ترافیک برابری ندارند. یک کمپین سئو خوب کمپینی نیست که عملکرد وب سایت شما را تنها بر اساس رتبه بندی سئو اندازه گیری کند. همچنین باید افزایش ترافیک سایت بر اساس جستجو را اندازه گیری کند که این منجر به قیمت سئو مناسب می‌شود.

اگر قرارداد سئوی شما شامل بهینه‌سازی وب‌سایت به منظور افزایش نرخ تبدیل (فروش) سایت باشد، باید بر میزانی که این ترافیک اقدامات لازم را در وب‌سایت شما انجام می‌دهد نیز نظارت شود. به دست آوردن رتبه های برتر همیشه راهی برای پایان است، اما نه اینکه کاملا پایان کار باشد.

آن دسته از مشتریانی که الگوی محکمی برای کسب و کار دارند و همچنین خدمات یا محتوای غنی برای پشتیبانی از آن ارائه می دهند، بازدیدکنندگان علاقه مند و واجد شرایطی را می خواهند که از موتورهای جستجو آمده اند، زیرا هدفی را که سایت می تواند انجام دهد در آن بیان کرده اند.

قطعاً، بالاترین رتبه معمولاً ترافیک بیشتری نسبت به هر رتبه دیگری در نتایج جستجو به دست می آورد. با این حال، کمپین های متعدد سئو و با هدف قرار دادن تنها افزایش رتبه ، خراب شده اند.معیار مهم همیشه باید ترافیک باشد، که افزایش ترافیک جستجو به معنای سئو در صورت انجام کار است. فقط به یاد داشته باشید، 70٪ از حجم جستجو در انتهای منحنی تقاضا است، که مزایای بیشتری نسبت به موارد دیگر ارائه می دهد.

6. خدمات تضمینی برای چیزی که تحت کنترل نیست می تواند منجر به مسائل اخلاقی شود

برای مثال، اگر اسنپ باکس تضمین کند که تا فردا تحویل را انجام دهد، این تضمینی است که آنها می توانند انجام دهند زیرا کنترل کاملی بر شرایط تحویل دارند. با این حال، اگر یک سازنده دوربین تضمین کند که تمام تصاویر کلیک شده از دوربین او زیبا خواهند بود، این یک وعده جعلی است.

مثال دوم هم در سئو صدق می‌کند.شرکت های سئو می توانند تضمین کنند که  بهترین اقدامات ممکن را برای حمایت از وب سایت شما برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ارائه دهند. همچنین، آنها ممکن است تضمین کنند که می توانند ترافیک وب سایت شما را 20، 40، 60 درصد یا بیشتر یا کمتر افزایش دهند.اما کارشناسان سئو هیچ کنترلی بر جستجو ندارند. موتورهای جستجو به تنهایی مسئول قوانین رتبه بندی خود هستند.

7. رتبه بندی بر اساس تبدیل اهمیت دارد

اگر شرکت سئوی شما به شما کمک کند در صفحه اول رتبه بندی ، که در بین 10 نتیجه برتر در موتور جستجو قرار دارد، باشید .اما این رتبه ها برای یک یا چند کلمه کلیدی که رقابت زیادی ندارند و سود زیادی ارائه نمی دهند، این کار هدر دادن تلاش است.سایت شما هیچ سودی برای رتبه بندی در نتایج برتر برای یک کلمه کلیدی نامطلوب ندارد.

صاحبان مشاغل می خواهند که وب سایت آنها مشتریان بالقوه، رشد در فروش داشته باشند و وب سایت آنها سرنخ بیشتری ایجاد کند. بنابراین، افزایش نرخ تبدیل  همان چیزی است که شرکت سئو شما باید همراه با رتبه بندی بهتر ارائه دهد.

8. سئو به صبر و زمان نیاز دارد

سئو فرآیند پیچیده ای است که نیاز به زمان دارد. عوامل متعددی وجود دارد که بر رتبه بندی سئو تأثیر می گذارد و نمی توان آن را به دقیقا همانطور که توسط برخی از شرکت های سئو تبلیغ می شود انجام داد. مهم نیست مشاور سئو که استخدام کردید از چه ابزار یا تجربه ای استفاده می کند.او نمی تواند در کوتاه مدت نتیجه بگیرد.یک شرکت سئوی خوب برای ایجاد اعتماد و کیفیت یک وب سایت ارزشمند، با محتوای غنی و صفحات وب که موتور جستجو بر آنها تکیه دارد، کار می کند.

9. رتبه بندی بی ارزش و ناپایدار

بدون استفاده از عبارات کلیدی صحیح، حتی رتبه های برتر نیز می توانند بی فایده باشند. عبارات ناخوشایند بدون جذب مخاطب واقعاً به رتبه ‌بندی شما نمی‌افزاید. حتی اگر وب سایت شما برای کلمات کلیدی یا عبارات خاص در رتبه اول قرار بگیرد، ممکن است به دلیل جستجو نشدن آنها، ترافیکی به دست نیاورید.همچنین، مکان بر رتبه بندی تأثیر می گذارد و می تواند مجدداً تغییر کند.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

خدمات تضمینی سئو

شرکت نبض مارکتینگ با دارا بودن کارشناسان و متتخصصین کاربلد و باتجربه ،با دارا بودن نمونه کارهای قوی مفتخر بوده که به کسب و کارهای زیادی در سئو سایتشان کمک کرده و در نتیجه آن کسب و کارهای زیادی گسترش پیدا کرده اند.چیدن یک پروپوزال قوی که برای شما بتواند ترافیک هدفمند بیاورد از ویژگی های اصلی شرکت نبض مارکتینگ است.شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد سئو سایت کسب و کارتان با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و با شماره 02188815943 تماس بگیرید.خوشحال میشویم که به کسب و کاری دیگر هم کمک کرده باشیم.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار مفید و کاربردی

    پاسخ