;
coinex

سندباکس متاورس آلفا 8 آذر عرضه می‌شود

سندباکس متاورس آلفا 8 آذر عرضه می‌شود. با ما در تکراتو همراه باشید تا در مورد سندباکس متاورس آلفا توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

قیمت ارز SAND رمز ارز بومی پروژه سند باکس به بالاترین حد تاریخی خود رسیده است، زیرا The Sandbox راه اندازی متاورس بازی برای کسب درآمد خود را اعلام کرده است.

شرکت بازی و دارایی مجازی سند باکس (SAND) ، بخشی از متاورس خود را برای اولین بار از طریق یک رویداد چند هفته ای بازی برای کسب درآمد (P2E) آلفا به گیمر ها و علاقه مندان این حوزه ارائه می دهد.

اما تنها تعداد محدودی از بازیکنان خوش شانس می توانند از این تجربه کامل لذت ببرند. دنیای بازی های مجازی Sandbox به کاربران این امکان را می دهد تا از زمان صرف شده در متاورس از طریق یک مدل بازی برای کسب درآمد یا play-to-earn پاداش دریافت کنند. بازیکنان می توانند زمین بخرند و NFT در بازی ایجاد کنند و با انجام ماموریت های مختلف، توکن سند باکس (SAND) را به دست آورند. آنها همچنین می توانند توکن را استیک کنند.

سندباکس متاورس آلفا 8 آذر عرضه می‌شود

اخبار منتشر شده در رابطه با راه اندازی متاورس نسخه آلفا توسط این پروژه بدون شک پتانسیل آینده ارز سند باکس (SAND) را نشان می دهد.

طبق اعلامیه 17 نوامبر این شرکت، این رویداد در 29 نوامبر ساعت 1 بعد از ظهر UTC آغاز می شود و تا 20 دسامبر ادامه خواهد داشت. یک گروه منتخب از 5000 کاربر این شانس را خواهند داشت که تا 1000 عدد ارز SAND و 3 عدد توکن NFT انحصاری کسب کنند.

سندباکس متاورس آلفا

Alpha Pass یک بلیط NFT است که دسترسی کامل به رویداد را به 5000 نفر می دهد. هزار نفر در قرعه کشی برای Sandbox Landowners شرکت می کنند و 2250 مورد دیگر از طریق مسابقات اجتماعی روزانه در یک دوره سه هفته ای به دارندگان حساب Sandbox داده می شود. این بلیط های طلایی همچنین در بازار ثانویه OpenSea بین 29 نوامبر و 19 دسامبر(8 آذر تا 28 آذر) به فروش خواهند رسید.
بازیکنان بدون پاس می‌توانند به سه تجربه و Alpha Hub، یک حالت بازی چند نفره که دارای طیف وسیعی از مکان‌ها و ماموریت‌ها است، دسترسی داشته باشند، اما واجد شرایط دریافت جوایز P2E نخواهند بود.
برای کاربران جدیدی که در حال تلاش برای ورود به بازی مجازی هستند، بنیانگذار و رئیس شرکت انیموکا برندز، Yat Siu، به Cointelegraph گفت که مردم باید قبل از برداشتن زمین توکن شده، برای تجربه دقیق Sandbox وقت بگذارند.

 

بیبشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره سندباکس متاورس آلفا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ارز سند باکس به قیمت ۱۰ تتر خواهد رسید در چند روز اینده

    پاسخ