;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال سندباکس یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال سندباکس (SAND):Sandbox در سال 2011 توسط Pixowl راه اندازی شد. این توکن درواقع، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان ایجاد، ساخت، خرید و فروش دارایی های دیجیتالی را در قالب یک بازی می دهد.

Sandbox با ترکیب قدرت سازمانهای مستقل غیر متمرکز (DAO) و توکنهای غیرقابل تعویض (NFT)، یک بستر غیرمتمرکز برای یک جامعه بازیسازی پررونق ایجاد می کند. با توجه به کاغذ طرح اولیه ، ماموریت اصلی پلت فرم Sandbox معرفی موفقیت آمیز فناوری بلاک چین در بازی های اصلی است.

این پلتفرم بر تسهیل مدل خلاقانه «بازی برای کسب درآمد» تمرکز می کند، که به کاربران اجازه می دهد همزمان هم سازنده و هم گیمر باشند. Sandbox با معرفی توکن ابزار SAND، از فناوری بلاک چین استفاده می کند ، که معاملات را بر روی پلت فرم تسهیل می کند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال سندباکس (SAND)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روزقیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز سندباکس (SAND) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت سندباکس (SAND) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت سندباکس (SAND)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز سندباکس (SAND) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز سندباکس (SAND) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت سندباکس (SAND) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

آرتور مادرید بنیانگذار و مدیرعامل Pixowl است و او یکی از عوامل محرک پشت The Sandbox است. او در سال 2000 در رشته اقتصاد از دانشگاه پاریس دوفین فارغ التحصیل شد. حرفه حرفه ای مادرید به عنوان مشاور Eurogroup Consulting فرانسه آغاز شد، اما به زودی روح کارآفرینی خود را پیدا کرد. در سال 2001، او 1-Click Media را تأسیس کرد، که بعداً توسط Ipercast خریداری شد.

Sebastien Borget همچنین یکی دیگر از بنیانگذاران Pixowl است و به عنوان مدیر ارشد شرکت فعالیت می کند. او فارغ التحصیل رشته شبکه های سیستم های کامپیوتری و ارتباطات از راه دور از Institut national des Télécommunications در سال 2007 است.

حرفه حرفه ای او به عنوان سرپرست پروژه برای رسانه 1-Click آغاز شد و از آن زمان، آرتور مادرید و سباستین بورجت دوتایی کارآفرین بودند. آنها Pixowl را در سال 2011 تأسیس کردند و پیوسته روی پروژه هایی با هم کار می کردند.

Sandbox یک پلتفرم منحصر به فرد است زیرا فناوری بلاک چین را به دنیای بازی ها معرفی می کند. صنعت بازی، زمانی که پای فناوری بلاک چین به میان می آید، بازار بزرگی است که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

با ایجاد جهانی که گیمرها بتوانند دارایی های مبتنی بر بلاک چین را ایجاد و جمع آوری کنند، Sandbox قصد دارد انقلابی در بازار ایجاد کند. این مسئله موجب ایجاد جایگاهی در بازار جهانی بازی ها خواهد شد. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، به خرید مقداری بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری از بیت کوین خود را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را به هر مقداری از ارز دیجیتال سندباکس (SAND) خرید و فروش کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن ، غیر متمرکز ، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal ، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره ، ارسال ، دریافت ، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید

Trust Wallet:تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید ، ذخیره ، مبادله و کسب رمز ارز میباشد. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست.این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می کند. برنامه های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده اند ، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است ، شما را با تنها با یک کلیک ،به ورود امن ، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود ، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر