;
coinex

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال ؛ بازی های کریپتویی محبوب کدامند؟

پیشرفت فناوری بلاکچین حتی فضای برخی از بازی‌ها را متحول کرده است. ما در این مقاله قصد داریم به بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال بپردازیم.

فناوری بلاکچین انقلابی را در فضای گیم‌ها ایجاد کرده است، در واقع موضوع و یا کانسپت این فناوری بدین گونه است که به گیمرها فرصتی برای درآمدزایی می‌دهد بدین صورت که گیمرها می‌توانند تنها با چندین بازی جذاب بیتکوین دریافت کنند.

با شروع شدن پاندمی کرونا بسیاری از افراد به شغل‌های اینترنتی و دور کاری مراجعه کردند از طرفی از دوران قرطینه افراد تایم زیادی برای سرگرمی و استراحت داشتند، بنابراین صنعت بازی‌های کسب درآمد ارز دیجیتال پا به عرصه گذاشت.

این صنعت با استقبال زیادی همراه شد به هر حال شما با انجام این بازی‌ها هم می‌توانید سرگرم شوید و هم درآمدی را برای خود کسب کنید اما نکته قابل توجه برای شما این است که این گیم‌ها با ریسک‌های زیادی نیز همراه هستند اما به هر حال نمی‌توان از جذابیت این فناوری چشم پوشی کرد. در ادامه با بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال همراه ما باشید.

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال

پیش از آنکه به بهترین بازی اندرویدی برای کسب درآمد بیت کوین بپردازیم، اجازه دهید در ابتدا به برسی ماهیت بیت کوین اشاره‌ای کنیم. بیت کوین اولین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال تا به امروز است، در واقع به آن پول مجازی یا پول دیجیتال نیز گفته می‌شود اما بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست.

به راحتی می‌توان از این ارز یا پول مجازی مانند یک پول کاغذی استفاده کرد و تقریبا بیت کوین در تمام دنیا شناخته شده و معتبر است. تراکنش‌های بیت کوین همگی امن هستند و در یک دفتر کل ثبت می‌شوند، بنابراین جعل آن‌ها تقریبا غیر ممکن است.

فناوری بلاکچین روز به روز در حال پیشرفت بوده و پیش بینی می‌شود این روند ادامه دار باشد، به همین دلیل افراد زیادی در این عرصه سرمایه گذاری کرده‌اند. برخی از افراد شغل خود را به معاملات روزانه در بازارهای الکترونیکی تغییر دادند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

بسیاری از کشورها در هر زمینه‌ای جهت پاداش به کاربران خود ارز دیجیتال می‌دهند این بدین منظور است که ارزهای دیجیتال در تمام دنیا مطرح شده هستند. از طرفی بازی‌هایی برای کسب و دریافت بیت کوین و ارزهای دیگر طراحی شده‌اند. بسیاری از کاربران از این فرایند رضایت کامل را دارند و حتی از آن لذت نیز می‌برند.

در ادامه این مقاله ابتدا لیستی از بهترین بازی های بلاکچینی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و سپس به هر کدام از این بازی‌ها به صورت تک تک خواهیم پرداخت. با بهترین بازی های کریپتویی در ادامه همراه ما باشید.

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال

ما بهترین بازی های بلاکچینی را به عنوان بازی‌هایی تعریف می‌کنیم که به بازیکنان امکان می‌دهد از گیم‌پلی مانند چالش‌ها، شبیه‌سازهای نبرد، وظایف و موارد دیگر لذت ببرند و پس از آن از طریق ارز درون بازی پاداش به شکل ارز دیجیتال دریافت کنند.

به عنوان مثال، کاربران بازی Axie Infinity پس از تکمیل چالش‌های روزانه خود، ارز SLP دریافت خواهند کرد. با این حال، قیمت‌های بازی Axies اکنون بسیار بالا است و همه نمی‌توانند هزینه‌های آن را بپردازند و پس از آن پاداش دریافت کنند.

به همین دلیل ما قصد داریم لیستی از بازی های اندروید که ارز دیجیتال می‌دهند و بازی های iOS که ارز دیجیتال می‌دهند را برای شما ارئه دهیم پس از آن به توضیح کوتاهی در ارتباط با آن‌ها خواهیم داشت. فقط باید توجه داشته باشید که ممکن است شما به شدت درگیر این بازی‌ها شوید.

  • Axie Infinity
  • CryptoBlades
  • Plant vs Undead
  • Zed Run
  • Splinterlands
  • Cometh
  • REVV
  • Gods Unchained
  • Ethermon
  • Farmers World
  • Forest Knight
  • Killa Koliseum

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک 2021

بهترین بازی های 2021

آیا بازی های کریپتویی رایگان هستند؟

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی اندرویدی برای کسب درآمد ببت کوین / بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال

در حالی که برخی از بازی‌های ذکر شده در لیست مانند بازی Splinterlands رایگان هستند، اکثر این بازی‌ها از شما می‌خواهند که مبلغ مشخصی را برای خرید یک بسته اولیه یا پیشرفت هزینه کنید.

کسانی که مایل به پرداخت و صرف سرمایه اولیه نیستند، باید بدانند ابتکاراتی مانند بورسیه تحصیلی در بازی Axie وجود دارد و کاربران می‌توانند در یک طرح تقسیم سود، شرکت کنند. این موضوع باعث شود بازیکنان حدود 50٪ تا 70٪ از کل سود درآمد داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

Axie Infinity

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی اندرویدی برای کسب درآمد ببت کوین / بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال

هر کسی که بخواهد دنیای بازی های بلاک چین یا همان play2earn را کاوش و جستجو کند، قطعا در یک نقطه با Axie Infinity روبرو می شود. این بازی در حال حاضر به عنوان برترین بازی play2earn در فیلیپین شناخته می‌شود و طرفداران وفاداری را در سراسر جهان به دست آورده است. این بازی به یکی از بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال تبدیل شده است.

بازیکنان برای شروع بازی باید سه Axies یا همان هیولا را بدست آورند که می توانند از بازار داخلی خریداری کنند. اگر بازیکنان فاقد بودجه کافی برای خرید Axies باشند، می توانند بورسیه تحصیلی Axie Infinity را انتخاب کنند و از خدمات آن بهره بگیرند.

این بازی دارای حالت‌های PvE و PvP است، اما حالت دوم پاداش‌های بهتری را ارائه می دهد. تمام درآمدهای درون بازی، در واقع همان ارزها از جمله Axie Infinity Shards (AXS) و Smooth Love Potions (SLP) قابل خرید، فروش و معامله هستند. شما همچنین می‌توانید این ارزها را به بیت کوین نیز تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی 2021

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

CryptoBlades

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال / بهترین بازی های کریپتویی

بازی‌های کریپتویی play2earn در یک ستینگ RPG معمولاً محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند. CryptoBlades، یک بازی بلاک چین جدید بوده که به کاربران اجازه می دهد تا با شکست دادن دشمنان، حمله با دوستان و به اشتراک گذاشتن سود، توکن‌های SKILL کسب کنند.

CryptoBlades نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های بلاکچینی شناخته می‌شود. بازیکنان در این بازی همچنین می توانند شخصیت‌ها و اسلحه‌ها را برای شکست دادن دشمنان بسازند یا دارایی‌های درون بازی را در بازار داخلی بفروشند. بازیکنان قبل از اینکه بتوانند بازی را انجام دهند باید یک شخصیت بخرند.

بنابراین برای شرکت در نبردها باید مبلغ ناچیزی را در قالب BNB پرداخت کنند. هزینه‌های نبرد بلافاصله به عنوان توکن‌های SKILL به برندگان بازگردانده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

Plant vs Undead

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی اندرویدی برای کسب درآمد ببت کوین / بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال

بازی‌های دفاع از برج، اغلب ارزش تکرار فوق‌العاده‌ای دارند، و Plant vs Undead قصد دارد این جایگاه را در یک مدل play2earn کشف کند. این بازی در برزیل و سایر کشورهایی که چنین بازی‌هایی را ساپورت می‌کنند، می‌توانند تأثیر معناداری داشته باشد. در حال حاضر این بازی طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

بازیکنان می توانند دانه هایی را برای شروع بازی به دست آورند که می توانند در بازار در ازای توکن‌های PVU خریداری شوند. گزینه دیگر، مسیر بازی آزاد است که جزئیات آن به گونه‌ای دیگر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازی فار کرای 6

تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد

Zed Run

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال / بازی های اندروید که ارز دیجیتال می‌دهند

Zed Run یک بازی کریپتویی بوده که برای کسب درآمد طراحی شده است. این بازی در واقع عناصر مسابقه اسب دوانی را به بلاک چین می آورد. این استودیو که توسط Virtual Human Studio مستقر در استرالیا ساخته شده، از NFT های اسب تشکیل شده است که می‌توانند زندگی خودشان را داشته باشند.

اسب‌ها را می‌توان با استفاده از الگوریتمی پرورش داد که رنگ، قدرت و سرعت را بر اساس نژاد و اصل و نسب آن‌ها تعیین می‌کند. سپس بازیکنان می توانند اسب‌های خود را با مبلغی معادل هزاران دلار به عنوان جایزه در مسیهای دیجیتال وارد مسابقه کنند.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر 

تاریخ انتشار بازی فیفا 22 

Splinterlands

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال / بهترین بازی های کریپتویی

بازی Splinterlands یک بازی کارتی تجاری با الهام از بازی‌هایی مانند Magic the Gathering و Hearthstone بوده و بر پایه بلاک چین Hive ساخته شده است، بازیکنان Splinterlands با هدف مبارزه با هیولاها و کسب جوایز درون بازی، کارت‌های کلکسیونی را معامله، خرید یا فروش می‌کنند.

این بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که با نام شکاف شناخته می شوند، کارت های معاملاتی در این بخش‌ها قرار می گیرند. بازیکنان Splinterlands چندین بخش را میتونند شاهده کنند که شامل سرعت، زره، مانا، و انواع حمله، از جمله محدوده، جادو و غوغا است.

گیم پلی شامل ماموریت‌ها، بازی‌های رتبه بندی شده و مسابقات است. Splinterlands بر روی بلاک چین Hive ساخته شده است که یک بلاک چین وب 3.0 که سرعت پردازش سریع و تراکنش‌های بدون هزینه را فراهم می کند.

توکن DAO بازی Splintershards (SPS) است که یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس است که به بازیکنان این شانس را می‌دهد تا بر تصمیمات مربوط به بازی و اکوسیستم تأثیر بگذارند. طبق محاسبات، از 31 اکتبر 2021، Splinterlands بیش از 478 هزار کاربر فعال روزانه دارد که از نظر تعداد کاربران، آن را به بالاترین رتبه در بازی های بلاکچین می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر 

دانلود بازی Darkfire Heroes 

Cometh

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال / بهترین بازی های کریپتویی

با بازی Cometh، بازیکنان می‌توانند کهکشان را کاوش کنند و از سیارک‌ها توکن‌های ارزشمند استخراج کنند. این بازی قدرت DeFi با NFT های مولد بازده، به شما این امکان را می دهد که یک سفینه فضایی داشته باشید، کهکشان را کاوش کنید و حتی بدون خروج از اتاق خود، توکن به دست آورید.

ساده ترین راه برای شروع بازی سفر در کهکشان با یک کشتی آموزشی M.U.L.E بوده که توسط فدراسیون کهکشانی ارائه شده است. می‌تواند در سیستم‌های خورشیدی اختصاصی حرکت کند و بازیکنان می‌توانند به کار با کشتی عادت کنند.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

REVV

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بازی های اندروید که ارز دیجیتال می‌دهند / بازی های iOS که ارز دیجیتال می‌دهند

اقتصاد بازی REVV Motorsport دارای عناوین رسمی معتبر مسابقه‌ای مانند F1 Delta Time و MotoGP Ignition است. بازی‌های بیشتری در حال برنامه‌ریزی هستند، مانند فرمول E. این بازی نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های کریپتویی به شمار می‌رود.

بازیکنان می‌توانند خود را در REVV برای مسابقه در تایم تریل و جایزه بزرگ به چالش بکشند تا در موقعیت‌های برنده شدن قرار بگیرند و توکن‌های REVV پاداش بگیرند.

بیشتر بخوانید:

بازی Apex Legends Mobile

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

Gods Unchained

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های بلاکچینی / بهترین بازی اندرویدی برای کسب درآمد ببت کوین

اگر از بازی های کارتی لذت می‌برید، بهتر است بازی Gods Unchained را امتحان کنید. این بازی محبوب بلاک چین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کارت‌های کلکسیونی دیجیتالی را با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خریداری، جمع‌آوری و معامله کنند.

این بازی به عنوان یک بازی رایگان به شمار می‌رود، این بدین معنی است که می توانید با هزینه اولیه صفر، سود ببرید. در زمان نگارش، سه حالت بازی وجود دارد که عبارتند از: Solo، Ranked و Direct Challenge. باید با هر کدام از آنها مبارزه کرده و کسب جایزه در Stars، Flux و بسته های کارتی کنید.

سپس می‌توانید از Flux برای برش کارت‌هایی استفاده کنید که کاملاً قابل معامله در Immutable X هستند. توکن GODS قرار است در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شود تا بازی و کسب درآمد از این ارز فراهم بشود.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی فری فایر

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

Ethermon

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های بلاکچینی / بازی های iOS که ارز دیجیتال می‌دهند

Ethermon یکی از اولین بازی‌های بلاک چین بوده که NFT های تعاملی ایجاد می کند و به بازیکنان امکان می دهد از طریق دارایی های درون بازی مالکیت، بهبود، استفاده و سود ببرند.

با Ethermon، Ether Mons که همچنین به عنوان Mons شناخته می‌شود، را جمع‌آوری می‌کنید تا در طیف رو به رشدی از حالت‌های بازی شرکت کنید و جوایز را ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

Farmers World

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های بلاکچینی

بازی های شبیه ساز کشاورزی و محصولات در چندین سال آخر بسیار محبوب شده‌اند. Farmers World یکی از بازی های محبوب بلاک چین مصداق این مثال است.

در این بازی جذاب بازیکنان می‌توانند ابزارهای مختلفی برای رشد محصولات و برداشت آن‌ها انتخاب کنند و داشته باشند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند در حالی که کشاورزان دیگر منتظر دوره برداشت خود هستند، حمله کنند.

این بازی همچنین دارای یک سیستم عضویت از طریق یک راه حل مبتنی بر کارت است که به کاربران امکان می دهد ابزارها، انرژی و سایر عناصر را تجهیز کنند. بازیکنان قبل از انجام بازی نیاز به دسترسی به یک ابزار دارند که می توان آن را از بازار مجموعه FarmersWorld خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

Forest Knight

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال
بهترین بازی های بلاکچینی

بسیاری از مردم بزرگ می شوند و آرزو می کنند که شوالیه‌ای با زره درخشان شوند و قادر به مبارزه با شیطان باشند. Forest Knight به کاربران خود اجازه می‌دهد تا رویای خود را محقق کنند و قهرمان باشند.

هر نوع قهرمان در بازی دارای نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی است که بازیکنان را ملزم به ترکیب و مطابقت می کند. این بازی در سال 2019 عرضه شد و در حال حاضر با چندین به روز رسانی و ارتقاء در راه است. بازیکنان در حین لذت بردن از گیم پلی روان، جوایز ورود روزانه دریافت می کنند و NFT دریافت می کنند. یک بازار NFT برای بازی در پلتفرم EnjinX وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

Killa Koliseum

بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال

بازی Killa Koliseum از 7 سپتامبر 2021 راه اندازی شده و هنوز در حال توسعه و ارتقا است. این بازی یک محیط رقابتی را فراهم می کند که در آن استراتژی ها بسیار مهم هستند. 10420 NFT در دسترس خواهد بود که در ابتدا دسترسی بازی را تا حدودی محدود می کند.

بازیکنان می توانند در مسابقات برای کسب جوایز با یکدیگر مبارزه کنند. بازیکنان می توانند ETH را به عنوان پاداش نبرد به دست آورند، Killas بفروشند، یا هر ماه Killa های جدید تولید و آموزش دهند تا یک قهرمان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: coingecko , coinmarketcap

نظر شما درباره بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اکثر این بازیها باید پول خرج کنید ولی یه بازی معرفی میکنم واقعا پول واریز می‌کنه به کیف پولتون اسم بازی toprich ,,هست
    اینم کد دعوت هستش بزنید2دلار اول بازی میده بهتون
    2892462

    پاسخ