;
coinex

وان پلاس برای زمین زدن سامسونگ در سال 2022 برنامه دارد

وان پلاس با تقلید از سامسونگ قصد دارد با این غول کره‌ای رقابت کند. این شرکت حتی در یک بازه زمانی مشابه با پرچمداران سامسونگ، از گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی می‌کند.

سامسونگ در اوایل سال 2021 تصمیم گرفت تا گوشی‌های سری گلکسی S21 را زودتر از تاریخ معمول همیشگی به بازار عرضه کند تا بتواند با آیفون‌های سال 2021 رقابت کند. این استراتژی در آن زمان موفقیت‌آمیز بوده و حالا وان پلاس قصد دارد از این مدل برنامه‌ریزی سامسونگ تقلید کند تا بتواند در بازار، با رقیب کره‌ای خود مقابله کند.

تاریخ عرضه پرچمداران وان پلاس و سامسونگ

اگر وان پلاس از برنامه همیشگی خود پیروی کند، باید گوشی‌های سری وان پلاس 10 را در مارچ 2022 (اسفند) روانه بازار کند؛ یعنی دقیقا یک سال بعد از وان پلاس 9. اما گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که این شرکت در ماه ژانویه یا فوریه (دی یا بهمن) از گوشی‌های وان پلاس 10 رونمایی می‌کند. این برنامه‌ریزی احتمالا به خاطر جلب توجه عموم بوده تا بتواند حواس‌ها را از سامسونگ پرت کند.

وان پلاس برای زمین زدن سامسونگ در سال 2022 برنامه دارد

گوشی‌های سری پرچمدار گلکسی S22 سامسونگ در فوریه 2022 (بهمن) رونمایی می‌شوند و یک ماه بعد از آن، در بازارها عرضه خواهند شد. سامسونگ در رویداد رونمایی خود احتمالا سه گوشی گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا که به قلم اس پن مجهز می‌شود را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 فن ادیشن نیز در ژانویه (دی) معرفی شود. با این اوصاف، سه ماهه اول 2022، تمام توجه‌ها به سمت سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ با طراحی و تولید گوشی Gakaxy A52 5G بار دیگر ثابت کرد که توانایی زیادی در تولید گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه دارد؛ همین موضوع نیز باعث شده تا وان‌پلاس،‌ این کمپانی کره‌ای را رقیب سرسختی برای خود بداند. وان‌پلاس همچنین به خاطر سیاست‌های انتشار آپدیت‌های خود مورد انتقاد قرار گرفته که از لحاظ کیفیت، قابل مقایسه با آپدیت‌های سامسونگ نیست.

با این اوصاف، چندان عجیب نیست که وان‌پلاس بخواهد گوشی‌های خود را همزمان با سامسونگ به نمایش بگذارد تا بتواند در زمستان آینده، سامسونگ را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد وان‌پلاس و رقابت این شرکت با سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر