;
coinex

بهترین بازی های 2022 ؛‌ معرفی مورد انتظارترین ها [+تریلر و تاریخ عرضه]

سال 2022 سال عرضه بازی‌های بسیار جذاب خواهد بود. امروز ما درباره بهترین بازی های 2022 مفصل صحبت خواهیم کرد. لطفا تا پایان با تکراتو همراه باشید.

شیوع همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر باعث شده است، صنعت گیم بیش از هر زمان دیگر مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. دلیل این امر می‌توان خانه‌نشینی افراد و از هم مهم‌تر نرفتن دانش‌آموزان و دانشجویان به محل تحصیل دانست. این مسئله باعث شده است، بازی‌سازان مشهور برای راضی نگه‌داشتن مخاطبان بیش از هر زمان دیگری تلاش نمایند.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که سال 2022 سال جذابی برای صنعت گیم باشد. در همین راستا ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد برخی از بهترین بازی های 2022 ، جدیدترین بازی 2022 ، مورد انتظارترین بازی های 2022 و همچنین تاریخ عرضه بازی های 2022 به شما معرفی نماییم.

بهترین بازی های 2022

با عرضه کنسول‌های نسل جدید سونی و ماکروسافت، اکنون شرکت‌های بزرگ سازنده گیم در تلاشند بازی‌های خود را با تجربه جدید کنسول‌های نسل جدید تطبیق دهند. این امر احتمالا بیش از هر زمان دیگر می‌توانیم در بازی‌های سال 2022 ببینیم. امروز بیشتر درمورد این مسئله و بازی های مورد انتظار 2022 صحبت خواهیم کرد.

معرفی جدیدترین بازی های 2022 در یک نگاه

فقط لازم است نگاهی گذرا به لیست عناوینی که در سال 2022 منتشر می‌شود بیاندازید تا متوجه عظمت این سال برای گیمرها و صنعت ویدئوگیم شوید. از عناوین بزرگ و مورد انتظار مثل God of War Ragnarok و Breath of the Wild 2 گرفته تا عناوین مستقل‌تر مثل Stray؛ همه‌ی این عناوین قرار است در سال 2022 منتشر شوند. در این میان بازی‌های هستند که تاریخ نشر دقیق آن‌ها مشخص نیست و سازنده‌ها فقط اعلام کرده‌اند که در سال جدید میلادی منتشر خواهند شد.

Blood Bowl 3

بهترین بازی های 2022

Blood Bowl 3 آخرین قسمت از این مجموعه بازی ظنز و خنده‌دار است. برای کسانی که نمی‌دانند، Blood Bowl فرزند عشق نامقدس Warhammer و Madden است. این فرنچایز  پر هرج و مرج و روان پریشانه، به طرز شیطانی جذاب و فوق العاده سرگرم کننده است.

صفحه Steam برای Blood Bowl 3 از ژوئن 2021 راه‌اندازی شده است. با اینحال همچنان تاریخ عرضه بازی اصلی نامشخص است. این بازی هیجان‌انگیز دیوانه‌وار یکی از بازی‌های مورد انتظار 2022 خواهد بود. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره بازی Dying Light 2 صحبت کنیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS4 در سال 2021

Dying Light 2

بهترین بازی های 2022

می‌توان اولین بازی Dying Light را به‌عنوان یک شبیه‌ساز اوپن ورلد با حضور زامبی توصیف کرد. عمق روایت دقیقاً یکی از نقاط قوت آن پروژه نبود، اما نبردها و سیستم پارکور قوی کاملاً از مزایای آن به حساب می‌آید.

Dying Light 2 Stay Human به نظر می رسد در ماه فوریه سال 2022 وارد بازار شود. سلاح‌های جدید، توانایی‌ها و آیتم‌های قابل ساخت باید نبرد را به سطح بعدی ارتقا دهند. اگرچه درباره تاریخ عرضه بازی های سال 2022 بسیار ابهام وجود دارد، اما خوشبختانه این مسئله برای این بازی صدق نمی‌کند.

اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره بازی Elden Ring به صحبت بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این بازی جذاب ما را در ادامه مقاله همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

Elden Ring

بهترین بازی های 2022

Soulsbornekiro کلمه ای ابداعی نیست. این واژه به Demon’s Souls، سه گانه Dark Souls، Bloodborne و Sekiro: Shadows Die Twice اشاره دارد الدن رینگ زاییده فکر هیدتاکا میازاکی (کارگردان بازی های سولز) و جورج آر آر مارتین (خلق بازی تاج و تخت) است.

Elden Ring اولین قسمت واقعاً جهان باز در یک فرنچایز خواهد بود که صنعت بازی را به شدت تغییر خواهد داد. تاریخ عرضه این بازی در 25 فوریه سال آینده خواهد بود. قطعا می‌توان ادعا کرد که این بازی یکی بهترین گیم های سال 2022 خواهد بود. در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره یکی از جدیدترین بازی های 2022 یعنی Final Fantasy XVI صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

Final Fantasy XVI

بهترین بازی های 2022

روزی روزگاری، Square Enix پادشاه بلامنازع JRPG بود. Final Fantasy VII در سال 1997 بیش از 12.8 میلیون فروش در سطح بین‌المللی داشت که پیش‌بینی فروش را شکست و رکوردهای جدیدی را در این فرآیند ثبت کرد. سال 2022 ممکن است سال بزرگ دیگری برای اسکوئر انیکس باشد زیرا فاینال فانتزی یکی از مورد انتظارترین بازی های 2022 خواهد بود.

Final Fantasy XVI و Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin هر دو به نظر اکشن محور هستند. FFVI به خصوص امیدوار کننده به نظر می رسد زیرا Ryota Suzuki  طراح مبارزات Dragon’s Dogma و Devil May Cry 5  ممکن است روی این عنوان کار کرده باشند.

به‌هروی می‌توان این بازی جدید 2022 را یکی بهترین گیم های سال 2022 به حساب آورد. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره GhostWire: Tokyo صحبت نماییم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد

GhostWire: Tokyo

بهترین بازی های 2022

یوکای‌ها ارواح ژاپنی عجیب و اغلب بدخواه هستند که شب ها در خیابان ها پرسه می زنند. زن دهان شکاف، اسکلت های گرسنه و زن دو دهان تنها تعدادی از بدنام ترین ارواح و شیاطین ژاپن هستند.

شانس زنده ماندن از رویارویی با این موجودات در زندگی واقعی کم است، اما حداقل شانس مبارزه در GhostWire: Tokyo را خواهید داشت. این عنوان هیجان‌انگیز توسط Tango Gameworks به بازیکنان اجازه می‌دهد آکیتو، مرد جوان ژاپنی را که با قدرت‌های روانی با یوکای مبارزه می‌کند، کنترل کنید.

GhostWire: Tokyo یک بازی اکشن-ماجراجویی اول شخص خواهد بود که دارای سیستم مبارزه منحصر به فرد و ده ها ده ها هیولای وحشتناک ژاپنی است. دارندگان PS5 برای اولین بار در سال 2022 از این بازی انحصاری زمان بندی شده لذت خواهند برد. با اینحال هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نیست.

با اینحال می‌توان انتظار داشت که این بازی جدید 2022 یکی از بهترین گیم های سال 2022 شود. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره God of War: Ragnarok صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی فیفا 22

God of War: Ragnarok

بهترین بازی های 2022

دستان مرگ نمی توانستند او را نگه دارند، خواهران سرنوشت نتوانستند او را کنترل کنند و یک وقفه چند ساله نتوانست او را از بازی در یکی از پرفروش ترین بازی های تمام دوران بازدارد.

کریتوس خدای جنگ است و داستان او هنوز به پایان نرسیده است. God of War: Ragnarok سه سال پس از وقایع God of War (2018) پخش خواهد شد. کریتوس و پسرش آترئوس در فهرست موفق پانتئون اسکاندیناوی هستند و متحدان گرانبهای کمی در میدگارد دارند. باید دید سرنوشت جه برای او خواب دیده است.

گاد آور جدید قطعا یکی مورد انتظارترین بازی های 2022 خواهد بود که بسیاری منتظر آن هستند. با اینحال درباره تاریخ عرضه بازی صحبتی به میان نیامده است. این امر خیلی عجیب نیست چراکه هنوز زود است که درباره تاریخ عرضه بازی های سال 2022 صحبت نماییم.

اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Gotham Knights بحث کنیم. برای دانستن جزئیات پیرامون این بازی جذاب ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Darkfire Heroes 

Gotham Knights

بهترین بازی های 2022

مجموعه Rocksteady’s Batman: Arkham ژانر اکشن ماجراجویی را در طول دهه 2010 تغییر داد. هر فرنچایزی از Mad Max گرفته تا Spider-Man و The Witcher عناصر خاصی از گیم پلی را از Rocksteady به عاریت گرفته است. هر بازی بتمن از نظر دامنه و پیچیدگی رشد می کرد، اما یک ویژگی به طور مداوم وجود نداشت و آن بازی مولتی‌پلیر همکارانه.

شوالیه‌های گاتهام ممکن است این ایراد را رفع کرده باشد. حداکثر چهار بازیکن می‌توانند با در دست گرفتن کنترل بت‌گرل، نایت‌وینگ، رابین یا رد هود با خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر گاتهام مقابله کنند.

این تغییر می‌تواند یکی جدیدترین بازی های 2022 را بسیار جذاب‌تر نیز بکند. اما باید بگوییم که متاسفانه تاریخ عرضه این بازی همچنان نامشخص است. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Horizon Forbidden West صحبت کنیم. ما را در ادامه همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

Horizon Forbidden West

بهترین بازی های 2022

یکی از این بازی‌های انحصاری پی اس فور Horizon Zero Dawn بود که در سال 2017 تحسین منتقدان و موفقیت تجاری را به دست آورد. Guerilla Games به دنبال بازی 2 به 2 با عنوان بعدی خود است.

Horizon Forbidden West در 18 فوریه 2022 برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود. بازیکنان بار دیگر به Aloy کمک می‌کنند بهترین کاری را که انجام می‌دهد درواقع کشف اسرار باستانی و شکار دایناسورهای رباتیک است.

این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های 2022 خواهد بود که البته هنوز درباره تاریخ عرضه آن چیزی نمی‌دانیم. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Kirby and the Forgotten Land صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 

Kirby and the Forgotten Land

بهترین بازی های 2022

بازی‌‌کنندگان حرفه‌ای، ماساهیرو ساکورای را به عنوان مغز متفکر سری  Super Smash Bros می‌شناسند. با این حال، کربی یکی از اولین ساخته های ساکورای است. این امر نه تنها توضیح می دهد که چرا کربی در سری Smash به بالاترین قیمت پرداخت می شود، بلکه توضیح می دهد که چرا بازی های کربی بسیار شگفت انگیز هستند.

Kirby and the Forgotten Land یک پلتفرمر سه بعدی است که قرار است در بهار 2022 منتشر شود. این خبر بسیاری خوبی است چراکخ تاریخ عرضه بازی های سال 2022 اکثرا مشخص نیست، اما این بازی از قاعده مستثنا است.

اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 (official title TBA) صحبت کنیم. لطفا ما را در ادامه نوشتار همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بازی Apex Legends Mobile

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 (official title TBA)

بهترین بازی های 2022

The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک بازی جدید 2022 است. سری‌های قبلی بازی در سال‌های 2016 و 2017 در نمایشگاه‌های جوایز حضور یافت، رکوردهای فروش را در سرتاسر جهان شکست و بیش از آنچه که می‌توانیم بشماریم، الگوهای رفتاری تولید کرد.

نینتندو به دنبال این است که سال آینده با Breath of the Wild 2 از خود پیشی بگیرد. ما اطلاعات کمی در مورد این عنوان داریم، اگرچه این موضوع باعث نشده طرفداران آن را با The Legend of Zelda: Majora’s Mask مقایسه کنند.

تاریخ عرضه این بازی متاسفانه هنوز مشخص نیست. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Pokémon Legends: Arceus صحبت نماییم ما را در ادامه نوشتار دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر 

Pokémon Legends: Arceus

بهترین بازی های 2022

Pokémon Legends: Arceus ترینرها را به گذشته می برد و آنها را در دنیایی پر از پوکمون های قدیمی و جدید رها می کند. طرفداران زیادی متوجه شباهت هایی بین این بازی و The Legend of Zelda: Breath of the Wild شده اند.

Breath of the Wild عزیز بسیار مهمی بود (و صادقانه بگویم که هنوز هم هست)، بنابراین Arceus دنبال کردن ردپای آن ممکن است چیز بدی نباشد. در هر صورت، طرفداران پوکمون می‌توانند این انحصاری نینتندو سوییچ را در اواخر ژانویه خریداری کنند. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Salt and Sacrifice صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر 

Salt and Sacrifice

بهترین بازی های 2022
جدیدترین بازی های 2021

Salt and Sacrifice دنباله  Salt and Sanctuary استودیوی Ska است که خیلی وقت است منتظر عرضه آن بوده‌ایم. هر دوی این بازی ها تا حد زیادی از سری Souls و همچنین Castlevania و Metroid الهام گرفته اند.

بازیکنان می‌توانند منتظر تجربه یک سیستم مبارزه فشرده، محیط‌های غم‌انگیز و خط داستانی معمایی باشند که این عنوان در سال آینده منتشر شود. و بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار داشته باشند که بسیار بمیرند، زیرا Salt and Sacrifice به همان اندازه چالش برانگیز به نظر می‌رسد.

این بازی قطعا یکی از جدیدترین بازی های 2022 است که می‌تواند توجهات زیادی را به خود جلب نماید.ذاکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Sifu صحبت نماییم، ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6

Sifu

بهترین بازی های 2022
جدیدترین بازی های 2021

Sifu کلمه چینی برای استاد و همچنین عنوان بعدی توسط Sloclap است. این شرکت یک استودیوی فرانسوی است که Absolver را در سال 2017 برای ما به ارمغان آورد.

درست مانند Absolver، Sifu همه چیز در مورد هنرهای رزمی است. بازیکنان کنترل یک مبارز جوان را به دست خواهند گرفت که به تدریج با گذشت زمان به یک استاد هنرهای رزمی تبدیل می شود.

Absolver تأکید زیادی بر مبارزه چند نفره داشت، اما Sifu یک تجربه کاملاً تک نفره خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد این بازی دارای عناصر سرکشی است که در DNA آن گنجانده شده است، زیرا بازیکنان پس از شکست، توانایی‌های خاصی را از دست می‌دهند در حالی که به‌طور دائم قفل دیگران را برای بازی‌های بعدی باز می‌کنند.

این بازی درحقیقت یکی از مورد انتظارترین بازی های 2022 خواهد بود. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

بهترین بازی های 2022
جدیدترین بازی های 2021

بازی GSC Game World S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl را در سال 2007 منتشر کرد. این بازی به لطف فضای دلخراش، گیم پلی پرتنش و ارجاعات متعدد به رمان پیک نیک جاده ای برادران استروگاتسکی و فیلم آندری تارکوفسکی Sker79، در سرتاسر جهان طنین انداز شد.

بیش از یک دهه پس از انتشار S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat در سال 2009، این سریال محترم بالاخره در حال بازگشت است. S.T.A.L.K.E.R. 2: قلب چرنوبیل بازیکنان را دعوت می کند تا یک بار دیگر در 28 آوریل 2022  منطقه را کاوش کنند.

فقط بدانید که گنج های گمشده و مصنوعات باستانی تنها چیزهایی نیستند که در آنجا خواهید یافت. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Starfield به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

Starfield

بهترین بازی های 2022
جدیدترین بازی های 2021

Bethesda همچنان در تلاش است تا پس از یک سری بحث‌های روابط عمومی، شهرت خود را ترمیم کند. این نقش‌آفرینی بین‌ستاره‌ای به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در کیهان کاوش کنند، شهرک‌سازی کنند و با تهدیدات فرازمینی مبارزه کنند.

Bethesda برای بسیاری از گیمرها مترادف با وعده های شکسته شده است، با این حال انتظار برای Starfield همچنان محسوس است. با اینحال همچنان خبر دقیق درباره تاریخ عرضه این بازی وچود ندارد. اکنون در ادامه بحث بهترین بازی های 2022 می‌خواهیم درباره Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید: بازی مومو (Momo) 

Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction

بهترین بازی های 2022
جدیدترین بازی های 2021

Rainbow Six Siege حداقل می توان گفت آپ دیت‌های زیادی را تجربه کرد. مجموعه ای از وصله ها و به روز رسانی های مداوم به تیرانداز تاکتیکی 6 v. 6 کمک کرد تا به تدریج بهبود یابد.

در حال حاضر، این یک عنصر اصلی در برخی از بزرگترین تورنمنت های ورزش های الکترونیکی جهان است. Rainbow Six Extraction یک اسپین آف است که این مجموعه طولانی مدت را در مسیر جدیدی قرار می دهد.

تیم‌های سه نفره با بیگانگان انگلی به نام Archæans مبارزه خواهند کرد. کار تیمی همچنان در Extraction حیاتی خواهد بود، همانطور که مدیریت منابع و آگاهی موقعیتی نیز ضروری است. بازیکنانی که سوراخی به شکل Left 4 Dead در قلب خود دارند، ممکن است در Rainbow Six Extraction آرامش پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی فری فایر

جمع‌بندی

صنعت گیم هر روز بیش هر زمانی درحال پیشرفت و ارائه ابداعات جدید است. این امر همزمان با ارائه کنسول‌های نسل جدید شدت گرفته است. از طرف دیگر این دو سال مخاطبان بازی‌ها به دلیل خانه‌نشینی بسیار بیشتر شده است و انتظارات نیز به موازات آن بسیار بالا رفته است.

بنابراین بازی‌سازان احتمالا در سال آینده بسیار مشغول‌تر و مبتکرانه‌تر عمل خواهند کرد. این مسئله باعث می‌شود سال 2022 یکی از جذاب‌ترین سال‌ها برای افراد علاقه‌مند به حوزه بازی‌ها باشد.

به‌همین دلیل در این مقاله به‌صور مفصل تلاش کردیم درباره این موضوع با شما صحبت کنیم. همانطور که مشاهده کردید اما امروز به شما جدیدترین بازی های 2022 ، تاریخ عرضه بازی های سال 2022 و نکاتی مربوط به هر کدام از این بازی‌ها را با شما مطرح سازیم.

امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. با اینحال اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: ask

نظر شما در خصوص بهترین بازی های 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون من ps5 دارم خیلی بدردم میخورد

    پاسخ