;
coinex

پخش زنده بازی استقلال نساجی 28 آبان

امروز در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بازی استقلال نساجی را برای شما در دسترس قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

استقلال پس از تساوی مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در هفته پنجم به مصاف نساجی مازندران می رود. استقلال امسال با فرهاد مجیدی در سه بازی اول خود توانسته 9 امتیاز به دست آورد اما گل دقایق آخر مقابل فجر سپاسی آنها را به تساوی کشاند و جلوی پیروزی استقلال را گرفت. در ادامه مطلب پخش زنده بازی استقلال نساجی قرار گرفته است.

پخش زنده بازی استقلال نساجی 28 آبان

همچنین امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با چراغ سبز وزارت کشور، هواداران فوتبال می‌‎‌توانند تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند. بر اساس این دستور العمل و همچنین با همکاری سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، بلیط فروشی محدود با استفاده از 30% ظرفیت ورزشگاه به صورت آزمایشی در مسابقه تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران انجام خواهد شد.

با این حال و در آستانه کمتر از 24 ساعت تا برگزاری دیدار استقلال و نساجی، هنوز سامانه ای برای بلیط فروشی و یا احراز هویت افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، اعلام نشده است. طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، تنها افرادی که نسبت به تزریق هر دو دوز واکسن اقدام کرده‌اند، قادر هستند در استادیوم ها حضور یابند.

ساعت بازی استقلال و نساجی

پخش زنده بازی استقلال نساجی

بازی استقلال و نساجی مازندران در قالب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در روز جمعه (۲۸ آبان ماه) و ساعت ۱۸ در ورزگاه آزادی برگزار میشود.

پخش زنده بازی استقلال نساجی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پخش زنده بازی استقلال نساجی در ۲۸ آبان ماه چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر