;
coinex

تریلر رسمی فیلم Marry Me با بازی جنیفر لوپز منتشر شد

فیلم Marry Me یک فیلم کمدی، رومانتیک است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. چندی پیش تریلر رسمی فیلم Marry Me با بازی جنیفر لوپز پخش شده است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

فیلم سینمایی باهام ازدواج کن (Marry Me) یکی فیلم کمدی رومانتیک بوده که قرار است با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز به اکران در بیاید. طبق اخبار به دست رسیده باهام ازدواج کن ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۲ یعنی جمعه، ۲۲ بهمن ۱۴۰۰در ایالات متحده به اکران در می‌آید. در ادامه این نوشتار تریلر رسمی فیلم Marry Me با بازی جنیفر لوپز را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

تریلر رسمی فیلم Marry Me با بازی جنیفر لوپز

همانطور که می‌دانید جنیفر لوپز ، یک سوپراستار موسیقی بوده که قرار است در این مجموعه دوست داشتنی به ایفای نقش بپردازد. داستان فیلم درباره خانومی به نام کت والدز بوده که قرار است با نامزد راک استارش باستین ازدواج کند.

اما درست چند لحظه قبل از برگزاری مراسم ازدواج اتفاقاتی می‌افتد که کت والدز متوجه می‌شود همسر‌ آینده‌اش به او خیانت کرده است. حال او به خاطر عصبانیت بسیار زیادش یک مرد را به طور تصادفی انتخاب می‌کند و با او ازدواج می کند.  این مرد با بازی ویلسون یک معلم ریاضی طلاق گرفته به نام چارلی گیلبرت بوده که باعث به وجود آمدن وقایع جالب می‌شود.

تریلر رسمی فیلم Marry Me با بازی جنیفر لوپز

این فیلم سینمایی جذاب به کارگردانی کت کویرو (Brooklyn Nine-Nine) و نویسندگی جان راجرز، تمی سگیر، هارپر دیل ساخته شده و بازیگران دیگری چون سارا سیلورمن، کلوئی کولمن، میشل بوتو و اوتکارش امبودکار در آن ایفای نقش کرده‌اند. لوپز، راجرز، الین گلدسمیت توماس و بنی مدینا از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

از آنجایی که در این مجموعه کمدی رومانتیک خواننده معروف، جنیفر لوپز به ایفای نقش پرداخته‌ است. این فیلم سینمایی طرفدارن بسیار زیادی خواهد داشت. برای تماشای تریلر رسمی فیلم باهام ازدواج کن (Marry Me) ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید و سپس با کلیک بر لینک زیر، ان را در یوتیوب تماشا کنید.

برای تماشای تریلر رسمی فیلم باهام ازدواج کن (Marry Me) در یوتیوب در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر رسمی فیلم باهام ازدواج کن (Marry Me) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر