;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال المپوس یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال المپوس (OHM): Olympus یک پروتکل ارز الگوریتمی با هدف تبدیل شدن به یک ارز ثابت رمزنگاری شده است. اگرچه گاهی اوقات استیبل کوین الگوریتمی نامیده می شود ، اما Olympus بیشتر شبیه یک بانک مرکزی است زیرا از دارایی های ذخیره مانند DAI برای مدیریت قیمت خود استفاده می کند.

هدف دستیابی به ثبات قیمت با حفظ قیمت شناور مبتنی بر بازار است. بزرگترین تفاوت بین OHM و استیبل کوین هایی مانند USDC این است که OHM پشتیبانی می شود اما به قیمت خاصی وابسته نیست. از نظر فنی، کف قیمت OHM 1 DAI است، اما عملاً حق بیمه است و ارزش خزانه به قیمت اضافه می شود.

OHM با سایر سکه های پایدار الگوریتمی مانند Ampleforth (AMPL) تفاوت دارد زیرا OHM را برای خرید DAI و سایر دارایی ها و نگهداری خزانه صادر می کند. این مکانیسم مشابه FEI است. تفاوت اصلی این است که FEI یک دلار نگه می دارد و Olympus اجازه می دهد تا رمز آن شناور شود.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال المپوس (OHM)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز المپوس (OHM) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز المپوس (OHM) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت المپوس (OHM) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت المپوس (OHM)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز المپوس (OHM) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز المپوس (OHM) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت  المپوس (OHM) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال المپوس (OHM)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

المپوس به عنوان DAO اداره می شود، بدین معنی که توسط جامعه به طور کامل غیر متمرکز از طریق قراردادهای هوشمند اداره می گردد. این پروتکل توسط گروهی از حساب های ناشناس با نام های Zeus ،Apollo ،Unbanksy و Wartul تأسیس شده است.

به گفته GitHub، مشارکت کنندگان اصلی کد Zeus و Jeff Extor بوده اند. شایعه شده است که زئوس یک نوجوان است و جامعه را مجذوب شخصیت کاریزماتیک خود می کند. المپوس قبل از راه اندازی اولیه چند حامی خصوصی داشت، مانند Zee Prime Capital ،Nascent ،D64 Ventures ،Maven11 Capital و چند فرد ناشناس.

Olympus به چند دلیل یکی از جالب ترین آزمایش های اقتصادی در فضای DeFi نامیده شده است. Olympus دارای خزانه ای است که OHM جدید را ضرب می کند و می فروشد هنگامی که بالاتر از قیمت 1 DAI خود معامله می شود و هنگامی که زیر آن معامله می شود ، OHM را خریداری می کند و می سوزاند.

OHM توسط فرآیندی به نام bonding صادر می شود. کاربران دارایی هایی مانند FRAX ، DAI یا wETH را به خزانه می فروشند و در مقابل OHM تخفیف دریافت می کنند.

آنها همچنین می توانند FRAX-OHM یا DAI-OHM را به عنوان نقدینگی به مخزن نقدینگی SushiSwap ارائه دهند و OHM تخفیف دریافت کنند. این اوراق پس از یک دوره پنج روزه واگذاری، بازخرید می شود. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال المپوس (OHM)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، به خرید مقداری اتریوم بپردازید.
  • مرحله سوم: اتریوم خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری از اتریوم خود را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت اتریوم خود را به هر مقداری از ارز دیجیتال المپوس (OHM) خرید و فروش کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال المپوس (OHM) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال المپوس (OHM)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال المپوس (OHM) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر