;
coinex

تصاویر رسمی و ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy A53 فاش شد

سامسونگ قصد دارد در اوایل سال 2022، گوشی Galaxy A53 را به عنوان نسل جدیدی از گوشی Galaxy A52 معرفی کند.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از گلکسی ای 53، هر روز شاهد انتشار اخبار بیشتری از این گوشی هستیم. جدیدترین اطلاعات مربوط به این گوشی، جزئیاتی از ظرفیت باتری و طراحی ظاهری آن را فاش کرده‌اند.

با توجه به مشخصات فاش شده می‌توان امیدوار بود که نام Galaxy A53 در لیست بهترین گوشی‌های 2022 ثبت شود.

مشخصات Galaxy A53

گزارش منتشر شده در GalaxyClub از وجود باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در یک گوشی سامسونگ خبر داده که با شماره مدل EB-BA536ABY مشخص شده است. این ظرفیت باتری نزدیک به ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که در سری گوشی‌های گلکسی ای 52 قرار دارد.

تصاویر رسمی و ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy A53 فاش شد

هنوز مشخص نیست که چه کسی، منبع اصلی افشای این اطلاعات است؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که اطلاعات فاش شده درباره باتری گلکسی ای 53،‌ توسط Saftey Korea به بیرون درز کرده باشد. این منبع پیش از این، جزئیات باتری گلکسی ای 33 را نیز فاش کرده بود.

حساب کاربری FrontTron که متعلق به یکی دیگر از افشاگرها معروف است، اخیرا یک عکس بی‌کیفیت از گوشی گلکسی ای 53 را در چهار تنوع رنگی به اشتراک گذاشت. اگر این عکس صحت داشته باشد،‌ باید منتظر رونمایی از Galaxy A53 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی ملایم باشیم.

چند روز قبل هم خبر دیگری منتشر شد که ادعا می‌کرد گوشی گلکسی ای 53 تفاوت اندکی با گوشی‌های گلکسی ای 52، ای 52 فایوجی و ای 52 اس فایوجی خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز نیست.

از دیگر مشخصات لو رفته از این گوشی باید به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و تراشه اگزینوس آن اشاره کرد. امیدواریم که گوشی Galaxy A53 نیز همانند سری گوشی‌های گلکسی ای 52، به ویژگی‌هایی مثل آپدیت 3 ساله سیستم‌عامل،‌ آپدیت امنیتی 4 ساله،‌ قابلیت ضد آب،‌ اسپیکرهای استریو، تثبت اپتیکال تصویر و سامسونگ پی مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر