;
coinex

بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران

بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران کدام شرکت‌ها هستند؟ کدام شرکت خدمات بهتری ارائه می‌دهد؟ در ادامه با معرفی بهترین شرکت اتوبوس رانی ایرانی همراه ما باشید.

سفر با اتوبوس می‌تواند به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل شود؛ البته اگر اتوبوس و خدمات مسافربری خوبی را انتخاب کرده باشید. به‌طور کلی، اگر اتوبوسی که با آن سفر می‌کنید مناسب نباشد و یا از امکانات مناسبی برخوردار نباشد، تجربه سفر کمی خسته‌کننده می‌شود. مسئله دیگری که در مورد سفر با اتوبوس، خصوصا در کشور ما مطرح است، مسئله امنیت سفر است.

هر ساله در کشور ما، تعداد زیادی از هموطنان در سوانح رانندگی کشته می‌شوند. اگرچه سهم حمل و نقل عمومی در این حوادث بسیار کمتر از خودروهای شخصی است، اما باز هم بخشی از این تصادفات به اتوبوس‌ها مربوط می‌شود. بیشترین حوادثی که در بخش حمل و نقل عمومی اتفاق می‌افتد، مربوط به شرکت‌های نامعتبر و ناشناخته است. بنابراین بهتر است برای سفر با اتوبوس، بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران را انتخاب کنید. انتخاب شرکت‌های بهتر و معتبرتر، علاوه بر اینکه باعث می‌شود امکان وقوع حادثه به حداقل برسد، به‌خاطر داشتن امکانات بهتر و سرویس‌دهی مناسب،‌ باعث می‌شود سفری لذت‌بخش و راحت را تجربه کنید. ترمینال امام رضا مشهد، بزرگ‌ترین ترمینال مسافربری ایران، یکی از معتبرترین ترمینال‌هاست که شرایط مناسب برای سفری امن و راحت را برای مسافران خود فراهم می‌کند.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران آشنا کنیم و به مزایا و معایب هر کدام بپردازیم تا شما هنگام خرید بلیط اتوبوس، با آگاهی کامل نسبت به تفاوت‌های هریک از شرکت‌های مسافربری، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران

برای انتخاب بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران عوامل مختلفی را در نظر گرفته‌ایم؛ مثل قدمت، امنیت، سرویس دهی و همچنین میزان پوشش شهرهایی که شرکت‌ها در آن فعال هستند. بنابراین می‌توان گفت این لیست یکی از کامل‌ترین لیست‌هایی است که در مورد بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران وجود دارد.

 

شرکت آریا سفر آسیا

بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران

شرکت آریا سفر آسیا یکی از بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران محسوب می‌شود و به دلیل پوشش‌‌دهی بسیار مناسبی که دارد، در این فهرست قرار گرفته است. این شرکت که نمایندگی آن در ترمینال جنوب و همچنین در ترمینال غرب تهران حضور دارد، به مقصد تمامی مناطق مرکزی، جنوبی، جنوب شرقی و شمال کشور اتوبوس دارد و از این نظر یکی از مهمترین شرکت های مسافربری اتوبوس کشور به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این شرکت مسافربری باید به استفاده از پرسنل مجرب و از آن مهم‌تر استفاده از اتوبوس‌های مدرن و VIP اشاره کرد. قیمت‌ بلیط‌های این شرکت نیز نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است. بنابراین یکی از پیشنهادات مهم برای سفر به مناطق جنوبی و شمالی کشور استفاده از این شرکت مسافربری است. این شرکت در آینده نزدیک قصد دارد مناطق و شهرهای بیشتری از کشور را تحت پوشش سرویس دهی خود قرار دهد.

شرکت گیتی پیما

یکی دیگر از شرکت‌های مهم و مشهور در صنعت حمل و نقل عمومی، شرکت گیتی پیماست. این شرکت به این دلیل در لیست بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران قرار گرفته که در دوره همه گیری ویروس کرونا، عملکرد بسیار مناسب و قابل قبولی را ارائه کرده است. این شرکت در دوره کرونا به قانون استفاده از یک سوم ظرفیت اتوبوس پایبند بوده است و از این نظر جزو برترین‌ها قرار دارد. شرکت گیتی پیما همچنین در دوران همه گیری کرونا، به تمامی مسافران ماسک و ضد عفونی کننده ارائه می‌دهد و همچنین پس از هر سفر، اتوبوس‌های این شرکت کاملا ضدعفونی می‌شوند. این شرکت به مقصد اکثر شهرهای ایران اتوبوس دارد و از این نظر نیز یکی از بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران به حساب می‌آید. از دیگر نکات جالب در مورد شرکت گیتی پیما، این است که از جمله اولین شرکت‌هایی بود که استفاده از اتوبوس‌های VIP را در کشور رایج کرد.

شرکت رویال سفر ایرانیان

بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران

شرکت رویال سفر ایرانیان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های مسافربری در ایران است و هر وقت مسافران می‌خواهند سفری لذت بخش و راحت را تجربه کنند به سراغ این شرکت می‌روند. این شرکت در اکثر سفرهای بین شهری از اتوبوس‌های VIP استفاده می‌کند تا مسافران از راحتی کامل برخوردار باشند. شرکت رویال سفر از سال 1385 شروع به کار کرده و دارای سرویس‌دهی به اکثر نقاط کشور است. اگر می‌خواهید یک مسافرت راحت و بی دغدغه را تجربه کنید بهترین گزینه، انتخاب شرکت رویال سفر است.

شرکت سیر و سفر

شرکت سیر و سفر از قدیمی‌ترین و پر سابقه‌ترین شرکت‌های مسافربری در ایران است. این شرکت کار خود را از سال 1369 آغاز کرده است و بخش بزرگی از نوستالژی‌های سفر با اتوبوس‌های قدیمی بنز با اتوبوس‌های این شرکت انجام شده است. این شرکت علاوه بر استفاده از اتوبوس‌های معمولی در ناوگان خود، از اتوبوس‌های VIP نیز استفاده می‌کند. این شرکت بخاطر سابقه درخشانی که دارد در لیست بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران قرار گرفته است. از نکات مثبت در مورد این شرکت باید به سرویس‌دهی به تمام نقاط کشور، پاسخ دهی مناسب، پرسنل منظم و آراسته و همچنین پاسخ دهی تلفنی خوب اشاره کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در هر چیز قدیمی‌ترین‌ها برای شما بهترین‌ها به حساب می‌آیند، این شرکت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

شرکت همسفر

بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران

این شرکت نسبت به اکثر شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل با اتوبوس جوان‌تر است؛ با این‌حال توانسته به لیست بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران راه پیدا کند. این شرکت که در سال 1378 شروع به کار کرد، در ابتدا تنها 100 دستگاه اتوبوس داشت؛ اما در مدتی کوتاه و به‌خاطر ارائه سرویس مناسب و اعتماد مردم توانست این تعداد را به  600دستگاه برساند و تبدیل به یکی از غول‌های صنعت حمل و نقل در کشور شود. این شرکت دارای اتوبوس‌های VIP برای مقاصد طولانی است، بنابراین اگر قصد سفر به شهری را دارید که از شما دور است می‌توانید بلیط این شرکت را تهیه کنید. مهم‌ترین ویژگی این شرکت ارائه تسهیلات جذاب برای مسافرت‌های خانوادگی و پر جمعیت است؛ به طوری‌که این شرکت به مسافران این امکان را می‌دهد تا با خرید 7 بلیط اتوبوس در یک مسیر خاص و یک تاریخ معین، بلیط هشتم را به صورت رایگان از دفتر این شرکت در پایانه شهر مبدا دریافت نمایند. تمام این ویژگی‌ها علاوه بر بهره‌گیری از اتوبوس‌های جدید و سالم باعث شده که این شرکت در لیست بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران قرار بگیرد.

شرکت ایران پیما

اما می‌رسیم به بهترین شرکت اتوبوسرانی ایران یعنی شرکت ایران پیما. این شرکت قدیمی‌ترین و اولین شرکت مسافربری ایران است که به شکل حرفه‌ای و با تشکیل یک تیم متخصص، به جا به جایی مسافران با اتوبوس پرداخت. این شرکت در سال 1358 و با وارد کردن اتوبوس‌های بنز به کشور کار خود را آغاز کرد. شرکت ایران پیما که اولین رانندگان حرفه‌ای اتوبوس‌های مسافربری در آن شروع به کار کردند، از همان روزها تا به امروز، به داشتن رانندگانی مجرب، خوش اخلاق و حرفه‌ای مشهور بوده است. این شرکت اولین شرکت اتوبسرانی بود که اتوبوس‌های VIP را وارد کشور کرد و باعث بهبود کیفیت سفر با اتوبوس شد. به طور کلی شرکت مسافربری ایران پیما مشهور‌ترین شرکت مسافربری در ایران است که تعداد زیادی از افراد، حداقل یک بار با اتوبوس‌های این شرکت به مسافرت رفته‌اند. از ابداعات این شرکت باید به پذیرایی از مسافران با آبمیوه و بیسکوییت اشاره کرد که بعد از مدتی آنقدر از آن استقبال شد که به امری روتین در سفر با اتوبوس تبدیل شد. اتوبوس‌های این شرکت همچنین اولین اتوبوس‌هایی بودند که  برای مسافران در طول سفر فیلم پخش کردند. این عوامل باعث شده است که شرکت مسافربری ایران پیما از بین بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران ، به عنوان بهترین شرکت اتوبوس رانی ایران انتخاب شود.

جمع بندی

در نهایت و در انتهای مقاله باید به این نکته تاکید کنیم که اگر اتوبوسی که با آن سفر می‌کنید دارای امکانات رفاهی مناسب باشد و همچنین از لحاظ فنی از استانداردهای جهانی برخوردار باشد، سفر شما سفری لذت بخش و خاطره‌انگیز خواهد بود. بدون شک یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود از فراهم بودن عواملی که ذکر شد مطمئن باشید، خرید بلیط اتوبوس از شرکت مسافربری مطمئن و با سابقه است. بنابراین ما در این مقاله تلاش کردیم بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران را به شما معرفی کنیم و به نکات مهم و کاربردی در مورد آنها بپردازیم. با خواندن این مقاله از این لحظه به بعد شما هنگام خرید بلیط اتوبوس دیگر سردرگم نخواهید بود و می‌توانید با آگاهی کامل در مورد شرکت‌های مسافربری مختلف، بلیط خود را خریداری کنید تا سفری امن، با حداکثر امکانات و راحت را تجربه کنید.

پایانه ها؛ وبسایت مطمئن برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

وب سایت پایانه ها به عنوان معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، تجربه خرید آسان بلیط اتوبوس را برای شما فراهم کرده است. خرید بلیط اتوبوس از پایانه ها با چند کلیک و به‌راحتی امکان پذیراست و شما می‌توانید بصورت آنلاین از تمامی شرکت‌های معتبر اتوبوسرانی کشور، برای مقصد مورد نظر بلیط بخرید. علاوه بر خرید بلیط اتوبوس در سایت پایانه ها شما می‌توانید اتوبوس و تاکسی سواری دربستی اجاره کنید. ارسال بار به صورت اینترنتی از دیگر خدمات پایانه هاست. چنانچه در هر یک از مراحل سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

نظر شما در خصوص بهترین شرکت‌ های مسافربری اتوبوس در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با  تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر