;
coinex

شیائومی ثور و لوکی اسم رمز اعضای جدید خانواده MIX

شیائومی ثور و لوکی اسم رمز اعضای جدید خانواده MIX هستند. با تکراتو همراه باشید تا درباره این موضوع اطلاعاتی را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

دو گوشی هوشمند جدید شیائومی که با نام‌های رمزی ثور و لوکی شناخته می‌شوند، بخشی از خانواده MIX خواهند بود.

به‌تازگی دو گوشی هوشمند شیائومی با نام‌های رمزی Thor و Loki در کد MIUI مشاهده شدند. عده‌ای معتقد بودند این دستگاه‌ها به ترتیب Xiaomi 12 Ultra Enhanced و Xiaomi 12 Ultra هستند. اما با توجه به گواهی‌هایی که اخیرا صادر شده‌اند، این دستگاه‌ها نام‌های دیگری خواهند داشت.

شیائومی ثور و لوکی اسم رمز اعضای جدید خانواده MIX

شیائومی ثور و لوکی به ترتیب با شماره مدل 2203121C و 2203121AC در یک آژانس صدور گواهی مشاهده شده‌اند. طبق اطلاعات به‌دست آمده، این گوشی‌های هوشمند بخشی از سری Xiaomi MIX خواهند بود.

از این رو، آن‌ها Xiaomi 12 Ultra Enhanced و Xiaomi 12 Ultra نامیده نمی‌شوند. در عوض، به نظر می‌رسد در اسم این محصولات از برند MIX استفاده خواهد شد، البته هنوز نام دقیق آن‌ها مشخص نیست و این مسئله مانند یک راز باقی مانده است. علاوه بر این، گواهی‌ها تأکید می‌کنند که این دستگاه‌ها با توجه به شماره مدل‌های آن‌ها که به «C» ختم می‌شود، منحصر به چین خواهند بود.

شیائومی ثور و لوکی اسم رمز اعضای جدید خانواده MIX

شیائومی ثور و لوکی از نسل بعدی تراشه کوالکام سری ۸۰۰ استفاده خواهند کرد. قبلاً شایعه شده بود نام این تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ است. اما اکنون گفته می‌شود که به صورت رسمی با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Snapdragon 8 Gen 1) عرضه خواهد شد. این پردازنده با شماره مدل SM4350 شناخته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد شیائومی ثور و لوکی اسم رمز اعضای جدید خانواده MIX چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر