;
coinex

آشنایی با سری A لپ تاپ ایسوس

آشنایی با سری A لپ تاپ ایسوس ؛ می‌دانیم که ایسوس لپ تاپ‌های زیادی را همه ساله با عناوین مخلتف روانه بازار می‌کند و بدون شناخت صحیح از آن‌ها، نمی‌توانیم انتخاب درستی از بین‌شان داشته باشید.

ایسوس بهترین سخت‌افزارهای موجود را در بازار لپ تاپ‌ها دارد و به‌همین دلیل آوازه بسیار خوبی پیدا کرده است. ایسوس سری لپ تاپ‌های فوق‌العاده‌ای در بازار دارد و یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که از بین لپ تاپ‌های ویندوز می‌توانید به آن فکر کنید. هرکدام از این سری‌ها دارای قیمت، موارد استفاده، طراحی و سخت‌افزار متفاوتی است و بنابراین داشتن اطلاعات در مورد آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

آشنایی با سری A لپ تاپ ایسوس

سری VivoBook ایسوس

سری ویوو بوک جزو سری‌های اصلی است که می‌توانید هنگام خرید لپ تاپ ایسوس به آن فکر کنید. این سری بیشترین هدف خود را روی جذب مخاطبین عادی قرار داده است و برای استفاده خانگی، اداری و دانشجویی در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ‌ها بیشتر روی بهره‌وری و استفاده عمومی تمرکز پیدا کرده‌اند و بنابراین هیچ پردازنده گرافیکی فانتزی یا گرافیک قیمت را ارائه نمی‌کنند. این لپ تاپ‌ها ارزش قیمت بالایی هم دارد و می‌توانید آن‌ها را در چهار سطح متفاوت VivoBook Flip، VivoBook، VivoBook S و VivoBook Pro دریافت کنید.

سری پایه ویوو بوک ایسوس برای مصارف خانگی طراحی شده است و در حال حاضر با ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌شوند برخی از این لپ تاپ‌ها دارای تنظیمات متفاوتی از ویندوز ۱۰ هستند و می‌توانید آن‌ها را با صفحه نمایش‌های ۱۴، ۱۵.۶ یا ۱۷.۳ اینچی تهیه کنید. پردازنده مرکزی این لپ تاپ‌ها نیز شامل پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و همچنین پردازنده‌های سری Ryzen 5000 است. گزینه‌های دیگری هم برای پردازنده‌های گرافیکی رده پایین انودیدیا جی‌فورس وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها فکر کنید. ویژگی‌های جالبی برای این سری هم وجود دارد که می‌توانیم به حسگر اثر انگشت همراه با صفحه کلیدهای نورانی اشاره کنیم که همه آن‌ها در ترک‌پد ادغام شده است و برای شما جالب خواهد بود.

به‌طور مثال می‌توانیم به VivoBook 15 اشاره کنیم که دارای پردازنده Core i3 بوده و رم و حافظه ذخیره‌سازی کافی را برای شما فراهم کرده است. این لپ تاپ از صفحه کلید با اندازه کامل استفاده می‌کند که بیشتر برای کاربرانی مناسب است که تولید محتوای متنی دارند. سری اس لپ تاپ Asus VivoBook هم کمی مشخصات فنی بهتری نسبت به نسخه پایه دارد و بیشتر به لپ تاپ اچ پی و برندهای دیگر در رده‌های بالاتر نزدیک است. شما می‌توانید قیمت لپ تاپ لنوو را با این سری مقایسه کرده و یک انتخاب عالی برای خود داشته باشید. فراموش نکنید که این سری هنوز هم برای کاربران خانگی، اداری و دانشجویی مناسب است و از این سطح بالاتر نمی‌رود.

البته این لپ تاپ‌ها از طراحی شیک‌تر همراه با مشخصات فنی بهتر بهره می‌برند. این لپ تاپ‌ها نیز با ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌شوند و گزینه‌هایی مانند صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی، ۱۴ اینچی و ۱۵.۶ اینچی دارند. VivoBook S13 را می‌توانیم بهترین لپ تاپ این سری تا سال ۲۰۲۱ بدانیم که با هزینه مناسبی می‌توانید آن را تهیه کنید. پردازنده‌های این سری نیز شامل پردازنده اینتل و AMD Ryzen 5000 هستند. پردازنده‌های گرافیکی بازهم در رده‌های پایین قرار می‌گیرند و شما هنوز هم نمی‌توانید از آن‌ها برای مقاصد بازی استفاده کنید. این لپ تاپ‌ها در کل بهتر هستند و ویژگی‌های طراحی اسپرت را نیز در اختیار شما می‌گذارند.

آشنایی با سری A لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های Asus VivoBook Pro ایسوس

ایسوس‌های لپ تاپ‌های حرفه‌ای‌تر خود را در این رده روانه بازار می‌کند، اما وقتی نام Pro در سری VivoBook به چشم می‌خورد، این میزان تنها مربوط به همین سری است و نباید انتظار چندان بالایی از آن داشته باشید. این سری تنها با صفحه نمایش‌های ۱۵.۶ اینچی روانه بازار می‌شود و ایسوس هم مدت‌ها است که لپ تاپ جدیدی را در این سری ارائه نکرده است. این سری همراه با پردازنده‌های نسل نهم اینتل روانه بازار می‌روند و پردازنده‌های گرافیکی آن نیز نیز RTX 1650 پیشرفت داشته است. این لپ تاپ‌ها هم با ویندوز ۱۰ نسخه Home روانه بازار می‌شوند.

تنها نکته قابل ذکر درباره این لپ تاپ‌ها آن است که دارای نمایشگرهایی با رزولوشن 4K هستند و می‌توانند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را نیز فراهم کنند. این لپ تاپ‌ها دیگر برای فروش در بازار در دسترس نیستند و به‌همین دلیل ما نیز خرید آن‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم. هنگام خرید لپ تاپ ایسوس به این موارد توجه کرده و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، می‌توانید به لپ تاپ اچ پی یا برندهای دیگر نیز توجه کنید.

لپ تاپ‌های Asus VivoBook Flip

ایسوس چند لپ تاپ بسیار عالی همراه با لولای ۳۶۰ روانه بازار می‌کند و به کاربران این اجازه داده شده است تا به‌عنوان تبلت نیز از این محصولات استفاده کند. برند فلیپ هم دقیقا چنین شرایطی را دارد و اگر به دنبال چنین لپ تاپ‌هایی هستید، می‌توانید به سرغش بروید. این لپ تاپ‌ها همه کاره می‌توانید از این مجموعه به شکل مناسب همراه با صفحه نمایش ۱۴ اینچی استفاده کنید. ایسوس مدل‌های محدودی هم همراه با صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی روانه بازار کرده است که در صورت دلخواه می‌توانید نگاهی به آن‌ها نیز بیندازید. سیستم عامل این لپ تاپ‌ها دارای گزینه‌های متنوعی از تراشه‌های قدرتمند گرفته تا سری Ryzen هستند و می‌توانید کاملا به آن اعتماد کنید.

این محصولات همراه با پردازنده‌های قدرتمند در اختیار شما قرار می‌گیرد و ایسوس با این لپ تاپ‌ها تلاش کرده است که سبک منحصربه‌فرد خود را به مشتریان معرفی کرده و حالت‌های چرخشی لپ تاپ‌های خود را برای رقابت بیشتر به بازار ارائه کند. این لپ تاپ‌ها قابلیت حمل بسیار خوبی هم دارند و می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. قیمت لپ تاپ‌ها در سطح محصولات میان‌رده بوده و می‌توانید با یک هزینه پایین، آن‌ها را برای مقاصد شغلی و دانشگاهی مختلف فراهم کنید. لپ تاپ‌های این رده دارای انعطاف پذیری بالایی مانند لپ تاپ‌های ۲ در ۱ هستند و می‌توانید از مدل‌های ۱۴ اینچی آن همراه با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز بهره ببرید.

آشنایی با سری A لپ تاپ ایسوس

سری ZenBook ایسوس

این لپ تاپ‌ها هم‌اکنون به‌عنوان سری اصلی لپ تاپ‌های ایسوس شناخته می‌شوند. این لپ تاپ‌ها نازک، سبک و گران قیمت بوده و به‌نوعی به عنوان لپ تاپ‌های پرچمدار کمپانی ایسوس نیز می‌توانیم از آن‌ها یاد کنیم. این لپ تاپ‌ها در مدل‌های میان رده و بالا رده روانه بازار شده است و می‌توانید گزینه‌های متنوع دیگری را نیز به همراه داشته باشید. این لپ تاپ‌ها حس بسیار خوبی به همراه دارند و می‌توانید قدرت لازم را به همراه داشته باشید. گزینه‌های زیادی در این رده برای شما فراهم شده است و می‌توانید اندازه‌های صفحه نمایش متنوع مانند ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی را داشته باشید.

سری زن‌بوک می‌تواند نیازهای شما را به‌صورت کامل فراهم کند و تعادل کاملی بین مشخصات فنی شما دارد. این لپ تاپ‌ها هم با ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌شوند و پردازنده‌های مرکزی متنوعی را می‌بینیم که با آخرین مشخصات سال ۲۰۲۱ در اختیار شما خواهند بود.

مقداد آی تی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید خرید لپ تاپ ایسوس را در مدل‌های متنوع انجام داده و با یک بررسی دقیق بین مشخصات فنی، انتخاب بسیار عالی را داشته باشید. مقداد آی تی این محصولات را همراه با گارانتی در اختیار شما قرار داده و می‌توانید گران قیمت‌ترین محصولات را همراه با اطمینان کامل دریافت کنید. فراموش نکنید که لپ تاپ‌های ایسوس دارای مدل‌های ارزان قیمت تا گران‌قیمت هستند و می‌توانید تمام نیازهای خود را در این مدل‌ها پیدا کنید.

لپ تاپ‌های دیگری مانند لپ تاپ اچ پی و اپل نیز در مقداد آی تی ارائه می‌شوند و می‌توانید زیباترین و جدیدترین مدل‌های آن‌ها را خریداری کنید. بهترین قیمت در این سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با یک بررسی دقیق، انتخاب خود را انجام دهید. قیمت لپ تاپ لنوو در کنار برندهای دیگر نیز ارائه شده است و همراه با شرایط ویژه و تخفیف می‌توانید خریداری کنید. لپ تاپ از جمله اقلام ضروری برای کاربران مختلف است و دانشجویان و فعالین در حوزه کسب و کار می‌توانند از قابلیت حمل این دستگاه‌ها استفاده کرده و به کارهای خود سرعت بدهند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر