;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال بیت کوین کش یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH): Bitcoin Cash یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا است که قصد دارد با پرداخت سریع، هزینه‌های خرد، حریم خصوصی و ظرفیت بالای معاملات (بلوک‌های بزرگ) تبدیل به پول جهانی سالم شود. همانطور که پول فیزیکی، مانند اسکناس یک دلار، مستقیماً به فرد پرداخت شده تحویل داده می‌شود، پرداخت‌های بیت کوین نقدی نیز مستقیماً از فردی به شخص دیگر ارسال می‌شود.

بیت کوین کش به عنوان یک رمزنگاری غیرمتمرکز، نیازی به شخص ثالث مورد اعتماد و هیچ بانک مرکزی ندارد. برخلاف پول سنتی فیات، بیت کوین کش به واسطه‌های پولی مانند بانک‌ها و پردازنده‌های پرداخت وابسته نیست. دولت‌ها یا سایر شرکت‌های متمرکز نمی‌توانند معاملات را سانسور کنند. به طور مشابه، وجوه قابل توقیف یا مسدود شدن نیستند – زیرا اشخاص ثالث مالی هیچ کنترلی بر شبکه بیت کوین کش ندارند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال بیت کوین کش (BCH)

نمودار عقربه‌ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز بیت کوین کش (BCH) است. در استفاده از نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز بیت کوین کش (BCH) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه‌ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین کش (BCH) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می‌تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین کش (BCH)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش‌های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز بیت کوین کش (BCH) و حتی دیگر رمزارزهاست. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت و حجم معاملات بررسی می‌شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز بیت کوین کش (BCH) می‌توان استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت بیت کوین کش (BCH) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

بیت کوین کش کمبود طلا مانند را با ماهیت مصرفی پول نقد ترکیب می‌کند. با عرضه کل محدود 21 میلیون سکه، بیت کوین کش به طرز قابل ملاحظه‌ای کمیاب است و مانند پول نقد فیزیکی، به راحتی می‌توان آن را خرج کرد. معاملات به سرعت انجام می‌شود و هزینه معاملات معمولاً کمتر از یک دهم درصد است. هرکسی می‌تواند پرداخت‌های Bitcoin Cash را با تلفن هوشمند یا رایانه خود بپذیرد.

بیت کوین کش موارد استفاده مختلفی دارد. علاوه بر پرداخت همتا به همتا بین افراد، Bitcoin Cash می‌تواند برای پرداخت تجار شرکت کننده در قبال کالا و خدمات در فروشگاه و آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. هزینه‌های بسیار پایین اقتصاد جدید معاملات خرد را امکان پذیر می‌کند، از قبیل اطلاع رسانی به تولیدکنندگان محتوا و پاداش چند سنت به کاربران برنامه.

Bitcoin Cash همچنین هزینه‌ها و زمان تسویه حواله‌ها و تجارت فرامرزی را کاهش می‌دهد. موارد استفاده دیگر شامل نشانه‌ها، قراردادهای هوشمند ساده و پرداخت‌های خصوصی با ابزارهایی مانند CashShuffle و CashFusion است. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار بیت کوین کشی را که می‌خواهید بخرید را مشخص کنید.
  • مرحله سوم: پس از انتخاب میزان ارز، خرید خود را تکمیل کنید.
  • مرحله چهارم: در نهایت بیت کوین کشی را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی‌های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت می‌توانید به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس‌ها. با ذخیره کردن توکن‌ها و کلکسیون‌های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ،BCH ،ETH ،ETC ،LTC و همه توکن‌های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر