;
coinex

مشخصات ریلمی GT 2 Pro فاش شد ؛ اسنپدراگون ۸۹۸ همراه با شارژر ۱۲۵ واتی

مشخصات ریلمی GT 2 Pro فاش شد. از جمله قابلیت‌های این گوشی میتوان به شارژر ۱۲۵ واتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ پرداخت. با تکراتو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این گوشی را برایتان شرح دهیم.

ماه گذشته، معاون برند ریلمی یعنی آقای Madhav Sheth در مصاحبه ای اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه یک تلفن هوشمند پرچمدار سری GT است. و همچنین ریلمی شارژ ۱۲۵ واتی UltraDart را در سال آینده عرضه خواهد کرد. مشخص نیست که آیا این پرچمدار اولین گوشی هوشمند ریلمی با شارژ ۱۲۵ واتی خواهد بود یا خیر. اما گزارش هایی که به مشخصات ریلمی GT 2 Pro اشاره کرده اند، مدعی آن هستند که این تلفن هوشمند از اولین محصولات ریلمی مجهز به فست شارژ ۱۲۵ واتی خواهد بود.

مشخصات ریلمی GT 2 Pro فاش شد

اسنپدراگون ۸۹۸ همراه با شارژر ۱۲۵ واتی

طبق پستی که WHYLAB، یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد در Weibo منتشر کرده، Realme GT 2 pro با شماره مدل RMX3301 در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد. برخلاف گزارش های قبلی، گفته می شود که این دستگاه یک چیپ از کوالکام دارد.

این پردازنده چیزی نیست جز Snapdragon 8 Gen1، با نام مستعار Snapdragon 898. این گوشی هوشمند به حافظه LPDDR5 رم و حافظه داخلی فلش UFS 3.1 مجهز خواهد شد. ظاهرا صفحه نمایش 6.51 اینچی FHD+ AMOLED با نمایشگر حفره دار و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارد. انتظار می‌رود نرخ نوسازی بالا و تراکم پیکسلی 404ppi باشد. همچنین گفته می شود که این گوشی به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهد شد.

مشخصات ریلمی GT 2 Pro

برای بخش دوربین، ممکن است یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی + 8 مگاپیکسلی اولتراواید+ 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین از سیستم فوکوس خودکار، OIS و EIS هم برخوردار است. به نظر می رسد که فناوری نوینی در حسگر 50 مگاپیکسلی تعبیه شود.

انتظار می رود گوشی Realme GT 2 Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد و حافظه رم و حافظه ذخیره سازی آن به ترتیب 8 و 128 گیگابایت باشد. GT 2 Pro احتمالاً با اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 3.0 از پیش نصب شده عرضه می شود.

این تلفن هوشمند با قیمتی معادل ۴,۰۰۰ یوان (به عبارتی ۶۲۵ دلار یا ۵۵۵ یورو) به دست کاربران برسد‌. متاسفانه هنوز اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند منتشر شده اند، کامل نیست. امیدواریم در هفته های آتی اطلاعات بیشتری از GT 2 Pro مشخص شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره مشخصات ریلمی GT 2 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر