;
coinex

لیست متداول ترین پسوردهای 2021 ؛ 123456 و 1 تا شش در صدر

در این مطلب از تکراتو لیست متداول ترین پسوردهای 2021 را مورد بررسی قرار میدهیم و میگوییم که کدام پسوورد‌ها مناسب نیستند. با ما همراه باشید.

پراستفاده‌ترین گذرواژه هنوز ۱۲۳۴۵۶ است که در مطالعات NordPass بیش از ۱۰۳ میلیون دفعه مشاهده شده و شکستن آن کمتر از یک ثانیه زمان می‌برد. در حقیقت، همه موارد موجود در فهرست ۵۰ پسورد رایج (به جز یک مورد) در کمتر از ۱ ثانیه شکسته می‌شوند.

در رتبه دوم ۱۲۳۴۵۶۷۸۹ با ۴۶ میلیون فراوانی قرار دارد و جایگاه سوم هم به ۱۲۳۴۵ با حدود ۳۳ میلیون فراوانی تعلق گرفته است.

لیست متداول ترین پسوردهای 2021

123456 و 1 تا شش در صدر

فهرست پرکاربردترین پسوردهای 2021، را در ادامه در زوم تک مطالعه کنید. در فهرست 200 پسورد پرکاربرد NordPass، پسوردهایی که در زمره 5 پسورد ابتدایی قرار می‌گیرند، موجبات خنده بسیاری از کاربران را به همراه دارد! آن طور که NordPass می‌گوید، رتبه نخست، دوم و سوم متعلق بهپرکاربردترین پسوردهای 2021 (به ترتیب) 123456، 12345678 و qwerty است! پسورد 123456، برای چندین سال، رتبه نخست، پرکاربردترین  پسورد را از آن خود کرده است!

پسورد دوم نیز در سال گذشته میلادی هم رتبه دوم را از آن خود کرده بود و هم‌چنان، دومین پسورد پراستفاده در سال 2021 میلادی است! اما سومین پسورد پراستفاده در سال گذشته میلادی «picture 1» بود که امسال با پسورد «qwerty» جایگزین شده است! پسورد «Password» هم یکی از پرکاربردترین پسوردهایی است که در سال گذشته و جاری میلادی، رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

ترکیبی از کلمات و ارقام هم‌چون؛ abc123، Million2 و …، هم هنوز از پرکاربردترین پسورهای استفاده شده به شمار می‌آیند. برای افزایش امنیت حساب کاربری خود از پسوردهای ساده استفاده نکنید و تا حد امکان، از پسوردهای استاندارد استفاده کنید و گزینه تایید هویت 2 عاملی را نیز «حتما» فعال کنید تا احتمال آسیب پذیری حساب کاربری به حداقل برسد. آن طور که PCMag ادعا می‌کند، تنها 44 درصد از پسوردها در سال 2021 میلادی استاندارد هستند و سایر پسوردها؛ تکرار پسوردهای تکراری آسان سال‌های گذشته هستند که کاربران را در معرض خطرهای حملات سایبری بسیاری قرار می‌دهد. به گفته PCMag، تنها 78 مورد از پرکاربردترین 200 پسورد سال 2021 میلادی نسبت به سال گذشته، جدید است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره لیست متداول ترین پسوردهای 2021 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر