;
coinex

باگ های رابط کاربری ویندوز سال 2022 برطرف خواهد شد

باگ های رابط کاربری ویندوز سال 2022 برطرف خواهد شد. مایکروسافت در حال کار روی به‌روزرسانی‌های جدیدی است که عملکرد ویندوز 11 را بهبود داده و سرعت اجرای آن را بالا می‌برند؛ این به‌روز رسانی‌ها سال آینده منتشر می‌شوند.

مایکروسافت در پاسخ به شکایت‌های کاربران مبنی بر عملکرد نامطمئن و کُند ویندوز 11 اعلام کرده است که در حال کار روی اصلاحات و به‌روزرسانی‌های برای این نسخه از ویندوز است تا در سال آینده، مشکل کندی آن را حل کند و عملکرد سیستم‌عامل را بهبود بخشد.

به گزارش digitaltrends، تیم توسعه ویندوز مایکروسافت در یکی از پست‌های Reddit اعلام کردند که بهبود پاسخ‌دهی ویندوز به کاربر اولویت مایکروسافت است و تمرکز این تیم در سال ۲۰۲۲، روی افزایش سرعت عملکرد ویندوز 11 خواهند بود:

تمرکز اصلی روی برنامه‌های startup و اجرایی خواهد بود تا سرعت رندر عناصر رابط کاربری بهبود یابد.

در ادامه این مطلب، کاربری درباره عملکرد کُند برنامه‌های startup، فایل اکسپلورر و برخی موارد دیگر در ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 سؤال کرد.

باگ های رابط کاربری ویندوز

برخی از این شکایات قبلاً توسط مایکروسافت بررسی شده‌اند و اصلاحاتی نیز برای رفع آن‌ها در نسخه پیش‌نمایش ویندوز اینسایدر ارائه شده است، اما هنوز نسخه پایدار این اصلاحات برای عموم عرضه نشده است.

مایکروسافت در مورد اشکالات مطرح شده در Reddit از کاربران خواست بازخورد‌های خود را به این شرکت ارائه کنند:

راه‌اندازی هاب فیدبک و گزارش مشکل‌های مرتبط با عملکرد ویندوز 11 به ما در رفع آن‌ها کمک خواهد کرد.

باگ های رابط کاربری ویندوز

سیستم عامل مورد انتظار ویندوز ۱۱ ماه قبل به صورت رسمی منتشر شد. پس از گذشت زمان کوتاهی از انتشار برخی کاربران مشکلات این نسخه از ویندوز را با پردازنده‌های AMD Ryzen گزارش کرده بودند که ظاهرا باعث افت عملکرد آن می‌شد. با این حال آپدیت جدید ویندوز ۱۱ این مشکل را در نهایت برطرف کرد. به همین ترتیب انتظار می‌رود سال آینده مایکروسافت با ارائه بروزرسانی‌های جدید مشکلات مربوط به کند بودن سیستم عامل خود را نیز برطرف کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد باگ های رابط کاربری ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر