;
coinex

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 ؛ بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری کدام است؟

اگر می‌خواهید ارز دیجیتال بخرید یا در این بازار سرمایه گذاری کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز با بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 بیشتر آشنا شوید.

اگر قصد دارید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، از فرصت‌های سال 2021 غافل نشوید. بسیاری از فعالان رمزارزها باور دارند که سال 2021، بهترین سال برای سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی‌هاست. اما بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 کدام ها هستند؟

در حال حاضر چند هزار ارز دیجیتال وجود دارند و انتخاب یکی از آنها به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 کار ساده‌ای نیست. تحقیق و بررسی پیرامون ارزهای دیجیتال و طبقه‌بندی آنها بر اساس ارزش هم پروسه‌‌ی زمان‌بری است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فهرست کاملی از بهترین رمزارزهای 2021 را جمع‌آوری کنیم. پیش‌بینی شده که این ارزها در سال 2021 تغییرات چشمگیری خواهند داشت و حتی سال‌‌های آینده هم تحت تاثیر این ارزهای دیجیتال خواهند بود.

ما در این متن به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 می‌پردازیم که هرکدام به نوع سرمایه‌‌گذاری و میزان تجربه‌ی شما وابسته هستند. برای مثال، بعضی از ارزهای دیجیتال برای تازه‌کارها بهترند و بعضی دیگر برای حرفه‌ای‌های بازار. فراموش نکنید که صرفا خرید بهترین کریپتوکارنسی 2021 برای موفقیت در این بازار معاملات کافی نیست.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

لیست بهترین ارزهای دیجیتال هیچ‌وقت ثابت نیست؛ چون همیشه ارزهای جدیدی وارد می‌شوند و بعضی ارزها هم حذف می‌شوند. همیشه اینطور نیست که ارزهای دیجیتال بتوانند برای همیشه در این بازار رقابت باقی بمانند. اما ارزهایی هم هستند که می‌توانید به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 روی آنها حساب کنید. در ادامه بهترین رمزارزهای 2021 را معرفی می‌کنیم.

بیت کوین Bitcoin (BTC)

بیت کوین بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

زمانی که از بهترین ارزهای دیجیتال و به طور کلی درباره‌ی رمز‌ارزها حرف می‌زنیم، قطعا باید مهم‌ترین جایگاه را به بیت کوین اختصاص دهیم. بیت کوین معروف‌‌ترین و پرکاربردترین رمز ارزی است که در حال حاضر در بازار کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد. بیت کوین به «پادشاه ارزهای دیجیتال» هم مشهور است. هدف اصلی بیت کوین این است که به وجه نقد جهانی تبدیل شود که از هیچ نوع سیستم مقرراتی پیروی نمی‌کند و روند کنترل و مدیریت آن غیر متمرکز است.

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که پا به این عرصه گذاشت. به بیان بهتر، بازار ارزهای دیجیتال با بیت کوین آغاز شد و بعد از آن رمزارزهای دیگر هم به میدان آمدند. بسیاری بر این باورند که بیت کوین آخرین رمز ارزی است که در نهایت باقی می‌ماند.

دلیل اینکه بیت کوین را بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 می‌دانیم این است که بیت کوین بالاترین قدرت نقدینگی (قابلیت تبدیل به پول) را دارد. به همین دلیل است که بیت کوین بهترین کریپتوکارنسی 2021 برای تازه‌کارهاست.

بنابراین فرقی نمی‌کند که در بازار ارزهای دیجیتال با تجربه باشید یا بی‌تجربه، چون هیچ مشکلی برای خرید یا فروش بیت کوین نخواهید داشت. این روزها مردم دائما در حال خرید و فروش بیت کوین هستند. همیشه افرادی در راس دیگر معامله هستند که بخواهند بیت کوین شما را بخرند یا بفروشند.

نکته دیگری که بیت کوین را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 تبدیل می‌کند این است که علیرغم تمامی نوسانات، بیت کوین از همه‌ی ارزهای دیجیتال دیگر، با ثبات تر و پایدارتر است. پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2021 تا 2025 حاکی از این است که میزان تقاضا و خرید و استخراج آن در سال‌ 2021 و سال‌های آینده، بیشتر از همیشه خواهد بود.

با در نظر گرفتن اینکه 21 میلیون واحد بیت کوین وجود دارد،‌ طبیعی است که با افزایش تقاضای بیت کوین، قیمت این رمزارز هم افزایش پیدا کند. پس در معاملات 2021 حتما جایگاه مهمی برای خرید بیت کوین در نظر بگیرید. از صفحه قیمت لحظه ای بیت کوین نیز می‌توانید قیمت آنلاین این رمزارز را زیر نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

لایت کوین Litecoin (LTC)

لایت کوین بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

از دلایل مهمی که باید لایت کوین را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 معرفی کنیم، قدرت نقدینگی بالا و پتانسیل افزایش ارزش آن در 2021 و سال‌های آینده است. اگر به دنبال ریسک کمتر و ارزهایی با پتانسیل رشد بیشتر هستید، پس لایت کوین را در معاملات کریپتوکارنسی خود در نظر بگیرید.

اما دلیل رشد لایت کوین در سال 2021 و سالهای آینده چیست؟ در حال حاضر 84 میلیون لایت کوین وجود دارد و پاداش بلاک آن هم 12.5 لایت کوین است که در مقایسه با پاداش بلاک سایر رمزارزها، بسیار بالاست. علاوه بر این، مدت زمان استخراج یک بلاک در بلاکچین لایت کوین، دو دقیقه برآورد شده که در مقایسه با بیشتر ارزهای دیجیتال امروزی، سریع‌تر است.

لایت کوین یکی از چهار کریپتوکارنسی برتر بازار است. بسیاری از متخصصان بازار باور دارند که هر اتفاقی در بازار بیفتد، باز هم لایت کوین جزء رمز‌ارزهای موفق سال 2021 باقی می‌ماند. با وجود رقابت سخت در این بازار، لایت کوین به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 به کار خود ادامه خواهد داد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی را پیش روی شما قرار خواهد داد. پیش بینی قیمت لایت کوین در مورد سرمایه گذاری در این ارز به شما کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

اتریوم Ethereum (ETH)

اتریوم بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

اتریوم گزینه دیگری است که به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای سرمایه گذاری روی اتریوم شک نکنید. پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021 و سال‌های بعد حاکی از پتانسیل رشد بالای این رمزارز است.

اتریوم بدون تردید یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 به شمار می‌رود و اولین پروژه بزرگی است که قرارداد هوشمند را معرفی کرد. این قرارداد به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که نر‌م افزارهای دستکاپ و موبایل غیرمتمرکز را بر پایه‌ی تکنولوژی بلاک چین راه‌اندازی کنند.

ویژگی دیگری که اتریوم را به یکی از بهترین کریپتوکارنسی 2021 تبدیل می‌کند، این است که قدرت نقدینگی آن بعد از بیت کوین، در رتبه‌ی دوم قرار دارد. بنابراین برای خرید و فروش اتریوم هم هیچ مشکلی نخواهید داشت و همیشه افرادی هستند که این ارز دیجیتال را معامله کنند.

از دیگر دلایلی که اتریوم را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 تبدیل می‌کند این است که تیم و اجتماع وفاداری دارد. این به معنای شانس بالاتر برای ثبات بیشتر و افزایش ارزش در سال‌های آینده است.

علاوه بر این، اتر (Ether – توکن اتریوم)‌ بیشتری در مقایسه با بیت کوین و لایت کوین می‌تواند وجود داشته باشد. این بدان معناست که مقیاس بندی آن با مشکلات کمتری روبرو است. علاوه بر این، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، احتمال تبدیل شدن اتریوم به یک اقتصاد بسته بسیار کمتر است.

اتریوم پشتوانه‌ی اکوسیستم اپلیکیشن‌‌های غیرمتمرکز است؛ به بیان بهتر، میلیون‌ها توسعه‌دهنده نرم‌افزار و شرکت نیاز دارند که قراردادهای هوشمند خود را پشتیبانی کرده و اپلیکیشن‌های بیشتری را راه‌اندازی کنند. اتریوم همچنین از توکن های دیگری در بلاک چین خود پشتیبانی می‌کند. توکن‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که بلاک چین مخصوص به خود ندارند.

اتریوم بعد از بیت کوین، بهترین کریپتوکارنسی 2021 است که پتانسیل افزایش ارزش در بازار ارزهای دیجیتال را دارد. 62 درصد از فعالان بازار اتریوم باور دارند که ارزش آن در سال 2021 حداقل به 1900 دلار می‌رسد. از صفحه قیمت لحظه‌ای اتریوم قیمت این رمزارز را به طور آنلاین زیر نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

بیسیک اتنشن توکن Basic Attention Token (BAT)

بیسیک اتنشن توکن بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

بیسیک اتنشن توکن یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 است. BAT از سال 2018 همیشه جزء بهترین و داغ‌ترین کریپتوکارنسی‌ها بوده و به نظر می‌رسد که این روند در 2021 همچنان ادامه خواهد داشت.

بیسیک اتنشن توکن یک توکن کاربردی است که توسط Brave Browser به کار گرفته شد. این توکن برای پاداش دادن به تولیدکنندگان محتوا کاربرد دارد. شما می‌توانید انتخاب کنید که چطور برای اطلاعات یا محتوای خوبی که دریافت کردید،‌ به آنها پاداش بدهید. با توجه به اینکه صنعت مرورگرهای وب بسیار گسترده است می‌‌توان پیش‌بینی کرد که این توکن، پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد.

علاوه بر این، کاربرها می‌توانند با تماشای تبلیغات در وب، BAT جایزه بگیرند. این ویژگی هم فرصت رشد زیادی دارد که می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی را هم برای کاربر تماشاکننده و هم مرورگر ایجاد کند. این سیستم بر اساس میزان توجه و علاقه‌مندی کاربر به محتواهای وب طراحی شده و تحت بلاک چین اتریوم و استاندارد ERC-20 ساخته شده است.

بسیاری از توکن‌های دیگر در بازار ارزهای دیجیتال شکل گرفتند؛‌ اما بیسیک اتنشن توکن توانست همچنان باقی بماند و به رشد خود ادامه دهد. پیش بینی شده که این توکن در سال 2021 افزایش قیمت خواهد داشت. در نهایت باید گفت که همه‌ی اینها به رشد این اجتماع پیرامون مرورگر بریو و بازخورد کاربران بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

کاردانو Cardano (ADA)

کاردانو بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

کاردانو هم از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 است. این رمزارز از سال 2015 که به میدان آمده، فعالیت قدرتمندی داشته است و پیش‌بینی می‌شود که 2021 هم سال موفق دیگری برای این ارز دیجیتال باشد.

چیزی که کاردانو را متمایز می‌کند، بلاک چین اوروبوروس است. اوروبوروس درواقع دو بلاک چین است که با همکاری یکدیگر کار می‌کنند. یک بلاک چین وظیفه‌ی نقل و انتقالات کلی و عمومی را به عهده دارد و دیگری قراردادهای هوشمند را مدیریت می‌کند. کاردانو با جدا کردن این دو بلاک چین توانست ثبات و سرعت عمل بیشتری را در هر دو فرآیند ایجاد کند.

اما این موارد تنها چیزهایی نیستند که کاردانو را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 تبدیل می‌کنند. پیشنهاد می‌شود نوشتار پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 را از دست ندهید.

کاردانو یک کریپتوکارنسی نسل سوم است که به نظر می‌رسد تمام قابلیت‌های اتریوم را دارد و علاوه بر آن از الگوریتم اثبات سهام هم استفاده می‌کند. این چیزی است که اتریوم مدت‌هاست تلاش می‌کند به آن برسد. کاردانو هم یکی از بهترین رمزارزهای 2021 است که شانس خوبی برای افزایش ارزش دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

بیت کوین کش Bitcoin Cash (BTH)

بیت کوین کش بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

بیت کوین کش یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 است که از سال 2017 و پس از اختلافی که بین فعالان بیت کوین شکل گرفت، ایجاد شد. بیت کوین کش درواقع یکی از انشعابات (فورک) بیت کوین است که توانست در مدت زمان کوتاهی به موفقیت چشمگیری برسد.

راجر ور که به عنوان یکی از چهره‌های پشت پرده‌ی بیت کوین کش شناخته می‌شود، قبلا یکی از طرفداران سفت و سخت بیت کوین بود. او حالا مثل بسیاری از طرفداران بیت کوین کش به این نتیجه رسیده که بیت کوین تغییرات زیادی کرده و از چیزی که قرار بود باشد، فاصله گرفته است.

تیم بیت کوین کش به دنبال این هستند که قراردادهای هوشمند را اجرایی کنند. این هم تغییر بزرگ دیگری در سیاست‌های اصلی تیم است که باعث شده بسیاری از طرفدارن از آن فاصله بگیرند. پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال 2021 و سال‌های بعد از پتانسیل بالای این ارز حکایت دارد.

نکته‌ی دیگری که باعث شده بیت کوین کش را یکی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2021 در نظر بگیریم این است که هزینه‌های نقل و انتقال کمتری دارد و سرمایه‌گذاری در آن ارزان‌تر است. بیت کوین کش هم فرصت‌های زیادی برای افزایش سرمایه دارد. از صفحه قیمت لحظه‌ای بیت کوین کش آخرین قیمت این رمزارز را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

بایننس کوین Binance Coin (BNB)

بایننس کوین بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

اگر به اندازه کافی بیت کوین و اتریوم دارید و می‌خواهید تنوع بیشتری در گزینه‌های خود داشته باشید،‌ بایننس کوین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 برای شما خواهد بود. پیش بینی قیمت بایننس کوین نیز در زمینه سرمایه‌گذاری در این رمزارز شما را راهنمایی می‌کند.

این رمزارز توسط شرکت بایننس راه‌اندازی شده که سابقه تجاری خوبی دارد. تیم باتجربه‌ای از این شرکت هم کانسپت اصلی بایننس کوین که همان توکن سودمندی (utility token)  است را تشکیل دادند. ارزش بایننس کوین به سودمند بودن آن و سطح تقاضا برای دریافت ارزش سوددهی آن است.

موفقیت صرافی بایننس به سرمایه‌گذارها ثابت کرده که این تیم، مهارت و منابع کافی برای پیشرفت و افزایش ارزش این ارز دیجیتال را دارند.  بایننس کوین همچنین قابلیت نقدینگی بالایی دارد و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 به شمار می‌رود.

این کریپتوکارنسی پتانسیل بالایی برای افزایش ارزش در بازار نشان داده است. در سال گذشته و با وجود نوسانات بسیار،‌ قیمت بایننس کوین سه بار افزایش پیدا کرد. صرافی بایننس همچنین یکی از صرافی های ارز دیجیتال در جهان است که سریع‌ترین رشد را داشته و محبوبیت زیادی دارد.

هرگونه معامله‌ای در این صرافی به وسیله بایننس کوین انجام می‌شود که باعث شده این ارز دیجیتال سریع‌ترین رشد را از لحاظ حجم معاملات داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

ترون TRON (TRX)

ترون بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

ترون یکی دیگر از بهترین رمزارزهای 2021 محسوب می‌شود. دلیلی که این کریپتوکارنسی را یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 می‌دانیم این است که ترون چند سال قبل بیت تورنت را خریداری کرد. همین مساله در دراز مدت به معنای افزایش ارزش است؛ ‌البته اگر بتوانند روش‌های دیگری را برای تورنت غیرمتمرکز و امن‌تر توسعه دهند.

اینطور که به نظر می‌رسد، ترون یکی از راهکارهای جاه طلبانه و نوآورانه است که برنامه‌های زیادی برای سال‌های آینده دارد. دلیل دیگری که ترون در لیست بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 قرار گرفته این است که TRX یا ترونیکس (اسم رمزارزهایی که در شبکه‌ی ترون کاربرد دارند) یکی از معدود توکن‌ها با استاندارد ERC-20 به شمار می‌رود که به شبکه‌ی اصلی راه یافته است و بلاک چین آن فعال است.

ترون در حال حاضر بیش از 4 میلیون حساب دارد که البته مشخص نیست چه تعداد از آنها فعال هستند. رشد این ارز دیجیتال چشمگیر بوده و نشان از پتانسیل بالای آن دارد. ترون در سال 2020 جزء 15 ارز دیجیتال برتر بود و حالا به ده ارز دیجیتال برتر راه پیدا کرده است.

نکته‌ی دیگری که باید درباره‌ی ترونیکس بدانید این است که کاربران وب می‌توانند از آن برای پرداخت به تولیدکنندگان محتوا استفاده کنند؛ مکانیزمی شبیه به بیسیک اتنشن توکن یا BAT. تولیدکننده‌ی اصلی محتوا هم می‌تواند این ارز دیجیتال را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کند یا در ازای آن،‌ خدمات بلاک چین متفاوتی دریافت کند. متخصصان این حوزه معتقدند که ترون هم آینده‌ی خوبی دارد و سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در سال 2021، بیشتر تحقیق کنند. در این زمینه پیش بینی قیمت ترون می‌تواند کمک خوبی باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

ای او اس EOS

ای او اس بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

بسیاری از افرادی که با کمبود شبکه اتریوم روبرو شدند، به سرمایه گذاری روی EOS رو آوردند و آن را «قاتل اتریوم» (The Ethereum Killer) می‌دانند. همین مساله هم باعث شده تا ای او اس یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 باشد.

ای او اس از بسیاری موانع اتریوم مثل پیش‌نیازهای لازم برای کدگذاری نرم‌افزارهای غیرمتمرکز عبور کرده است. این کریپتوکارنسی همچنین به ارائه خدمات به توسعه‌دهندگان شهرت دارد؛‌ خدماتی مثل مدیریت حساب و ایجاد پایگاه داده‌ای که به دانش برنامه‌نویسی نیازی ندارد.

سرمایه‌گذارهای ای او اس رضایت بالایی از مزایای تکنولوژی این رمزارز دارند؛‌ مواردی مثل سرعت بالای پلتفرم در مقایسه با اتریوم و بیت کوین. همچنین این ارز دیجیتال مقیاس‌پذیرتر است.

دلیل دیگری که ای او اس را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 تبدیل می‌کند این است که اجتماع بزرگ و بسیار مشتاقی دارد. ای او اس همچنین فروش توکن موفقی را پشت سر گذاشته و حجم سرمایه‌ی بالایی را جذب کرده است. این حجم سرمایه به رشد بیشتر این ارز دیجیتال در سال 2021 کمک چشمگیری خواهد کرد. پیش از سرمایه گذاری در این رمزارز مطالعه پیش بینی قیمت ایاس در سال 2021 خالی از فایده نیست.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

ریپل Ripple (XRP)

ریپل بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در بازار به میان باشد، ریپل جایگاه چهارم را دارد؛‌ جایگاهی نزدیک به بیت کوین و اتریوم.

کانسپت و هدف ریپل کمی متفاوت از کریپتوکارنسی‌های دیگر است. ریپل یک استارتاپ مورد حمایت سرمایه‌گذاری است که خدمات تسویه حساب مالی را به بانک‌ها ارائه می‌دهد. همین مساله باعث شده تا نقل و انتقالات مالی به صورت مستقیم و سریع بین مرزها انجام شود. این ویژگی باعث شده تا موسسه‌های بزرگ گرایش بیشتری به ریپل داشته باشند تا کاربران حقیقی. پیشنهاد می‌شود پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 را از دست ندهید.

در حال حاضر بانک‌های بزرگی در سراسر جهان با ریپل همکاری می‌کنند و موسسات دیگری هم در تلاش هستند تا عضوی از پروتکل ریپل باشند. ریپل یکی از اجتماع‌های قوی را در میان رمزارزها دارد و به طور قطع یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 به شمار می‌رود. از صفحه قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ریپل آخرین نوسانات این رمزارز را زیر نظر داشته باشید.

حرف آخر

فراموش نکنید که برای هرنوع سرمایه‌گذاری باید ریسک‌پذیر باشید. قبل از سرمایه‌گذاری روی هرکدام از ارزهای دیجیتال، حتما پیرامون امنیت آن تحقیق کنید. علاوه بر این باید درباره‌ی ارزش واقعی، پتانسیل افزایش ارزش و فرصت‌های سرمایه‌گذاری آنها تحقیق کنید.

در نهایت باید گفت تا جایی که می‌توانید،‌ دانش خود درباره‌ی ارزهای رمزنگاری شده را افزایش دهید. آگاهی خود را درباره‌ی احتمال موفقیت کریپتوکارنسی‌ها و چیزهایی که بر قیمت آنها تاثیر می‌گذارند افزایش دهید. شما هم قطعا می‌توانید با تصمیم گیری درست سرمایه خود را چند برابر کنید.

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات متداول درباره بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 می‌پردازیم:

بهترین ارزهای دیجیتال برای تازه‌کاران کدام است؟

بیت کوین به این علت که بالاترین قدرت نقدینگی (قابلیت تبدیل به پول) را دارد بهترین کریپتوکارنسی 2021 برای تازه‌کارهاست. بنابراین فرقی نمی‌کند که در بازار ارزهای دیجیتال با تجربه باشید یا بی‌تجربه، چون هیچ مشکلی برای خرید یا فروش بیت کوین نخواهید داشت. این روزها مردم دائما در حال خرید و فروش بیت کوین هستند. همیشه افرادی در راس دیگر معامله هستند که بخواهند بیت کوین شما را بخرند یا بفروشند.

بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه گذاری کدامند؟

این روزها آلت کوین‌های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارند که شاید مهمترین و معروف‌ترین‌ آن‌ها اتریوم باشد. البته بسیاری آلت‌کوین‌های دیگر نظیر لایت کوین، بیت کوین کش، ترون و غیره که در این مطلب معرفی شدند برای سرمایه گذاری گزینه‌های مناسبی هستند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: trading-education

نظر شما در خصوص آینده ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چ جالب من الان 0.3 بت دارم ک میشه 0.31 دلار
    ولی ظاهرا تو ایران نمیشه نقدش کرد

    پاسخ