;
coinex

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده

ارزهای دیجیتال طی سال گذشته همگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند. این جستار به پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های بعد از آن اختصاص دارد.

هرچه ارزهای دیجیتال تا سالهای اخیر مورد توجه نبودند، به ناگهان و طی سال 2020 بسیاری از توجهات را به خود جلب کردند. در سالی که گذشت، ارزش مهمترین ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین و اتریوم به طرز سرسام آوری بالا رفت و باعث جلب توجه غول های دنیای فناوری مانند تسلا و فیسبوک شد.

بر هیمن اساس بود که تسلا با مدیریت ایلان ماسک که علاقه زیادی به بیت کوین، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال نشان میداد، به سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در بیت کوین رو آورد و باعث افزایش چندباره قیمت آن شد. البته این موضوع بر سایر ارزهای دیجیتال نیز بی اثر نبود.

چراکه این سرمایه گذاری سنگین روی بیت کوین، یعنی اعتبار بخشیدن به کل اکوسیستم بیت کوین و فناوری بلاک چین و به دنبال آن اعتبار پیدا کردن بلاک چین نیز یعنی افزایش اعتماد پذیری آن و پذیرش آن توسط نهادهای رسمی پولی و بانکی برای مبادلات رسمی.

یکی از جمله ارزهای دیجیتال که طی سالهای گذشته رشد و پیشرفت خوبی داشته و به جایگاه مهمی در میان سایرین دست پیدا کرده است، بیت کوین کش است. جستار پیش رو بر آن است تا به پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 بپردازد. با ما در ادامه همراه باشید.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده

اساسا هر نوع پیش بینی درباره آینده بیت کوین کش کمی بحث برانگیز است و چه چیزی بحث برانگیزتر از پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 . رمزارز مذکور که در آگوست 2017 راه اندازی شد، درواقع یک هارد فورک بیت کوین است.

بیت کوین کش از آن زمان تاکنون رشد خوبی داشته و به پنجمین ارز دیجیتال مهم دنیا بدل شده است. ارزش بازار فعلی این رمزارز در حال حاضر چیزی نزدیک به 5 میلیارد دلار است. در این جستار از تکراتو قصد داریم به پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 بپردازیم.

اگرچه در ابتدا سرمایه گذاران حوزه بلاکچین روی خوشی به بیت کوین کش نشان نمیدادند، اما حالا بازار بیت کوین کش کانون هواداران پرشوری است. در واقع حالا بسیاری از افراد و کارشناسان معتقند رمزارز مورد بحث میتواند در آینده عملکرد بهتری از بیت کوین که حالا پادشاه ارزهای دیجیتال است داشته باشد. اما با ما در پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 همراه باشید تا ببنیم این پیش بینی ها چقدر مطابق واقع است!

در ادامه و ضمن پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 برخی از مهمترین اظهار نظرات و پیش بینی ها از قیمت بیت کوین کش در سالهای آینده را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و بر این اساس شما میتوانید درباره آینده این ارز دیجیتال قضاوت کنید. اما پیش از پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 ، شاید بد نباشد کمی با این ارز دیجیتال آشنا شویم! اصلا آیا میدانید بیت کوین کش چیست و چه تاریخچه ای دارد؟ با ما باشید.

بیت کوین کش چیست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

ما در ابتدای این گفتار نیز اشاره کردیم که این رمزارز به عنوان یک هارد فورک بیت کوین ایجاد شده است. اما برای درک پیش بینی قیمت بیت کوین 2021 باید ابتدا علل توسعه این رمز ارز را به خوبی موشکافی کنیم.

هنگامیکه که بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد و تا همین الان یک نگرانی جدی افراد درباره آن، مقیاس پذیری آن بود. در کل تنها 21 میلیون توکن بیت کوین وجود دارد که از این تعداد حدود 18.5 میلیون توکن در گردش بود.

گرچه هاوینگ بیت کوین هر چهارسال یکبار با هدف کند کردن فرایند استخراج رخ میدهد، اما انتظارات و پیش بینی ها از استخراج تمام بیت کوین ها تا سال 2140 حکایت دارد. اگرچه این فرایند به خودی خود نزدیک به 100 سال طول میکشد، اما ما به طور قطع نمیدانیم با نصف شدن پاداش استخراج بلوک های جدید، عرضه و تقاضا دچار چه تغییراتی میشود!

عامل دیگری که در کاهش محبوبیت بیت کوین موثر افتاد، مناسب نبودن آن برای تراکنش های روزمره بود. استخراج بلوک های جدید به میزان انرژی زیادی نیاز دارد و شبکه بیت کوین تنها قادر است 1 مگابایت تراکنش را در هر دقیقه پردازش کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 / پیش بینی قیمت بیت کوین کش برای سال 2021

بیشتر بخوانید:‌

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

اینجا بود که تازه بیت کوین کش وارد شد. آن هم با هزینه تراکنش بسیار کمتر به نسبت بیت کوین اصلی و البته توان پردازش تراکنس های بیشتر در هر دقیقه که سهولت پرداخت های رمزارزی روزانه را در پی داشت.

یبت کوین کش از شبکه ای مستقل از بیت کوین استفاده میکند و اندازه هر بلوک را به 8 مگابایت افزایش داده است. این بدان معناست که تایید هر بلوک جدید بسیار سریعتر اتفاق می افتد. البته که این افزایش ظرفیت نگرانی هایی درباره امنیت کمتر بیت کوین کش در مقایسه با بیت کوین ایجاد کرده است، اما سایر مزایا باعث شده تا سرمایه گذاران این مورد را کمی نادیده بگیرند.

بیت کوین کش حالا طرفداران زیاد و مهمی دارد و یکی از آنها راجر ور از اولین سرمایه گذاران بیت کوین است که به جای حمایت از بیت کوین، حالا حامی جدی بیت کوین کش است. در دسامبر 2018 او به خبرگزاری ایندیپندنت گفت: بیت کوین کش کاملا موثرتر از بیت کوین کار میکند.

اما دیگر صاحب نظران دنیای رمزارزها درباره آینده بیت کوین کش چه فکر میکنند؟ با ما در ادامه پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 همراه باشید تا به طور مفصل نظرات مختلف از پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال 2021 را بررسی کنیم. البته که پیش از این به طور مفصل در پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 به قیمت بیت کوین اصلی در سال 2021 و تا سال 2030 پرداخته بودیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 / پیش بینی قیمت بیت کوین کش برای سال 2021

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

برخی کارشناسان پیش بینی های خوش بینانه ای از آینده از های دیجیتال دارند. راجر ور درباره پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 معتقد است که قیمت این رمزارز میتواند طی 12 ماه آینده دوبرابر شود و این یعنی هر توکن در محدوده قیمت 520 دلار معامله خواهد شد.

اخرین باری که چنین قیمتی را برای این رمزارز شاهد بودیم، نوامبر 2018 بود. اما از آنجا که این رمز ارز هنوز نسبت به سایرین کمی جدید محسوب میشود نمیتوان هنوز و همیشه براساس منظم بودن عملکرد گذشته، موفقیت آینده را پیش بینی کرد. به هرحال، بیت کوین در سال 2017 یعنی چیزی بیش از هشت سال از راه اندازی اولیه به بالاترین قیمت خود رسید و حالا در ابتدای سال 2021 همه رکوردهای سابق خود را شکسته است.

دیجیتال کوین پرایس به عنوان یکی دیگر از مراجع معتبر قیمت گذاری در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 پیش بینی مشابه و روند صعودی مشابهی را تعیین کرده است. این مرجع، قیمت قابل توجه 627/3 دلار برای هر واحد را تا قبل از دسامیر 2021 برای بیت کوین کش پیش بینی کرده است.

البته دیجیتال کوین پرایس از نکته را متذکر شده که سرمایه گذران شاهد روند صعودی قیمت ها در طول سال 2021 با دوره هایی از نوسان ناگهانی خواهند بود. برای مثال این وبسایت قیمت این ارز دیجیتال را برای ژانویه 2021 791 دلار پیش بینی کرده که چیزی بیش از قیمت نهایی در سال 2021 است.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 / پیش بینی قیمت بیت کوین کش برای سال 2021 / ارزش بیت کوین کش در سال 2021

البته به نظر نمیرسد این قیمت زیاد دوام بیاورد، درواقع این یک رکورد تاریخی برای بیت کوین کش است که سرمایه گذاران باهوش آشنا به افت و خیزهای بازار میتوانند از آن برای کسب سود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

البته که اخبار منفی نیز درباره پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 وجود دارد. پلتفرم تریدینگ بیستس پیش از اینها پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین کش در سال 2021 روند نزولی خواهد داشت تا 236 دلار به ازاری هر واحد کاهش خواهد یافت.

پلتفرم مذکور در ادامه پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال 2021 آورده که حداکثر قیمت این رمزارز در اکتبر 202 294 و حداقل آن در 200 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال 2021 و سال های آینده

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
پیش بینی قیمت بیت کوین کش برای سال 2021 / ارزش بیت کوین کش در سال 2021 / پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال 2021

آنچه تا اینجا درباره پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 آوردیم، درواقع پیش بینی های کوتاه مدت این رمزارز در بازه زمانی یکسال آینده بود. حالا بیایید در نگاهی بلندمدت به بازه زمانی 5 سال پیش رو بنگریم و آینده بیت کوین کش را در این بستر زمانی بسنجیم.

به مانند پیش بینی کوتاه مدت، تریدینگ بیستس در اینجا نیز دست بردار نیست و حامل اخبار منفی است. البته سرمایه گذارانی که خیلی عجله نداشته باشند و حداقل دو سال روی این رمزارز سرمایه گذاری کنند میتوانند به پایان روند نزولی در سال 2022 امیدوار باشند. پایانی که با دست یافتن به سطوح قیمتی جذابی نیز همراه خواهد بود.

این نهاد همچنین پیش بینی میکند که قیمت بیت کوین کش در طول سال 2022 از متوسط 296 دلار در ژانویه به 389 دلار در دسامبر برسد که با وجود منفی نگری کلی آن، رقم جالب توجهی است. البته همچنان باید مراقب بود چراکه این افزایش قیمت میتوان کوتاه مدت باشد. تریدینگ بیستس روندهای نزولی تری را در سال 2023 پیش بینی میکند که در نهایت و پایان سال قیمت این رمز ارز به صورت زیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

  • حداقل: ۲۰۶/۴۸۲ دلار
  • حداکثر: ۳۰۳/۶۵۰ دلار
  • میانگین: ۲۴۲/۹۲۰ دلار

در یک مورد ناامید کننده تر که توسط لانگ فورکست منتشر شده، انتظار میرود در پایان سال 2022 قیمت بیت کوین کش در محدوده 50 دلار بسته شود و از ماه مه به زیر 100 دلار برود.

در نتیجه اگر به دنبال شناخت بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 هستید، این پیش بینی ها حداقل برای سال جدید میلادی ناامید کننده هستند. اما در یک نگاه از بالا باید گفت روند کلی ارزهای دیجیتال، بهبود وضعیت عموم آنها را تا حداقل 2 الی 5 سال آینده نشان میدهد. در مورد بیت کوین کش نیز همه انتظار بهبود وضعیت از سال 2023 به بعد را دارند.

اما اگر بخواهیم به یک پیش بینی مثبت اندیشانه که بیت کوین کش را در زمره بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 قرار میدهد دست پیدا کنیم باید به دیجیتال کوین پرایس بازگردیم.

پیش بینی های صعودی این نهاد همانطور که برای 2021 وجود دارد، برای سال های آینده تا 2025 و حتی بعد از آن هم بیان شده است. درواقع دیجیتال کوین پرایس معتقد است که قیمت بیت کوین کش در دسامبر 2025 به 1194 دلار و یک سال دیگر در 2026 به 1465 دلار خواهد رسید.

تحلیل تکنیکال دیجیتال کوین پرایس وضعیت را در پایان سال 2024، ارزش 1000 دلاری برای هر واحد بیت کوین کش میداند و برای 2022 و 2023 نیز روندهای صعودی چشمگیر را آورده است.

اگر این پیش بینی‌ ها درست باشد، قیمت بیت کوین کش در تمام سال ۲۰۲۵ حداقل ۱۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند، به استثنای ژوئن و اکتبر که قیمت به طور موقت به ۹۸۱ و ۹۶۳۶/۶ دلار کاهش می یابد.

پس با این اوصاف، پاسخ دیجیتال کوین پرایس به سوال «آیا بیت کوین کش سرمایه گذاری بلند مدت مناسبی است؟» آری میباشد. بر اساس پیش بینی این پلتفرم، ارزش بیت کوین کش تا پایان سال 2021 به 410 دلار و تا پایان 2025 به 1000 دلار میرسد.

جمع بندی ارزش بیت کوین کش در سال 2021 و سال های بعد

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
پیش بینی قیمت بیت کوین کش برای سال 2021 / ارزش بیت کوین کش در سال 2021

در این بخش، قیمت های بالا و پایینی که تحلیلگران تکنیکال و کارشناسان دنیای ارزهای دیجیتال برای بیت کوین کش در سال 2021 و سال های بعد از آن پیش بینی کرده اند را میبینید:

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

  • ۲۰۲۰: بالا ۳۵۰؛‌ پایین ۲۵۰
  • ۲۰۲۱: بالا ۴۵۰؛ پایین ۲۸۰
  • ۲۰۲۲: بالا ۵۵۰؛ پایین ۳۳۰
  • ۲۰۲۳: بالا ۸۵۰؛ پایین ۴۰۰
  • ۲۰۲۵ و بعدتر: بالا ۱۴۰۰؛ پایین ۵۰۰

از آنجایی که بیت کوین کش یکی از آلت کوین های نسبتا جدید محسوب میشود هنوز سرمایه گذاران قادر به تجزیه و تحلیل عملکرد سال های گذشته آن نیستند و برای جبران این موضوع برخی کارشناسان عملکرد بیت کوین کش را با بیت کوین مقایسه میکنند.

با این وجود بیت کوین کش هرگز به قیمت های بالای بیت کوین اصلی نرسیده است. برخی کارشناسان معتقدند این اتفاق به دلایلی هرگز رخ نمیدهد و این دلایل عبارتند از؛ یک این که بیت کوین کش برای تسهیل تراکنش‌ های ساده روزمره ساخته شده است. اگر قیمت آن بیش از حد بالا برود لزوماً استفاده از آن برای انجام پرداخت ‌های معمولی آنلاین عملی نخواهد بود.

بیت کوین کش در سال 2017 راه انداری شد که در نوع خود سال برجسته ای برای بازار ارزهای دیجیتال بود. در آن زمان بیت کوین به بالاتری ارزش خود تا آنزمان یعنی 20 هزار دلار رسید. علاوه بر این برخی آلت کوین ها مانند ریپل نیز در آن سال رشد خوبی داشتند.

از آنجا که بازار در آستانه سقوط تاریخی خود در حال رشد بود، قیمت بیت کوین کش نیز نوسانات زیادی را تجربه کرد. به طور خلاصه وضعیت این رمزارز در سال 2017 بدین صورت بود که در دسامبر 2017 به 3245 دلار رسید اما در فوریه 2018 به 986 دلار ریزش کرد.

عوامل موثر بر آینده قیمت بیت کوین کش

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و سال های آینده
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 / پیش بینی قیمت بیت کوین کش برای سال 2021 / ارزش بیت کوین کش در سال 2021

آینده بیت کوین کش صرفا به پیش بینی ها و تحلیل های تکنیکال خلاصه نمیشود. برای بررسی این موضوع باید همه عوامل مختلف، مهم و موثری که بر قیمت بیت کوین کش موثر هستند را بررسی کنیم. در ادامه با برخی از عوامل موثر بر قیمت بیت کوین کش آشنا میشویم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

عرضه و تقاضا

قیمت یک ارز دیجیتال زمانی افزایش می یابد که تقاضا برای آن از میزان عرضه بیشتر باشد. با وجود بیت کوین کش، سرمایه گذاران این امکان را دارند که از بیت کوین به این فورک جدید رو بیاورند.

در صورت افزایش نگرانی ها از آینده بیت کوین و یا ناکارآمدی آن، میتوان شاهد روآوردن سرمایه گذاران بیشتر به بیت کوین کش بود. در نتیجه این امر تقاضا برای بیت کوین کش افزایش و قیمت آن نیز به تبع این موضوع افزایش خواهد یافت.

آگاهی سرمایه‌گذارها

شاید یکی از عوامل کمبود تقاضا برای برخی ارزهای دیجیتال و به تبع آن قیمت پایین آنها، عدم آگاهی و یا آشنایی با آنها باشد. در واقع در حال حاضر آگاهی عمومی از ارزهای دیجیتال به چندین مورد از گران قیمت ترین ها و مشهورترین ها محدود شده است. بر اساس یک نظرسنجی در انگلستان، 20 درصد پاسخ دهندگان نام بیت کوین کش را شنیده بودند که آنرا به یکی از شناخته شده ترین توکن ها بدل میکند.

اینکه بیت کوین کش نسبت به سایر رمزارزها شناخته شده تر است، نشانگر این است که سرمایه گذاران در صورتی که تصمیم بگیرند از بیت کوین خارج شوند به احتمال زیاد به بیت کوین کش روی می آورند.

اپلیکیشن‌های واقعی

هرچه بیت کوین کش بیشتر و بیشتر جا می‌افتد، به طور گسترده‌تری به عنوان روش پرداخت پذیرفته می شود. در سال ۲۰۱۹، پلتفرم ورزشی فانتزی Fanduel اعلام کرد که پرداخت‌های بیت کوین کش را از طریق بیت‌پی (Bitpay) قبول می کند و به کاربران خود این امکان را داد که این رمزارز را وارد کیف پول خود کنند.

با درهم آمیختن روزافزون دنیای ارزهای دیجیتال و بازی‌های آنلاین می توان انتظار داشت که پلتفرم‌های بیشتری در سال‌های آینده از این روند پیروی کنند. این امر تقاضا برای بیت کوین کش و در نتیجه قیمت آن را افزایش خواهد داد.

در دسترس بودن در صرافی‌های ارزهای دیجیتال

محبوبیت فزاینده بیت کوین کش بدان معنی است که اکنون این رمزارز در فهرست صرافی‌های بزرگ مانند بایننس، شیپ ‌شیفت، کوین ‌بیس، بیت‌ فلایر، و لونو قرار گرفته است. با افزوده شدن بیت کوین کش به فهرست صرافی ‌های بیشتر، سرمایه ‌گذاران و معامله ‌گران بیشتری به آن دسترسی خواهند داشت – و این می‌ تواند تقاضا برای بیت کوین کش را افزایش دهد که در نتیجه‌ی آن معاملات بیشتر و متعاقبا نوسانات بیشتری در قیمت ایجاد می شود.

سوالات متداول

در پایان به برخی سوالات متداول مرتبط با بیت کوین کش می‌پردازیم:

بیت کوین کش چیست؟

بیت کوین کش یک رمزارز در دنیای ارزهای رمز پایه است که در سال ۲۰۱۷ از روی شاخه زنجیره بلاکچین بیت کوین به دلیل تغییر در اندازه سایز هر بلوک و تغییراتی بر روی کد ایجاد شد.

یکی از تفاوت‌های بیت کوین کش با بیت کوین در اینست که اندازه بلوکها از ۱ مگابایت به ۸ مگابایت افزایش پیدا کرده‌است. بیت کوین کش همچنین سگ ویت را حذف می‌کند، برای اینکار یکسری کدهای پیشنهادی طراحی می‌شوند تا با حذف بخشهای خاصی از معامله، فضای بلوک آزاد شود.

عوامل موثر بر آینده بیت کوین کش چیست؟

عوامل مختلفی از میزان عرضه و تقاضا، پذیرش در پلتفرم‌های گوناگون، در دسترس بودن و آگاهی سرمایه‌گذارها در قیمت بیت کوین کش موثر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر