;
coinex

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) ؛ نحوه نصب، شروع و کسب درآمد

شما می‌توانید با بازی اکسی اینفینیتی یه صورت ارز دیجیتال درآمد داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) بپردازیم.

Axie Infinity در ماه گذشته به یک مجموعه ارزشمند در صنعت کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال تبدیل شد. موفقیتی فوق العاده که در درجه اول با یک هدف و عامل ساده ایجاد شد. Axie Infinity یک بازی است اما یک تفاوت کوچک با دیگر بازی‌هایی که ما می‌شناسیم دارد، بازیکنان می‌توانند در حین بازی کسب درآمد کنند.

به جای بازی پوکمون، ما با انبوهی از هیولاهای گرد کوچک به نام Axies در این بازی مبارزه می‌کنیم. و به جای اینکه بازی در Gameboy قفل شود، Axie Infinity روی دسکتاپ یا البته موبایل شما قابل اجرا است. Axie Infinity یک بازی کارتی آنلاین مبتنی بر بازی بلاک چین du jour است.

بیش از یک میلیون کاربر برای کسب درآمد و سرگرمی به صورت بازی روزانه وارد این پلتفرم می‌شوند، جایی که کاربران می‌توانند زمین و تجهیزات را خریداری کنند، تغذیه و پرورش دهند و هیولاهای Axies خود را تمرین دهند.

پس از آن کاربران می‌توانند آن‌ها را به نبرد در مقابل دیگران بفرستند یا بفروشند و در عوض آن پول مجازی دریافت کنند. در ادامه با آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) همراه ما باشید.

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

در این قسمت قصد داریم به آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) بپردازیم. بازی Axie Infinity به شما توکن‌های دیجیتالی به نام Smooth Love Potions یا همان SLP پاداش می‌دهد که می‌توان آن‌ها را به پول واقعی تبدیل کرد.

این بازی در دو حالت به نام‌های Adventure و Arena تعریف می‌شود که از سه Axies می‌توان برای بازی در این دو حالت استفاده کرد. در حالت Adventure، بازیکنان باید در 36 سطح اولیه به نام ruins در برابر هیولاهای محیطی پیروز شوند. میزان درآمد اکسی اینفینیتی در حالت Adventure می‌تواند روزانه به 50 SLP برسد.

در همین حال، حالت Arena به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از Axies خود با یکدیگر مبارزه کنند و از این مبارزه ها کسب درآمد کنند. در هر مبارزه به یک بازیکن با توجه به سطح خود MMR تعلق می‌گیرد. بازیکنان با MMR بالاتر می‌توانند تا 21 SLP در هر برد دریافت کنند.

بازیکنان همچنین برای انجام وظایف روزانه خود پاداش دریافت می کنند. این وظایف روزانه شامل برد در 10 نبرد در حالت Adventure و پنج نبرد در حالت Arena است. در مجموع، یک بازیکن ممکن است تنها با انجام کارهای روزانه میزان درآمد اکسی اینفینیتی خود را به حداقل 75 SLP در روز برساند.

حالت دیگری برای کسب درآمد از این بازی وجود دارد که اغلب کشاورزی نامیده می‌شود، این حالت تقریباً شبیه به نحوه کار ماینینگ ارز دیجیتال است، اما تنها تفاوت این حالت آن بوده که به جای حل مسائل پیچیده ریاضی، بازیکنان Axie برای کسب توکن‌های دیجیتال فقط نیاز هست که بازی کنند. در ادامه با حالت‌های مختلف درآمدزایی از این بازی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

کسب درآمد از طریق پرورش

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
نحوه نصب بازی Axie Infinity

جدای از کشاورزی و کسب درآمد روزانه SLP، بازیکنان همچنین ممکن است با پرورش Axies به عنوان حیوان خانگی خود نیز درآمد کسب کنند. هر اکسی ممکن است هفت بار در طول زندگی خود قبل از اینکه بی‌حاصل در نظر گرفته شود، پرورش داده شود.

سپس Axies پس از پرورش قادر هستند، اکسی های دیگری تولید کنند. آن اکسی های تولید شده ممکن است در بازار فروخته شوند. با تمامی این اوصاف، پرورش اکسی رایگان نیست هزینه پرورش اکسی‌ها بسته به تعداد دفعاتی دارد که کاربران یک اکسی را پرورش دهند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

کسب درآمد از طریق خرید و فروش اکسی ها

برخی از بازیکنان خلاق نیز برای کسب درآمد از این بازی مسیر خرید و فروش Axies را دنبال می‌کنند. قبل از هر چیزی باید بدانید که مشخصات هر اکسی با اکسی‌های دیگر متفاوت است. بازیکنان خلاق آن دسته از اکسی‌هایی را که در شرایط خوبی هستند و مهارت‌های زیادی دارند را با قیمت ارزان خریده و با قیمتی بالاتر از قیمت خرید می‌فروشند.

دیگر بازیکنان نیز از طریق معامله ارزهای دیجیتال، SLP های خود را در یک صرافی غیرمتمرکز به یک ارزی که پیش بینی می‌کنند آینده خوبی داشته باشد تبدیل می‌کنند. از این طریق نیز افراد می‌توانند درآمد خوبی را کسب کنند. حالا که می‌دانیم چگونه اکسی اینفینیتی بازی کنیم ، بهتر است به نحوه نصب این برنامه بپردازیم.

در ادامه با آموزش نصب اکسی اینفینیتی همراه ما باشید. همانطور که می‌دانید نحوه نصب این بازی در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و ios متفاوت است. ما در ادامه هم به نحوه نصب بازی Axie Infinity در گوشی آیفون و هم در گوشی اندروید خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

نحوه نصب بازی Axie Infinity در آیفون

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

تا به اینجا با آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) آشنا شده‌اید و یاد گرفتید چگونه اکسی اینفینیتی بازی کنیم ، در این قسمت می‌خواهیم به آموزش نصب اکسی اینفینیتی در گوشی‌های آیفون بپردازیم.

برای اجرای Axie Infinity در یک دستگاه iOS، به برنامه TestFlight در آیفون خود نیاز دارید. بدین منظور Apple store خود را باز کرده، TestFlight را جستجو کنید و پس از آن این برنامه را دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه TestFlight در گوشی آیفون خود، می توانید از وب سایت رسمی بازی Axie Infinity در مرورگر پیش فرض خود بازدید کنید. در این وب سایت، به دنبال دکمه Play Now موجود در گوشه سمت راست صفحه باشید.

برای شروع دانلود، نسخه iOS را در پنجره کوچک جدید انتخاب کنید. پس از نصب، به عنوان تستر TestFlight درخواست دهید و در صورت قبولی، می‌توانید شروع به بازی کنید. توصیه ما برای شما این است که این بازی را فقط در منابع رسمی آن دانلود کنید. در ادامه با آموزش نصب اکسی اینفینیتی در اندروید همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

آموزش نصب اکسی اینفینیتی در اندروید

برای آنکه این بازی جذاب و مهیح را در گوشی‌های اندروید نصب کنید، این مراحل را به ترتیب طی کنید. بدین منظور در ابتدا وب سایت رسمی Axie Infinity را در مرورگر گوشی خود باز کنید.

پس از باز کردن وب سایت، روی دکمه Play Now در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. صفحه پاپ آپ جدید سه گزینه را در اختیار شما قرار می دهد. برای شروع دانلود روی نسخه اندروید کلیک کنید.

پس از دانلود، به پوشه دانلود خود بروید و روی Axie Infinity.apk کلیک کنید تا نصب این برنامه شروع شود. برای نصب بازی این بازی پس ار دانلود، نصب از منابع ناشناس را در تنظیمات اندروید خود روشن کنید.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) چیست؟

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Axie Infinity یک بازی رمزنگاری بلاک چین بوده که با بازی کردن می‌توانید از آن درآمد کسب کنید. در واقع، این بازی از بازی پوکمون الهام گرفته شده اما با یک سری تغییرات که در آن لحاظ شده است.

تمرکز این بازی پرورش و مبارزه با موجودات بامزه به نام اکسی است. Axie Infinity نشان می‌دهد که چگونه ارز دیجیتال و دنیای بازی می‌توانند همزیستی کنند. این بازی به عنوان یکی از اولین عناوین بازی‌های رمزنگاری AAA در نظر گرفته می شود. شما می‌توانید این بازی را در گوشی آیفون، اندروید و حتی بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود داشته باشید و به راحتی بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

اکسی ها (Axies)

در Axie Infinity، دارایی‌های دیجیتالی شما به عنوان شخصیت‌های متحرک که به نام Axies شناخته شده، ظاهر می‌شوند. بازیکنان این آکسی‌ها را به عنوان حیوانات خانگی در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید Axies خود را پرورش دهید، تمرین و مبارزه کنید و با انجام بازی آن‌ها را ارتقا دهید.

هنگامی که در نبردهای خود پیروز می شوید، سکه‌هایی به دست می آورید که می‌توانید از آن‌ها برای پیشرفت خود در بازی استفاده کنید یا می‌توانید این سکه‌ها را مبادله کرده و پول واقعی به دست آورید. بازیکنان برای شروع جنگ باید حداقل 3 اکسی داشته باشند.

نحوه کارکرد بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) به چه صورت است؟

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

در این بازی، بازیکنان موجودات یا هیولاهای بامزه‌ای به نام Axies را پرورش می‌دهند، می‌خرند، و در تلاش برای برنده شدن دارایی‌های درون بازی یا همان توکن درون بازی، به نام Small Love Portion، در برابر یکدیگر قرار می‌دهند.

این دارایی‌های درون بازی را می‌توان با پول واقعی مبادله کرد. هر Axie یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) منحصر به فرد است که بازیکنان می‌توانند آن را در صرافی‌های مختلف خارج از اکوسیستم بازی بخرند یا بفروشند.

همانطور که پیشتر در این مقاله اشاره کردیم، چندین روش برای کسب درآمد در این بازی وجود دارد. شما می‌توانید از طریق این روش‌ها از این بازی کسب درآمد کنید.

  • نبرد بازیکن در مقابل بازیکن (PVP)
  • جمع آوری اکسی‌های کمیاب
  • فروش اکسی‌ها در بازار
  • پرورش اکسی‌ها

بازیکنان برای پرورش آکسی‌ها به معجون‌های Love Portion Small یا (SLP) نیاز دارند. ممکن است توکن SLP‌ نسبت به دیگر توکن‌های موجود در بازار معروف و شناخته شده نباشد، با این حال، اگر محبوبیت Axie Infinity افزایش یابد، توکن آن نیز افزایش خواهد یافت.

به جای اینکه بازیکنان از طریق برنده شدن پاداش دریافت کنند، آن‌ها برای تلاش و استعدادشان پاداش می گیرند. بازیکنان می‌توانند موجودات را پرورش دهند و آن‌ها را در بازار با پول واقعی یا سایر ارزهای دیجیتال تعویض کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

چگونه شروع به بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) کنیم؟

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

قبل از شروع بازی Axie Infinity، مطمئن شوید که یک مرورگر قابل اعتماد و یک اتصال اینترنتی پایدار دارید. هنگامی که این موارد تکمیل باشند، می توانید برای شروع، گام به گام مراحل زیر را دنبال کنید. شروع کار و بازی در Axie Infinity به چند مرحله مختلف نیاز دارد که باید آن‌ها را کامل کنید.

  • راه اندازی کیف پول MetaMask
  • ایجاد و راه اندازی کیف پول Ronin برای تراکنش‌ها
  • اتریوم را از طریق MetaMask به کیف پول Ronin واریز کنید
  • ایجاد یک حساب کاربری در Axie Infinity

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

چگونه کیف پول MetaMask خود را ثبت نام و راه اندازی کنیم؟

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

دستورالعمل‌های زیر را برای ایجاد یک حساب کاربری در MetaMask دنبال کنید تا بتوانید اتریوم را انتقال دهید و در Axie Infinity بازی کنید. به وب سایت رسمی متامسک به آدرس https://metamask.io/ بروید. کروم و فایرفاکس هر دو توسط MetaMask پشتیبانی می شوند، بنابراین مطمئن شوید که از یکی از این دو مرورگر استفاده می‌کنید.

پس از آنکه وارد وب سایت متا اسک شدید، بر روی دکمه دانلود در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی Metamask کلیک کنید و سپس بر روی Install MetaMask for Chrome/Firefox کلیک کنید. در صفحه لیست Metamask، بسته به مرورگری که از آن استفاده می کنید، روی Add to Chrome یا Add to Firefox کلیک کنید.

مرورگر شما مطمئن می شود که شما واقعاً می خواهید MetaMask را در مرورگر خود نصب کنید. برای آنکه این موضوع را تایید کنید بر روی گزینه Add extension کلیک کنید. پس از نصب MetaMask در مرورگر خود، بر روی MetaMask در قسمت Extensions کلیک کنید تا کیف پول شما راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

نحوه ایجاد و راه اندازی کیف پول Ronin

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

در ابتدا بر روی گزینه ronin-wallet کلیک کنید، پس از آن گزینه Add to Chrome را بزنید. برای دانلود کیف پول در مرورگر خود بر روی گزینه Add Extension کلیک کنید. پس از آنکه کیف پول خود را دانلود کردید بر روی آن کلیک کرده و آن را راه اندازی کنید.

صفحه خوش آمدگویی به شما نشان داده می شود. روی I’m new کلیک کنید و کیف پول خود را راه اندازی کنید.  ابتدا باید برای کیف پول خود رمز عبور ایجاد کنید. آن را وارد کنید و سپس روی گزینه Create Wallet کلیک کنید.

سپس عبارت بازیابی رونین به شما داده می شود. اگر زمانی، دسترسی به کیف پول خود را از دست دادید، برای بازیابی دسترسی باید ۱۲ کلمه ارائه شده را وارد کنید. روی Reveal Seed Phrase کلیک کنید، کلمات خود را یادداشت کنید و سپس روی Confirm Seed Phrase کلیک کنید.

برای تأیید حساب خود، باید چهار کلمه تصادفی از عبارت اولیه خود را وارد کنید. آن ها را وارد کرده و سپس روی Continue کلیک کنید. تبریک می‌گوییم با این روش والت شما با موفقیت راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

نحوه واریز اتریوم به کیف پول Ronin از طریق MetaMask

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
چگونه اکسی اینفینیتی بازی کنیم

به صفحه اصلی MetaMask خود وارد شوید و مطمئن شوید که Ethereum Mainnet انتخاب شده است. در قسمت ETH داشبورد، نشانگر را روی آدرس حساب ببرید و روی آن کلیک کنید تا آدرس خود را در کلیپ بورد خود کپی کنید.

به Binance یا Coinbase یا یک صرافی رمزنگاری دیگر بروید و اگر قبلاً وارد نشده‌اید وارد شوید. روی دکمه Buy Crypto کلیک کنید. مقداری را در کادر ارز وارد کنید و سپس گزینه Receive را به ETH تغییر دهید. سپس بر روی Continue کلیک کنید.

منبع پرداخت انتخابی خود را در صفحه بعدی تأیید کنید و سپس بر روی Continue کلیک کنید. اگر اطلاعات پرداخت معتبری ندارید، باید آن را در اینجا بارگیری کنید و بعد از انجام آن برای بار دوم روی گزینه ادامه کلیک کنید.

جزئیات سفارش خود را بررسی کنید و سپس روی گزینه تایید کلیک کرده تا تراکنش کامل شود. از منوی بالا، به Wallet > Fiat and Spot بروید تا موجودی ارزهای دیجیتال خود را ببینید. در زیر ETH، جایی است که باید سپرده خود را ببینید، روی گزینه برداشت یا همان Withdraw کلیک کنید.

در کادر آدرس، آدرس کیف پول خود را که از MetaMask کپی کرده‌اید، وارد کنید. مبلغی را که می خواهید ارسال کنید تعیین کنید و سپس بر روی برداشت کلیک کنید. هنگامی که ETH در کیف پول MetaMask شما قرار گرفت، می‌توانید آن را از طریق https://bridge.roninchain.com/ وب سایت Ronin Bridge  به کیف پول Ronin ارسال کنید.

برای شروع فرآیند روی Deposit کلیک کنید. کیف پول MetaMask برای شما قاب نمایش است. و از شما می خواهد Ronin Bridge را به کیف پول متصل کنید. ابتدا روی Next و سپس بر روی Connectto  کلیک کرده و این دو را با هم تنظیم کنید.

سپس، کیف پول Ronin خود را راه اندازی کرده و آدرس حساب خود را در کلیپ بورد خود کپی کنید. پس از اتصال به MetaMask، در پل رونین، صفحه به صفحه سپرده تغییر خواهد کرد. برای ارسال کوین از شبکه اتریوم به شبکه رونین، آدرس رونین خود را در آن قرار دهید و ETH را به عنوان دارایی خود انتخاب کنید.

وقتی کارتان تمام شد، روی Next کلیک کنید. شما باید تراکنش خود را بررسی کرده و سپس روی تأیید ارسال توکن اتریوم به کیف پول رونین خود کلیک کنید. وقتی تراکنش کامل شد، پول شما به صورت WETH در Ronin ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

چگونه یک حساب Axie Infinity ایجاد کنیم؟

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
میزان درآمد اکسی اینفینیتی

برای شروع بازی Axie Infinity، باید 3 اکسی را از بازار بخرید تا تیم ستاره دار خود را تکمیل کنید. قیمت Axies با عرضه و تقاضای بازی تغییر می‌کند. ابتدا از Axie Marketplace دیدن کنید و روی Login در نوار ناوبری بالا کلیک کنید.

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
میزان درآمد اکسی اینفینیتی

روی Login with Ronin Wallet کلیک کنید. کیف پول Ronin در مرورگر شما ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد تأیید کنید که می‌خواهید Axie Infinity به کیف پول شما متصل شود. بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
میزان درآمد اکسی اینفینیتی

نام کاربری را برای استفاده در Axie Infinity انتخاب کنید و سپس روی گزینه Save کلیک کنید. قبل از اینکه بتوانید بازی را شروع کنید، باید تنظیمات حساب شما را کامل کنیم. روی Set up email & password کلیک کنید.

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

ایمیل و رمز عبوری که می‌خواهید در بازی استفاده کنید را وارد کنید و سپس بر روی تایید کلیک کنید. بازی، کدی را برای شما ایمیل می‌کند که باید آن را وارد کنید و سپس روی تأیید کلیک کنید تا فرایند تأیید تکمیل شود. اکنون شما یک اکانت Axie Infinity برای انجام بازی دارید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

نحوه خرید Axies از بازار

آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

قبل از اینکه بتوانید حالت ماجراجویی یا حالت آرنا را در بازی انجام دهید، به 3 اکسی برای تیم نیاز دارید. به بازار Axie بروید و با کلیک بر روی Marketplace در هدر بالا، ببینید چه اکسی‌هایی برای خرید در دسترس است.

اکسی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را بخرید. برای خرید Axie خود بر روی گزینه Buy Now کلیک کنید. برای تکمیل خرید باید اتریوم را در کیف پول رونین خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: koditips , progameguides

نظر شما در خصوص آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.ژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خیلی کامل و صریح و با تمام جزئیات آموزش داده اید و من شخصا به هر فردی که علاقه ای به نصب این بازی رو داشته باشد توصیه میکنم از آموزش شما استفاده کند‌.

    پاسخ