;
coinex

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 ، 2022 و سال های بعد

رمزارز استلار لومن با توکن XLM یکی از ارزهای در حال رشد است و ما قصد داریم در این گفتار به پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 و سال‌های بعد از آن بپردازیم.

Stellar Lumens یک ارز رمزپایه آلت کوین با نماد XLM است. آلت ‌کوین‌ها پس از حباب رمزنگاری در سال 2017 محبوبیت زیادی پیدا کردند و این حباب باعث شد آلت کوین ده ارز رمزپایه برتر وارد بازار کند و به یکی از معتبرترین دارایی‌های رمزنگاری در بازار تبدیل شود.

با اینکه توکن XLM با عملکرد ضعیف خود در طی این دو سال گذشته در بازار خرسی جایگاه خود را در بین 10 رمز ارز برتر از دست داد، ولی در این هفته‌های اخیر، استلار لومن بار دیگر عملکرد قوی‌ای را شروع کرده است و این امید را به سرمایه‌گذاران می‌دهد که به یکی از پیش بینی قیمت‌های کارشناسان در طی این سال‌ها برسد.

از این رو، در این مقاله ما به بررسی پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 با تجزیه و تحلیل فنی پرداخته ایم. در نتیجه شما پس از خواندن این گفتار، دید واضح‌تری نسبت به رمز ارز استلار و آلت کوین‌ها پیدا خواهید کرد و آن زمان می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا استلار لومن و یا به طور کلی آلت کوین‌ها مناسب سرمایه‌گذاری هستند یا خیر.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021

در این گفتار، قبل از اینکه به سراغ پیش بینی قیمت Stellar 2021 برویم، اول تعریفی کلی از این ارز دیجیتال به شما ارائه می‌دهیم. Stellar Lumens اولین بار در سال 2014 توسط جد مک‌کالب (McCaleb) راه‌اندازی شد. وی در راه‌اندازی Mt. Gox نیز نقش داشته است و همینطور یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال ریپل نیز هست که تیم تکراتو قبلا به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 پرداخته است.

مک‌کلاب برای راه‌اندازی این پروژه با وکیل جویس کیم (Joyce Kim) شریک شد. بعداً آنها بنیاد Stellar را در همکاری نزدیک با مدیر عامل شرکت Stripe ، پاتریک کالینسون (Patrick Collinson)، یک سازمان غیر انتفاعی که از توسعه و پذیرش شبکه پرداخت Stellar Lumens پشتیبانی می‌کند، تشکیل دادند.

کالینسون و استریپ با بیش از 3 میلیون دلار سرمایه‌گذاری اولیه از Stellar حمایت کردند. بنیاد Stellar از بسیاری از شرکای دیگر نیز بودجه دریافت کرده است. امروزه استلار به عنوان یک راه حل نوآورانه برای پرداخت‌های فرامرزی عمل می‌کند و با کمترین هزینه، امکان پرداخت‌های غیربانکی، نگهداری و انتقال پول را فراهم می‌کند.

Lumens  یا XLM به عنوان توکن بومی استلار عمل می‌کند و از این طریق، شبکه بلاک چین استلار را قدرت می‌بخشد. استلار یک شبکه منبع باز است که در آن هر نوع خریدی من جمله بیت کوین یا دلار امکان پذیر است و این شبکه مانند پلی میان چندین ارز عمل می‌کنند. بنابراین، همه این ارزها می‌توانند در یک شبکه مالی یکسان عمل کنند.

شبکه استلار علی رغم مشارکت بنیاد Stellar، غیر متمرکز است و توسط شخص ثالث کنترل نمی‌شود. استلار مانند بیت کوین و اتریوم برای تأمین انرژی شبکه به بلاک چین متکی است، اما در مقایسه با آن دو، بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر است.

بسیاری از افراد XLM را شاخه‌ای از ارز دیجیتال ریپل می‌بینند ولی با اینکه این دو ارز شباهت‌های زیادی دارند و اهداف هردوی آنها ایجاد نوآوری در این صنعت است، ولی مک کلاب می‌گوید کد نویسی این دو باهم متفاوت است و اهداف استلار کاملا با اهداف ریپل فرق می‌کند.

حال که بیشتر با استلار و توکن آن آشنا شدیم، در ادامه برای نتیحه گیری بهتر در پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 ، نگاهی بر تاریخچه این ارز خواهیم داشت و پس از آن به سراغ آینده ارز استلار می‌رویم.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

تاریخچه قیمت استلار

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021
تاریخچه قیمت استلار

اول از همه، قیمت و آینده ارز استلار نیز مانند دیگر رمزارزها، تنها یک پیش بینی است و هیچ اطمینان صد در صدی وجود ندارد. با وجود این شرایط، با اینکه قیمت این ارز مدت زیادی در حال کاهش بود، ولی به نظر می‌رسد در آخر سرمایه‌گذاران را ناامید نخواهد کرد و به قولی، روزگار اینطوری باقی نمی‌ماند.

با توجه به نوآوری که این شبکه ارائه می‌دهد، قیمت این ارز اینگونه باقی نمی‌ماند و با توجه به اخبار مثبتی که راجع به این ارز وجود دارد، انتظار می‌رود آینده ارز استلار درخشان باشد.

قیمت فعلی هر سکه XLM در بازار تقریباً 0.085 دلار یا 700 ساتوشی (کوچکترین واحد اندازه گیری بیت کوین) است. با این قیمت، ارزش بازار Stumlar lumens بر اساس کل عرضه 50 میلیارد کوین XLM ، تقریباً 1،785،269،991 دلار است.

کمترین قیمت ثبت شده برای این توکن، 0.002 دلار و 100 سات است. اما در ژانویه 2018، کوین XLM به بالاترین قیمت خود یعنی 0.93 دلار رسید. بعد از اینکه بالاترین قیمت در ژانویه 2018 ثبت شد، قیمت استلار در بازار خرسی سقوط کرد و بیشتر ارزش خود را از دست داد. تا پایان آن سال، قیمت این ارز بیش از 91 درصد کاهش یافت و فقط به 0.09 دلار رسید‌.

سال 2019 نیز سال خوش یمنی برای آلت کوین‌ها نبود و حتی 2019 بخاطر این بازار کساد و بدترین عملکردها شناخته شد. اغلب این دارایی‌هایی که در بازار کساد فروخته شدند، در بازار گاوی که احتمالا پیش روی ما است، بهترین عملکرد را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

بالاترین قیمت استلار در سال 2019 فقط 0.16 دلار بود، در حالی که پایین‌ترین نرخ در سال به 0.04 دلار به ازای هر توکن رسید. اوضاع از اوایل سال 2020 شروع به افزایش کرد، اما سقوط بازار در پنجشنبه سیاه، XLM را به کمترین ارزش خود، یعنی به 0.03 دلار رساند.

با این حال، به دلیل آینده درخشان XLM، این توکن نیز همراه با بقیه بازار رمزنگاری، از جمله بیت کوین و اتریوم، دوباره در حال افزایش است. درست است که استلار هنوز مانند آن دیگر کوین‌ها به بالاترین سطح سابق خود نرسیده است، اما احتمالا به زودی شاهد وقوع این اتفاق خواهیم بود.

درست است که نمی‌توان دقیق پیش بینی کرد که آینده ارز استلار چگونه خواهد بود و آیا قیمت آن به یک دلار خواهد رسید یا نه، ولی متخصصان افزایش قیمت آن را پیش بینی می‌کنند و معتقدند آینده امیدوار کننده‌ای در انتظار این ارز است.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 چگونه است؟

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021
آینده ارز استلار / پیش بینی قیمت ارز Stellar در سال 2021 / پیش بینی قیمت ارز استلار در سال 2021

صنعت‌های ارز رمزنگاری‌های مختلفی درباره‌ی پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 اظهار نظر کرده‌اند، ولی ما در اینجا نظرات کارشناسانی را که ارزش بررسی کردن دارند را بیان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت Stellar در سال 2021 توسط Crypto Rating

Crypto Rating یکی از ارائه دهندگان پیش بینی قیمت ارزهای رمزنگاری شده است که می‌توان گفت پیش بینی‌های قیمت آن واقع بینانه است و تنها بخاطر بوجود آوردن جو، پیش‌بینی غیر معقول ارائه نمی‌دهد.

این ارائه دهنده پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 را 0.46 دلار تخمین زده و همینطور برای پنج سال آینده، قیمت این ارز را 0.69 دلار پیش بینی کرده است که با توجه به عملکرد گذشته استلار، این برآوردها متوسط ​​است.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 توسط The Economy Forecast Agency

The Economy Forecast Agency برای پیش بینی قیمت دارایی‌های مختلف، از جمله ارزهای رمزپایه، از یک مدل ارزیابی پیش بینی بلند مدت استفاده می کند و رشد توکن استلار را فقط 0.64 دلار پیش بینی می‌کند و این قیمت مطابق با نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران ذکر شده است.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 توسط CoinSwitch

CoinSwitch یک متخصص پیش بینی دیگر، پیش بینی قیمت Stellar در سال 2021 را یک دلار تخمین می‌زند که البته این رشد قیمت را حاصل مشارکت این ارز با IBM و دولت‌های مختلف می‌داند.

پیش بینی قیمت Stellar 2021 توسط CryptoGround

Cryptoground.com انتظار دارد که این ارز آلت کوین به قیمت 0.74 دلار برسد، که این قیمت قوی ترین پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 توسط متخصصان این صنعت است.

اما گذشته از تمام این‌ها، پتانسیل رشد قیمت استلار بیشتر از این حرف‌ها است و استلار لومن‌ نه‌تنها روابط محکمی با دولت استرالیا و IBM دارد، بلکه با دیگر مواردی همچون Wirex ، Nodle ، SatoshiPay و غیره نیز همکاری دارد. استلار در میان پروژه‌های رمزنگاری شده بیشترین اعتبار و پشتیبانی را دارد. به همین دلیل برای مدت طولانی در فهرست ده دارایی برتر با سقف بازار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

تجزیه و تحلیل تکنیکال استلار و پیش‌ بینی قیمت طولانی مدت استلار

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021
آینده ارز استلار / پیش بینی قیمت ارز Stellar در سال 2021 / پیش بینی قیمت ارز استلار در سال 2021

تجزیه و تحلیل تکنیکال به منظور پیدا کردن دلیل ارزش پیش بینی شده بلند مدت دارایی و رشد مورد انتظار است و با اعداد و ارقام کاری ندارد، بلکه با بررسی الگوهای نمودار، خطوط روند و سایر سیگنال‌ها استفاده می‌شود.

XLM یک دارایی نسبتاً جدید است که از سال 2016 راه‌اندازی شده است. به همین دلیل هنوز قیمت واقعی خود را پیدا نکرده و ممکن است نوسان قیمت‌ ناپایداری داشته باشد. بنابراین ما در ادامه به پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 ، پیش بینی قیمت استلار در سال 2022 تا 2023 و 2024 تا 2025 پرداخته ایم.

تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2021

استلار در تریدینگ جفت یک شکست الگوی سر و شانه را دیده است و در الگوی کنج سقوط کرده است. دو الگوی صعود در پیش است؛ در نتیجه این دو منجر به بالا رفتن ناگهانی قیمت این ارز می‌شوند. طبق این پیش بینی قیمت تکنیکال استلار در سال 2021، بالاترین قیمت این ارز در سال 2021 می‌تواند یک دلار باشد.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021
تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2021 / پیش بینی قیمت ارز Stellar در سال 2021 / پیش بینی قیمت ارز استلار در سال 2021

تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2022

بر اساس قانون اندازه گیری و یک الگوی طولانی مدت که در آستانه شکست و تکمیل است، باید قیمت هر توکن XLM  چهار برابر بالاترین رقم قبلی خود برسد. در نتیجه تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2022 ارزش 4 دلار را برای سال 2022 و 2023 پیش بینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021
تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2022 / پیش بینی قیمت ارز Stellar در سال 2021 / پیش بینی قیمت ارز استلار در سال 2021

تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2024

در پیش بینی طولانی مدت و تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2024 تا 2025 ، این توکن یک بازار خرسی دیگری را تجربه می‌کند و پس از رسیدن به بالاترین قیمت در حدود 4 دلار، الگوی چرخه را دوباره از نو آغاز می‌کند. این بدان معناست که قبل از رسیدن به قیمت‌های بالای 10 دلار در هر توکن، به 1 دلار یا در همین حدود برمی‌گردد.

پیش بینی قیمت استلار در سال 2021
تحلیل تکنیکال پیش بینی قیمت Stellar 2024 /  پیش بینی قیمت ارز Stellar در سال 2021 / پیش بینی قیمت ارز استلار در سال 2021

حال که به پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 به صورت تکنیکال و نظرات متخصصان قابل اعتماد پرداختیم، مشخص شد که این ارز برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود. به طور خلاصه، آینده ارز استلار اینگونه پیش بینی می‌شود:

  • بالاترین قیمت استلار در سال 2021: 0.75 دلار
  • کمترین قیمت استلار در سال 2021: 0.25 دلار
  • بالاترین قیمت استلار در سال های 2022 و 2023: 4.40 دلار
  • کمترین قیمت استلار در سال های 2022 و 2023: 1.19 دلار
  • بالاترین قیمت استلار در سال های 2024 و 2025: 10 دلار
  • کمترین قیمت استلار در سال های 2024 و 2025: 2.35 دلار

در آخر، این پیش‌بینی‌ها توسط سایت PrimeXBT انجام شده و این سایت خرید و سرمایه‌گذاری طولانی مدت روی این ارز را پیشنهاد می‌کند‌. اما لازم است بگوییم اینها تماما پیش بینی هستند و از آنجایی که آینده مشخص نیست، سایت تکراتو هیچ مسئولیتی در قبال سود و ضرر شما از این ارز ندارد.

سوالات متداول

استلار چیست؟

استلار در سال ۲۰۱۴ و با ماهیتی تقریباً مشابه با ریپل متولد شد. جالب است بدانید که استلار را در واقع می‌توان شاخه یا فورک ریپل دانست. جد مک کالب، بنیانگذار ارشد ریپل با چند نفر از توسعه دهندگان بر سر مسائلی اختلاف نظر داشت که باعث شد در نهایت جد مک کالب ریپل را رها و روی استلار کار کند. در حالی که ریپل به ارائه راه حل برای انتقال بین بانک‌های سراسر جهان متمرکز است، استلار قصد تسهیل پرداخت‌های بین افراد را در سراسر جهان دارد. اما تقریباً شیوه کار هر دو یکی است.

آینده قیمت استلار چگونه است؟

بی‌تردید هرگونه سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال نیاز به مطالعه و بررسی دقیق پروژه‌های گوناگون و شناخت کافی دارد. اما آنطور که در این نوشتار گفتیم آینده استلار به نظر آینده روشنی است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: primexbt

نظر شما درباره پیش بینی قیمت استلار در سال 2021 چیست؟ به‌نظر شما در این سال، استلار تا چه حد رشد قیمت خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر