;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) در سال 2021 و سال های بعد

ارز دیجیتال وینک لینک یکی از جدید‌ترین ارزهای دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم به آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) بپردازیم. با ما همراه باشید.

اخیرا بازار ارزهای دیجیتال بسیار گرم شده است و افراد زیادی در حال سرمایه‌ گذاری روی پول‌های مجازی هستند. ارز دیجیتال در معنای کلی به عنوان یک واحد پولی یا واسطه تبادل که بر پایه اینترنت و فضای مجازی است تعریف می‌شود. ارز دیجیjال تمام ویژگی‌های فیزیکی پول را دارد اما تمامی تراکنش‌های سرمایه در لحظه و بدون هیچ حد و مرزی بین افراد انجام می‌شود.

امروزه ارزهای دیجیتال همانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، کاردانو و پولکادات جزو معروف‌ترین ارزهای دیجیتال هستند اما ارز دیجیتال وینک یکی از جدید‌ترین ارزهای بازار ارز است که در حال توسعه و پیشرفت است و پیش بینی می‌شود در آینده توکن WIN بسیار درخشان باشد.  در این جستار قصد داریم به آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINk) بپردازیم. با ما همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)

آینده وینک لینک

همانطور که کمی قبل گفتیم دنیای ارز دیجیتال گستردگی زیادی دارد از جمله ارزهای دیجیتالی میتوان به ارز وینک لینک اشاره کرد. این ارز دیجیتال نو پا است و به تازگی با نام وینک لینک در کوین مارکت کپ لیست شده است. این ارز یک پلتفرم بلاک چینی برای بازی‌های غیر متمرکز است که از روی بلاک چین ترون تعریف و ساخته شده است. این ارز از زمانی که پا به عرصه بازار ارز گذاشته فراز و نشیب‌های زیادی را شاهد بوده است اما در حال حاضر آینده وینک لینک بسیار درخشان است.

این ارز دیجیتال برای توسعه بازی و نرم افزار‌های غیر متمرکز، پلتفرمی را ارائه داده که برای تمامی  توسعه دهندگان نرم افزار مناسب است و کاربران این ارز میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این ارز تا سال 2021 هیچ رشد قیمتی نداشته است اما در عرض چند ماه ورق برگشت و رشد بسیار چشمگیری داشت به همین دلیل تحلیل‌گران، آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) را بسیار روشن می‌بینند. در این گفتار به آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) می‌پردازیم. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

ارز دیجیتال وینک (WINkLink) چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)
پیش بینی قیمت ارز وینک لینک

یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال ارز WINkLink است که قبلا با اسم های WINk  یا TronBET شناخته می شد. این ارز دیجیتال یک پلتفرم بلاک چین است که برای بازی بسیار مناسب است. این ارز یک پلتفرم بازی با عملکرد بسیار بالا است که بر اساس برنامه‌هایی ساخته شده که کاملا غیر متمرکز است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

طبق پیش بینی پورتال بررسی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApps)، ارز دیجیتال WINk از نظر تعداد کاربر، تراکنش‌ها و حجم، محبوب‌ترین برنامه در جهان است و همچنین این افراد معتقد هستند آینده توکن WIN بسیار روشن است و پیش بینی می‌کنند در آینده‌ای نه چندان دور این ارز در بالاترین رتبه‌های بازار باشد.

این پلتفرم یکی از بهترین هاست که برای اینکه نسبت به ما بقیه ارزها منحصر به فرد‌تر باشد از سه اصل پیروی میکند. شفافیت، انصاف و توزیع ثروت این سه اصل است.

همچنین این پلتفرم بازی‌ها و ابزارهای بسیار زیادی را برای پیشرفت بیشتر بازی‌ها برای تیم‌های مختلف در سراسر جهان ارائه داده است که این امر باعث شده کاربران بسیاری به سراغ این پلتفرم بیایند. تمامی کاربران این پلتفر معتقد هستند آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) بسیار درخشان است و سرمایه گذاری در این ارز سود بسیار خوبی خواهد داشت.

زمانی توکن شبکه وینک، WIN نامیده شد که ارزدیجیتال WINkLink با ترون شروع به همکاری کرد و شبکه خود را به طور کامل روی بلاک چین ترون ساخت. این توکن روی شبکه ترون ساخته شده و تحت استاندارد استاندارد TRC-20 است.

در اصل توکن WIN، برای پرداخت پاداش به گیمر‌ها و توسعه دهندگان در پلتفرم است. پیش بینی قیمت ارز وینک لینک با توجه به حجم روزانه پلتفرم WINK با بیش از 5000 کاربر فعال در حدود 10 میلیون دلار است و بلاک چین ترون می‌تواند 5000 تراکنش در ثانیه را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وینک لینک (WINk)

آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)
آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)

قبل از آن که بخواهیم آینده وینک لینک را پیش بینی کنیم بهتر است نگاهی به تاریخچه قیمت وینک بیندازیم. این ارز در سال 2019 در بازار ارزهای دیجیتال لیست شد اما این ارز نتوانست قیمت خود را حفظ کند و قیمت آن کاهش پیدا کرد. زمانی که قیمت یک ارز کاهش پیدا می‌کند باعث افت رتبه در میان ارزهای دیجیتال دیگر می‌شود. اما از آنجایی که حجم معادلات این ارز افزایش پیدا کرده بود رتبه آن کاهش پیدا نکرد و سر جای خود باقی ماند.

این ارز از ابتدای سال 2020 با روند نزولی قیمت روبه رو بود که باعث ترس برخی از کاربران شد. اما در سال 2021 ورق کاملا برگشت و قیمت این ارز در سال 2021 بیش از 345 برابر شد و همچنان در حال حرکت به سمت اهداف بلاتر است و روند صعودی را در پیش گرفته و هر روز نسبت به روز قبل خود رشد بیشتری می‌کند به همین علت کاربران این پلتفرم پیش بینی می‌کنند قیمت توکن  WIN بهتر از قبل می‌شود و آینده وینک لینک بسیار درخشان خواهد بود.

در حال حاضر این ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود ۳۴۸.۲۵ میلیون دلار، در رتبه ۱۲۱ بازار قرار دارد و سهم ۰.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار گرفته است. هر واحد از وینک در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۴۵۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴,۳۲۸ تومان معادل ۱۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۳.۶۱ میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

آینده ارز دیجیتال وینک: آینده توکن WIN

آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)
آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)

با توجه به روند افزایشی قیمت ارزهای دیجیتال، برخی از کارشناسان پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وینک لینک (WINk) تا یک دلار را هم درست می‌دانند. طبق شاخص بازدهی سالانه سرمایه (Return Of Investment) ارز دیجیتال وینک از 400 درصد هم عبور کرده است و طبق پیش بینی قیمت ارز وینک لینک در سال آینده به 700 درصد هم می‌رسد.

یکی از مهم ترین علل افزایش بسیار زیاد قیمت در سال 2021 رشد تراکنش‌های شبکه ترون و قرار گرفتن در سیستم بازی‌های مبتنی بر ترون است. همچنین یکی دیگر از عللی که قیمت این ارز را بالا برده است افزایش بسیار زیاد هزینه‌های تراکنش در بلاک چین اتریوم است.

در حال حاضر به دلیل بالا رفتن هزینه تراکنش‌های بازی در اتریوم اکثر کاربران به دنبال پلتفرمی به جز بازی اتریوم هستند تا بتوانند با هزینه کمتری تراکنش‌های خود را انجام بدهند. از آنجایی که ارز دیجیتال وینک لینک مقیاس پذیری و هزینه‌های تراکنش پایین‌تری را ارائه می‌دهند توانسته است بازار بازی و همچنین حجم کل بازار WINK را حفظ کند.

علل‌های مانند دلایل بالا باعث شده پلتفرم وینک مورد استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد. تیم وینک به دلیل این استقبال‌ها اخیرا یک پلتفرم شرط ‌بندی را برای ورزش و سرگرمی به‌ راه انداختند و قصد دارند پروژه‌های بیشتری را بر اساس بازی راه‌اندازی کنند. به همین علت واضح است که این تیم ابتدا توکن WIN را به عنوان اولین گزینه پرداخت برای ورود یا پاداش در بازی ارتقا می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

آینده WIN : پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وینک لینک (WINk)

آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)
آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK)

تمامی کاربرانی که در زمینه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، دید بسیار خوبی نسبت به آینده دارند و متقعد هستند آینده وینک لینک بسیار خوب است و هر روز نسبت به قبل رشد بهتری پیدا می‌کند و همین نکته در خصوص هولدرها (Holder) هم صدق می‌کند، چرا که پاداشی که پلتفرم وینک به هولدرهای خود تا کنون داده است، به حدی مناسب بوده که معاملات آن در برخی روزها حتی به صفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

این ارز دیجیتال که با نام WIN در بازار ارز شناخته می‌شود، توانسته از زمانی که پا به عرصه بازار ارز گذاشته است عملکرد‌های بسیار خوب و موفقیت آمیزی را از خود به نمایش بگذارد و توانسته نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند.در حال حاضر تعداد کاربران و حجم معاملات وینک در شبکه بلاک چین ترون، بسیار سریع است و در رتبه اول قرار گرفته است.

همچنین باید به این موضوع هم توجه کنید که به طور کلی پلتفرم‌های بازی و شرط بندی، پیش از این هم جایگاه بسیار خوبی بین جامعه کاربران دارند و همین موضوع باعث شده است که ارز دیجیتال وینک، طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. در کل باید گفت خیلی از منتقدان و تحلیل‌گران با توجه به داده‌های محاسباتی که انجام دادند معتقد هستند آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) هر روز در حال رشد است و این ارز دیجیتال می‌تواند آینده بسیار درخشانی را در بازار ارز داشته باشد.

سوالات متداول

در اینجا به برخی سوالات متداول مرتبط با توکن وینک می‌پردازیم:

ارز دیجیتال وینک چیست؟

یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال ارز WINkLink است که قبلا با اسم های WINk  یا TronBET شناخته می شد. این ارز دیجیتال یک پلتفرم بلاک چین است که برای بازی بسیار مناسب است. این ارز یک پلتفرم بازی با عملکرد بسیار بالا است که بر اساس برنامه‌هایی ساخته شده که کاملا غیر متمرکز است.

آیا وینک برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

این ارز دیجیتال که با نام WIN در بازار ارز شناخته می‌شود، توانسته از زمانی که پا به عرصه بازار ارز گذاشته است عملکرد‌های بسیار خوب و موفقیت آمیزی را از خود به نمایش بگذارد و توانسته نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند.در حال حاضر تعداد کاربران و حجم معاملات وینک در شبکه بلاک چین ترون، بسیار سریع است و در رتبه اول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت وینک (WINK) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    این ارز را دو‌سال پیش با دلار ۲۰ هزارتومان روی قیمت ۱۸ تومان خریدم بعد دو سال نگهداری با دلار امروز ۵۵ هزار تومان ۴ تومان و پنج ریال است، یعنی با این قیمت دلار الان باید ۴۰ تومان باشه تا سر به سر بشم، خدا لعنت کنه اون کسی را که این ارز را بهم پیشنهاد داد زندگیم را نابود کرد

    پاسخ

    مثل اینکه قرار بود شما قیمت وینک را در سالهای آینده حدس بزنید . یکساعت چرت و پرت بلغور کرده ای !

    پاسخ

    اشتباه نکن هیچی در ارز دیجیتال قابل پیش بینی نیست ارزی بود ده ریال به نام تل کوین که تا هشتصد تومان رشد کرد در مدت یکسال ارزی بود به نام دوج در یک سال پیش بیست پنج تومان تا 17500 تومان هم شد کسی فکر نمی کرد دوج بشه هزار و…

    پاسخ

    حیف پول که حروم شدهمش تحلیل دروع از۷۳تومن اومدبه۷تومن پنچرشدحال بالا رفتن نداره لعنت به جانسین باهم ارزبدردنخورش عکسش روعوض کنید یک سگ مریض هم باشه عیبی نداره شایدیکی پیداشدهمایتش کرد این ارزمثل گدارو خاک برسرش بشه که بدبختمون کردلعنتی

    پاسخ

    متاسفانه قیمت ارز وینک خیلی پایینتر از ارزهای دیگه هست و بیش از ۱۰ سال طول میکشه تا به ۱۰۰۰ تومان برسه چه برسه به یک دلار. پس بدرد سرمایه گذاری نمیخوره

    پاسخ