;
coinex

حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی 2021

حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی 2021 را بشناسید. با ما در تکراتو همراه باشید تا در مورد بلک فرایدی و فروشگاه‌های آن توضیحاتی برایتان شرح دهیم.

جمعه سیاه یا بلک فرایدی یک روز تعطیل نیست؛ در واقع آنچه درباره این روز اهمیت دارد، حراج جمعه سیاه است که در آن اکثر شرکت‌ها در سراسر دنیا به پرسنل و کارکنان خود اجازه می‌دهند این روز را در مرخصی بگذرانند و برای سال نو خرید کنند. از این رو، حراج بلک فرایدی به شلوغ‌ترین روز فروشگاه‌ها تبدیل می‌شود!

اگر به تاریخچه این روز برگردیم، ابتدا تنها فروشگاه‌های لباس بودند که تخفیف‌های شگفت‌انگیز را در نزدیکی سال نو روی محصولاتشان اعمال می‌کردند، ولی اکنون شاهد حراج فرش بلک فرایدی یا حتی حراج تجهیزات آزمایشگاهی بلک فرایدی هستیم.

در ادامه حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی 2021 را معرفی کرده‌ایم.

حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی

این حراج بزرگ جمعه چند سالی است در ایران هم برگزار می‌شود. ابتدا فروشگاه‌های اینترنتی دست به این ابتکار زدند و حالا حراج نایلکس بلک فرایدی و حتی حراج قالیشویی بلک فرایدی هم در این میان به راه افتاده است. شاید برای بعضی‌ها حراج بزرگ بلک فرایدی در ایران به نظر بی‌ربط باشد چون حتی نزدیک به سال نوی ایرانی هم نیست؛ اما مسلما می‌توان از تخفیف‌های فروشگاه‌های مختلف استفاده کرد و چند ماهی مانده به بهار، خریدهای عقب افتاده را انجام داد یا برای انجام خریدهای فصلی با قیمتی مناسبتر از این فرصت استفاده کرد.

زمان بلک فرایدی در ایران

امسال تاریخ دقیق جمعه سیاه مصادف است با روز بعد عید شکرگزاری مسیحیان، که تاریخ دقیق آن ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ (۵ آذر ۱۴۰۰) است. در ادامه حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی ۱۴۰۰ را معرفی کرده‌ایم.

چه سایت‌هایی دارای تخفیف بلک فرایدی هستند؟

با رونق گرفتن کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین جمعه سیاه به بازار این کسب و کارها نیز نفوذ کرده است و عموما تمامی سایت های خارجی دارای تخفیفات خوبی هستند یکی از این سایت‌ها، سایت آمازون است که بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا محسوب می‌شود که محصولات زیادی از بهترین برند ها مانند مایکروسافت، سامسونگ، اپل، اکو، ریزر، لاجیتک و… در این سایت به فروش می‌رسد و شامل تخفیفات بالایی می‌شود.

علاوه بر آمازون آمریکا سایر آمازون‌های دنیا مانند آمازون انگلیس، آمازون امارات و آمازون آلمان نیز شامل تخفیف می‌شوند.

به جز وبسایت امازون، سایت ایبی (ebay) و معروف‌ترین سایت‌های اماراتی مانند سایت نون، سایت یوبای، سایت سفورا و .. نیز شامل تخفیف می‌شوند.

شما می‌توانید از تخفیفات بلک فرایدی سایت‌های آمازون امریکا، آمازون انگلیس، امازون المان، امازاون امارات، سایت ebay و تمام سایت‌های اماراتی از طریق سایت ایگرد استفاده کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

فروشگاه‌های ایرانی بلک فرایدی

پلاست پرهام

حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی

پلاست پرهام 14 نوع محصول از نایلکس رکابی و نایلکس دسته دار تا ماشین‌آلات تولید نایلون و نایلکس را به فروش می‌رساند و حتی مشاوره در زمینه خرید را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه از سال ۱۳۹۶ صادرات خود را به شهرهای مختلف کشور عراق از جمله بصره، سلیمانیه و… آغاز کرد و در سال‌های بعد کشورهایی همچون ارمنستان و افغانستان به کشورهای وارد کننده این برند،  به طور مستقیم و غیر مستقیم اضافه شدند.

مجموعه ایفرش

حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی

مجموعه ایفرش با تیمی از متخصصین و با هدف عرضه مستقیم محصولات راه‌اندازی شد. ارائه آنلاین بهترین برندها همچون فرش مشهد و فرش نگین مشهد و همچنین آگاهی‌بخشی در مورد فرش و نکات خرید آن، از اهداف اصلی این مجموعه به شمار می‌رود. در حال حاضر، به کمک بخشی از ای‌فرش به راحتی میتوان قبل از انتخاب فرش، آن را بصورت پهن‌شده در دکوراسیون مشاهده کرد. این بخش به مشتریان کمک خواهد کرد تا تجسمی از فرش مورد علاقه خود در دکوراسیون منزل‌شان داشته باشند.

دوشنبه آنلاین

حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی

فروشگاه‌های آنلاین، در دوشنبه بعد از شکرگزاری (پایان تعطیلات چهار روزه عید)، پیشنهادهای آنلاین جذاب خود را ارائه می‌دادند. بدین‌صورت، کسانی که موفق به حضور در بلک فرایدی نشده بودند، یا دیر به پیشنهاد موردنظر خود رسیدند هم، شانسی دوباره پیدا می‌کردند. در موارد بسیاری، رویداد بلک فرایدی آنلاین یک هفته کامل طول می‌کشید و آن را با عبارات (Cyber Monday) و (Cyber Week) توصیف می‌کنند.

دیگر فروشگاه‌ و مغازه‌های بلک فرایدی در ایران

فروشگاه اینترنتی لباس

فروشگاه اینترنتی بانی مد نیز هر سال در روز بلک فرایدی تخفیف‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که تمامی خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری و با صرف کمترین هزینه می‌توانند تمامی محصولات برند را با تخفیف ویژه‌ خریداری کنند.

برنس مد یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین لباس زنانه است که امسال تا ۷۰ درصد تخفیف محصولات برای جمعه سیاه در نظر گرفته است.

صنعت چرم

مارال چرم و نوین چرم دو صنعت چرم‌سازی در کشور، هر ساله تخفیف‌های جمعه سیاه را بر روی کالای خود اعمال می‌کنند. مارال چرم اعلام کرده است که ۵۰ درصد تخفیف بر روی برخی کالای خود می‌گذارد.

لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی «خانومی» اعلام کرده که محصولات متنوعی را با ۴۰% تا ۷۰% تخفیف در روز جمعه سیاه ارائه می‌شوند.

موتن رو یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است که تخفیف‌هایی از ۲۰ تا ۹۰ درصد را برای جمعه سیاه امسال در نظر دارد.

شرکت‌های خدمات‌دهی

به نظر می‌رسد تخفیف‌های بلک فرایدی به حوزه خدمات‌دهی رسیده است، چرا که برخی از شرکت‌های خدمات‌دهی تخفیف‌های را بر روی خدمات خود ارائه داده‌ند.

این شرکت خدمات‌دهی اینترنتی تخفیفات ویژه‌ای را برای بلک فرایدی در نظر گرفته است. به عنوان مثال تا پایان روز جمعه، این شرکت سرویس اینترنت شش ماهه با سرعت ۱۶ گیگابیت حجم بین‌الملل را ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

فروشگاه‌های آنلاین در اینستاگرام

در پلفترم اینستاگرام فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگی وجود دارند که به مناسبت فرا رسیدن جمعه سیاه تخفیف‌های خوبی بر روی محصولات خود اعمال کرده‌اند.

برخی از این فروشگاه‌ها آنلاین چند روز جلوتر جمعه سیاه را آغاز کرده‎اند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. به نظر می‌رسد بلک فرایدی برای این فروشگاه‌ها فرصتی مناسب به حساب می‌آید تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند و افراد بیشتری آن‌ها را بشناسند.

در ایران، اجناس مورد نیاز مردم مانند وسایل الکترونیکی و تکنولوژی معمولا تخفیف ندارند یا اگر داشته باشند؛ بسیار ناچیز است. بنابراین بیشتر تخفیف‌ها برای لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره حراجی ها و فروشگاه های بلک فرایدی 2021 چیست؟ نظرات خود را باما درمیان بگذارید و اگر خود صاحب یک کسب و کار هستید که در جمعه سیاه برای محصولات خود تخفیفاتی را در نظر گرفته‌اید حتما در بخش کامنت‌های تکراتو ذکر کنید تا فروشگاه شما را در این مطلب اضافه کنیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر