;
coinex

خرید بازی PS4 در بلک فرایدی 2021

خرید بازی PS4 در بلک فرایدی 2021 یکی از بهترین لذت‌ها برای یک کنسول گیمر است، زیرا به‌جای خرج‌های میلیونی برای خرید بازی، میتوانند آنها را با نصف قیمت یا حتی یک سوم قیمت خریداری کنند. با ما در تکراتو همراه باشید تا چند فروشگاه گیمینگ در بلک فرایدی را به شما معرفی کنیم.

لیست قیمت بلک فرایدی ۲۰۲۱ پلی استیشن استور در دسترس قرار گرفت تا بازیکنان عناوین مورد علاقه خود را در حراج بزرگ فروشگاه PS Store تهیه کنند.

همانطور که قبلا نیز در گیم پاس مطالعه کردید، سونی با ارائه تخفیف‌های ۳۰ تا ۶۰ درصدی در حراج Black Friday پلی استیشن استور، امکان خرید بازی‌های بزرگی مثل فیفا، Deathloop و Resident Evil Village را برای بازیکنان فراهم نموده است.

این آفر فوق‌العاده PS Store که هم اکنون در دسترس قرار گرفته است، تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۹ آذر برقرار است. بنابراین تا آن زمان فرصت دارید که با خرید گیفت کارت پلی استیشن، بازی‌های مورد علاقه خود را به قیمت مناسب از فروشگاه پلی استیشن استور تهیه کنید.

خرید بازی PS4 در بلک فرایدی

در ابتدا باید بگوییم که سونی قیمت بسیاری از عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ خود را شکسته است. به عنوان مثلا هم اکنون می‌توانید بازی Demon’s Souls را تنها با ۳۹.۸۹ دلار، Returnal را با ۴۹.۶۹ دلار و Ratchet & Clank: Rift Apart را به قیمت ۴۹.۶۹ دلار تهیه کنید.

علاوه بر این، Sackboy: A Big Adventure با ۲۹.۹۹ دلار، Death Stranding Director’s Cut به قیمت ۳۹.۹۹ دلار قابل خریداری هستند. در این بین Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز تا ۲۹.۹۹ دلار تخفیف خورده و Ghost of Tsushima Director’s Cut هم با قیمت ۴۹.۶۹ دلار در دسترس است.

خرید بازی PS4 در بلک فرایدی

جدیدترین بازی شبیه‌ساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتز یعنی FIFA 22 نیز در طول این رویداد تخفیف خورده و نسخه‌ی استاندارد نسل هشتم و نهم بازی به ترتیب با تخفیف‌های چهل و سی درصدی به قیمت ۳۶ و ۴۹ دلار فروخته می‌شود.

از طرفی، شما برای مدت محدودی می‌توانید بازی دث‌لوپ، تازه‎‌ترین اثر انحصاری سونی، را با قیمت ۳۰ دلاری خریداری کنید. بازی تحسین‌شده Resident Evil Village نیز در جریان این روداد با تخفیف پنجاه درصدی مواجه شده و نسخه‌ی معمولی آن با قیمت سی دلار به فروش می‌رسد.

بازی جدید Marvel’s Guardians of the Galaxy نیز در این رویداد حضور دارد که قیمت آن به لطف تخفیف سی و پنج درصدی، از ۶۰ دلار به ۳۹ دلار کاهش یافته است. بازی محبوب Returnal، ساخته‌ی استودیوی هاوس مارک، که حسابی مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفته، در حال حاضر با تخفیف ۲۹ درصدی، به قیمت ۴۹.۶۹ دلار قابل خریداری است. در کنار این عنوان، شما می‌توانید دیگر بازی انحصاری سونی از جمله Demon’s Souls و اسپایدرمن مایلز مورالز را به لطف تخفیف‌های شگفت انگیز، به ترتیب با قیمت‌های ۴۰ و ۳۰ دلار خریداری کنید.

تخفیف‌های فروشگاه پلی استیشن

اسم بازی قیمت تخفیف قیمت اصلی
FIFA 2022 ۴۸.۹۹ دلار ۶۹.۹۹ دلار
Back 4 Blood ۴۱.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
NBA 2K22 ۳۴.۹۹ دلار ۶۹.۹۹ دلار
Marvel’s Guardians of the Galaxy ۳۸.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ۲۹.۹۹ دلار ۴۹.۹۹ دلار
Deathloop ۲۹.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Ratchet and Clank: Rift Apart ۴۹.۶۹ دلار ۶۹.۹۹ دلار
Tales of Arise ۴۱.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Resident Evil Village ۲۹.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Demon’s Souls ۳۹.۸۹ دلار ۶۹.۹۹ دلار
Psychonauts 2 ۴۱.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Assassin’s Creed Valhalla ۲۳.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Red Dead Redemption 2 ۲۳.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Returnal ۴۹.۶۹ دلار ۶۹.۹۹ دلار
The Last of Us Part II ۱۹.۹۹ دلار ۳۹.۹۹ دلار
Cyberpunk 2077 ۲۴.۹۹ دلار ۴۹.۹۹ دلار
Life is Strange: True Colors ۳۸.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Mass Effect Legendary Edition ۳۴.۷۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Lost Judgment ۴۱.۹۹ دلار ۵۹.۹۹ دلار
Hades ۱۹.۹۹ دلار ۲۴.۹۹ دلا

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره خرید بازی PS4 در بلک فرایدی 2021 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر