;
coinex

ساعت پخش سریال اتاق قرمز [زمان پخش تکرار]

مجموعه‌ی پربیننده اتاق قرمز بر اساس واقعیت‌های اجتماعی ساخته شده است، برای اطلاع از ساعت پخش سریال اتاق قرمز همراه ما باشید.

سریال اتاق قرمز در سال 2020 ساخته شده است. این مجموعه فیلمنامه‌ای خاص، متفاوت و جالب دارد که اقتباسی از کتاب نویسنده مطرح گلسرن بودایچی‌اوغلو، به همین نام بوده و در سال ۲۰۰۴ منتشر شده است.

داستان سریال اتاق قرمز مسائل روانشناختیست که از واقعیت‌ها گرفته شده است. از این رو با توجه به نگارش جذاب و متفاوتش بینندگان آن را با علاقه دنبال می‌کنند.

این مجموعه ترکی در واقع یک درام خانوادگی و اجتماعی بوده که ایده اصلی آن از صحنه‌های تراپی عروس استانبول که از سوی بینندگان با استقبال خوبی روبرو شد، گرفته شده است. کارگردانی آن را جم کارجی برعهده داشته است. در این سریال، بازیگرانی همچون بینور کایا، صالح بادمجی و گلچین کولتور شاهین هنرنمایی می‌کنند.

ساعت پخش سریال اتاق قرمز

این سریال داستان یک روانپزشک و بیمارانش را به تصویر می‌کشد. در اتاق قرمز با توجه به داستان هر قسمت، بازیگران نقش‌های بیماران تغییر می‌کند. اما شخصیت روانپزشک و دوستانش همیشگی و ثابت هستند. به طور کلی اتاق قرمز مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را با نگاه روانشناختی بررسی می‌کند. 20:00 هر شب، ساعت پخش سریال Kirmizi Oda از شبکه جم سریز است.

به لطف فیلمنامه جذاب و متفاوت اتاق قرمز و نیز بیان مسائل روانشناسی و ارائه راهکار برای مشکلاتی که شاید خود بیننده با آن‌ها مواجه باشد، مخاطبان زیادی هم دارد. در سریال اتاق قرمز خانم دکتر مانولیا یک کلینیک روانشناسی دارد. او با سه پزشک دیگر که در بخش کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند، مراجعان و بیماران متفاوتی را می‌بینند و برای درمان آن‌ها راهکار ارائه می‌دهند.

شبکه جم دوبله این مجموعه را انجام می‌دهد و هر شب آن را پخش می‌کند. 20:00 هر شب، ساعت پخش سریال Kirmizi Oda از شبکه جم سریز است و ساعت تکرار سریال اتاق قرمز در سریز پلاس 7:00 است، اما در صورت از دست دادن تماشای این مجموعه از شبکه سریز می‌توانید قسمت پخش شده آن را در زمان پخش تکرار اتاق قرمز که ساعت‌های 16:00، 12:00 و 08:00 است، از سریز پلاس تماشا کنید.

ساعت پخش سریال اتاق قرمز
ساعت پخش سریال اتاق قرمز / زمان پخش تکرار اتاق قرمز

ساعت پخش سریال Kirmizi Oda بر اساس جدول زمانبدی شبکه جم سریز 20:00 هر شب است. در این سریال با بیماران وارد اتاق می‌شویم، داستان زندگی هرکدام را تماشا می‌کنیم و می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards)

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) 

شخصیت‌های اصلی و فرعی سریال

همان طور که گفتیم 20:00 هر شب، ساعت پخش سریال Kirmizi Oda است و شما می‌توانید داستانی جذاب را با هنرنمایی بازیگران مطرح ترک تماشا کنید. نقش‌های ثابت اتاق قرمز:

مانولیا یادیگاراوغلو (بیننور کایا) که در نقش روانپزشک و مالک کلینیک، با سال‌ها تجربه در زمینه مشکلات روانشناسی ظاهر شده و با آیدین ازدواج کرده، نقش اصلی سریال را بر عهده دارد. شخصیت بعدی تونا (گلچین کولتور شاهین) بوده که بسیار مهربان و به ایفای نقش منشی کلینیک پرداخته است. یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی سریال اتاق قرمز حسین (باران جان اراسلان) که کمی اختلال لکنت زبان دارد و مسئول چای و قهوه کلینک است.

و اما نقش بیماران مختل ف این سریال را بازیگرانی همچون ملیحا، آلیا، هاکان، قمری، نازلی، بونجوک، سعدی جوانمرد، ظفر و نیهال از داستان هزار و یک شب، به همراه پدر ظفر، شهرزاد بر عهده داشته‌اند. اگر نتوانستید ساعت 8 شب این سریال را تماشا کنید، می‌توانید روز بعد ساعت 7:00 که زمان پخش تکرار اتاق قرمز است، آن را ببینید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) 

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) 

فیلمبرداری اتاق قرمز

بیشتر قسمت‌های اتاق قرمز در مناطق بیکوز و اسکدار فیلمبرداری می‌شود. از ساختمان کارخانه کفش بیکوز به عنوان لوکیشن کلینیک استفاده شده است. در این مجموعه علاوه بر لوکیشن‌های اصلی، بسیاری از مکان‌ها از جمله نماهایی از تنگه بسفر و به ویژه سواحل اورتاکوی، تپه چاملیکا و شیله نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

در مجموعه اتاق قرمز روایت‌هایی از تجاوزها، بی‌مهری‌ها، خشونت‌ها و تجاوزهای گفتاری همه و همه در قالب بیماران مختلف و با نگاهی متفاوت به تصویر کشیده می‌شوند؛ دردهایی که شاید بسیاری از مردم حتی جرات بیان آن را ندارند اما با کمک این روانشناس بسیاری از این بیماری‌ها درمان می‌شوند. شما می‌توانیددر زمان پخش تکرار اتاق قرمز که ساعت‌های 16:00، 12:00 و 08:00 است، دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید.

 

 ساعت پخش سریال اتاق قرمز
ساعت تکرار سریال اتاق قرمز / ساعت پخش سریال Kirmizi Oda
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال اتاق قرمز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر