;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) در سال 2021 و سال‌های بعد

ارز دیجیتال تریلیوم اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. امروز بیشتر درباره آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری معمولا پیچیده‌تر از آنی است که ما فکر می‌کنیم. این بازار دیجیتالی نوین اکنون یکی پیشگامان عرصه اقتصاد جهانی محسوب می‌شود و می‌توان انتظار داشت که در آینده بخش عمده‌ای از اقتصاد جهانی را شامل خواهد شد.

با توجه به گسترش توجهات به جهانی رمزارزها، اکنون افرادی وارد این حوزه شدند که ممکن است خیلی متخصص نباشند. این مسئله تبدیل به چالش عمومی شده است.

بسیاری از این سرمایه‌گذاران نمی‌دانند که روی چی و یا چگونه باید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نمایند. یکی از ارزهایی که اکنون مورد توجه قرار گرفته اس، ارز تریلیوم است. ما امروز برای آشنایی مخاطبان بیشتر درمورد آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) صحبت خواهیم کرد.

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM)

Alien Worlds یک بازی است که در آن شما باید Trilium (TLM) استخراج کنید. هر بار که موفق به استخراج شوید، شانس بردن یک کارت بازی NFT را دریافت می‌کنید.

این DeFi Metaverse یک بازی عمومی مبتنی بر بلاک چین بود که بازی کاملا رایگان است. توکن‌های TLM واحد پول بازی هستند و بازیکنان باید از آن‌ها برای خرید و ارتقا آیتم‌ها و همچنین شرکت در کوئست‌ها و نبردها استفاده کنند. پیشتر درمورد توکن پیگ صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تریلیوم و آینده ارز دیجیتال TLM صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

پیش بینی قیمت وی چین 2021

ارز دیجیتال تریلیوم چیست؟

Trilium (TLM) توکنی است که به عنوان منبع اصلی در متاورس بازی DeFi مبتنی بر NFT Alien Worlds عمل می کند. Alien Worlds Economic در دسامبر 2020 راه اندازی شد و تا تابستان 2021، بازی بیش از 2.5 میلیون بازیکن داشت.

متاورس آن بر روی اتریوم، WAX و زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود و Trilium یک توکن زنجیره ای متقابل ERC-20 / BEP-20 / WAX است که آن را به یک ویژگی نسبتاً منحصر به فرد در این فضا تبدیل می کند.

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM)

داستان بازی ساده است؛ انسان های آینده که از یک بیماری همه گیر روی زمین فرار کرده‌اند، تعدادی سیاره قابل سکونت را در فضا کشف کرده و باید در حالی که برای منبع کمیاب به نام Trilium (TLM) رقابت می‌کنند، خانه ای برای خود بسازند.

تمام آیتم‌های داخل بازی (زمین، سلاح، ابزار و کارت‌های NFT) هستند که باعث می‌شود بازی شبیه دیگر عناوین مبتنی بر کارت مانند Magic the Gathering شود.

بازیکنان می توانند آن NFT ها را با استفاده از TLM خود خریداری کنند یا آنها را استخراج کنند. کاربردهای دیگر شامل حکمرانی است – هر سیاره در بازی شورای خود را دارد، بنابراین، برای رای دادن به اعضای آن، و همچنین در مورد مسائل دیگر، بازیکنان باید TLM را به اشتراک بگذارند. همچنین یک ارز درون بازی است که برای هزینه های مختلف مانند کمیسیون زمین استفاده می‌شود.

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) می‌خواهیم درباره نحوه کار  این ارز صحبت نماییم. اگر می‌خواهید پیش بینی قیمت توکن هولو 2021  بدانید، سایت ما را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

نحوه کار تریلیوم

Alien Worlds یک بازی است که بر روی بلاک چین ساخته شده است. در گیم پلی Alien Worlds، بازیکن نقش یک ماجراجوی 2055 را به خود می‌گیرد. هدف همیشگی رفتن به جهان های دور برای استخراج تریلیوم، یک ماده معدنی ارزشمند در بازی است.

همه چیز در Metaverse Worlds Alien Tokenized می‌شود و بازیکنان در طول ماجراجویی های متعدد ماینینگ خود با چیزهای غیرعادی به شکل NFT مواجه می‌شوند.

هر NFT در دنیای بیگانه هدف خاصی در بازی دارد. به عنوان مثال، ابزارهای ماینینگ وجود دارند که می توانند به شما در بهبود کارایی استخراج خود کمک کنند و آواتارهای مفیدی وجود دارد که یک کاوشگر ماجراجو ممکن است برای جبران طول و دور خود از آن‌ها استفاده کند.

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) در سال 2021

بازیکنان همچنین می توانند تریلیوم بیشتری استخراج کنند و با به روز رسانی و ارتقاء تجهیزات ماینینگ، NFT های بیشتری پیدا کنند. اکنون بیش از 330 NFT مجزا برای بازیکنان وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را پیدا کرده و در بازی جمع‌آوری کنند.

برای شروع بازی Alien Worlds (TLM)، باید وارد حساب WAX خود شوید یا برای حساب جدیدی ثبت نام کنید (در صورتی که ندارید). پس از تنظیم حساب WAX خود، به play.alienworlds.io بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

در مرحله بعد، یک نام کاربری درون بازی و همچنین بین یک شخصیت مرد یا زن انتخاب کنید. پس از آن، می‌توانید سیاره یا زمینی را برای کاوش انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که کدام سیاره یا منطقه را برای جلسه اولیه استخراج خود انتخاب کنید. دائمی نیست و می‌توانید بعداً در بازی آن را تغییر دهید.

پس از این، شما در Mining Hub خود خواهید بود، جایی که دهه آینده (در بازی) زندگی خود را به عنوان یک ماجراجو سپری خواهید کرد. در مرکز معدن، ممکن است زمینی را که انتخاب کرده‌اید، و همچنین یک بیل که قبلاً برای شما تجهیز شده است را ببینید.

اگر اکنون حساب WAX خود را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که اولین NFT های خود را در قالب یک کارت آواتار و یک بیل دریافت کرده‌اید. پس از اینکه NFTها در حساب WAX شما قرار گرفتند، به پایین مرکز ماینینگ بروید و برای شروع فرآیند ماینینگ، روی MINE کلیک کنید.

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM)

با گذشت زمان شروع به دریافت مقداری Trilium برای شما می‌کند و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، پس از اتمام استخراج، اخطاری مبنی بر دریافت NFT دریافت خواهید کرد.

پس از تکمیل فرآیند ماینینگ، یک تایمر شمارش معکوس را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد چقدر تا جلسه استخراج بعدی شما باقی مانده است.

Trilium می‌تواند:

  • برای به دست آوردن NFT ها استفاده شود.
  • در اختیار کاربران برای شرکت در فعالیت های حاکمیت سیاره قرار گیرد.
  • هنگامی که کاربران NFT ها را Shine می کنند، می توانند سوزانده شوند.
  • می تواند توسط شوراها برای شرکت به عنوان یک نامزد بالقوه در Planet DAOs مشارکت داشته باشد.
  • برای به دست آوردن آیتم های افسانه ای و افسانه ای برای شرکت در رویدادهای سحابی لازم است.
  • برای شرکت در کوئست های درون بازی استفاده می شود.

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تریلیوم در سال 2022 صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تریلیوم در سال 2022

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت تریلیوم در حداقل‌ترین حالت ممکن در سال آینده 0.34 دلار، حداکثر قیمت آن نیز .49 دلار و به‌طورم میانگین نیز، 0.35 دلار قیمت خواهد داشت این نشان آن دارد که آینده ارز دیجیتال TLM می‌تواند مثبت باشد.

اگر می‌خواهید بیشتر درباره پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021 بدانید، نوشتارهای ما را دنبال کنید. اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت این ارز در سال 2023 صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال الگوراند

ارز دیجیتال بیت تورنت

پیش بینی قیمت تریلیوم در سال 2023

پیش‌بینی‌ها به ما می‌گوید که تریلیوم حداکثر در سال 2023 0.58 دلار، حداقل 0.49 و به‌صورت میانگین نیز 0.51 دلار قیمت خواهد داشت. این مسائل نشان می‌دهد که آینده توکن TLM می‌تواند نسبتا خوب باشد. اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) ، می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت تریلیوم در سال 2024 صحبت کنیم.

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TLM در سال 2024

پیش‌بینی‌ها به ما می‌گوید که تریلیوم در سال 2024 حداکثر 0.86 دلار، حداقل 0.73 دلار و به‌طور میانگین نیز 0.75 دلار قیمت خواهد داشت. این نشان از آن دارد که قیمت این رمزارز روند افزایشی خواهد داشت، بنابراین آینده توکن TLM می‌تواند قابل توجه باشد.

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TLM در سال 2025 بحث کنیم. برای دانستن تمام جزئیات درباره این رمزارز با ما همراه باشد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TLM در سال 2025

پیش‌بینی‌ها خبر از آن می‌دهند که قیمت این رمزارز درحداقل‌ترین حالت در سال 2025 1 دلار، حداکثر 1.26 دلار و به‌طور میانگین نیز 1.04 دلار قیمت خواهد داشت. همه این داده‌ها نشان از آن دارد که آینده توکن TLM مثبت خواهد بود. اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) می‌خواهیم، درباره پیش بینی قیمت این ارز توسط والت اینوستر بپردازیم.

پیش‌بینی قیمت تریلیوم توسط والت اینوستر

طبق گفته WalletInvestor، قیمت تریلیوک در یک سال از 0.2354352 دلار به 0.0145 دلار کاهش خواهد یافت. این باعث می‌شود TLM یک سرمایه گذاری بد باشد. پتانسیل سود بلندمدت از نظر این وب‌سایت 93.84- است. این داده‌ها خلاف آن پیش‌بینی‌ها دیگر است. بنابراین پیش از فکر درباره سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در این رمزارز منابع مختلف را درنظر بگیرید.

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) می‌خواهیم درباره پیش‌بینی قیمت این رمزارز توسط تریدینگ بیستس صحبت کنیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش‌بینی قیمت تریلیوم توسط تریدینگ بیستس

تریدینگ بیستس، در پاسخ به این سوال که آیا تریلیوم سرمایه گذاری خوبی است یا خیر، پاسخی کاملا مثبت دارد. طبق ادعای این منبع در چشم انداز سال 2021، پیش بینی می‌شود که قیمت این سکه به 0.4857187 دلار با رشد 0.9893441 دلار تا پایان سال 2022 برسد.

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) در سال 2021

این نشان از آن دارد که آینده ارز دیجیتال TLM می‌تواند مثبت باشد. اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) می‌خواهیم درباره پیش‌بینی انجام شده توسط دیجیتال کوین پرایس بحث کنیم، ما را در ادامه همراهی نمایید.

پیش‌بینی قیمت تریلیوم توسط دیجیتال کوین پرایس

در تحلیل DigitalCoin، قیمت ارز دیجیتال Alien Worlds در 5 سال آینده از 0.3448042 دلار به قیمت 1.4737477 دلار افزایش خواهد یافت. تا سال 2022 به 0.5824387 دلار می رسد و در سال های 2023-2024 به رشد خود ادامه می دهد. بر اساس این پیش بینی، دنیای بیگانه یک سرمایه گذاری بلند مدت سودآور است و آینده ارز دیجیتال TLM درخشان خواهد بود.

جمع‌بندی

تریلیوم، توکنی است که به عنوان سرچشمه اصلی در متاورس بازی DeFi مبتنی بر NFT Alien Worlds عمل می‌کند. این بازی در دسامبر 2020 راه اندازی شد و تا تابستان 2021، بیش از 2 میلیون کاربر را جذب نمود.

متاورس این بازی بر روی اتریوم، WAX و زنجیره هوشمند بایننس اجرا می شود و Trilium یک توکن زنجیره ای متقابل ERC-20 / BEP-20 / WAX است که آن را به یک ویژگی نسبتاً منحصر به فرد در این فضا تبدیل ‌می‌نماید.

بازی به این شرح است: انسان های آینده که از یک بیماری همه گیر روی زمین فرار کرده‌اند، تعدادی سیاره قابل سکونت را در فضا کشف کرده و باید در حالی که برای منبع کمیاب به نام Trilium (TLM) رقابت می‌کنند، خانه و شهری را برای خود بنا نمایند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) در سال 2021

 

تمام آیتم‌های داخل بازی (زمین، سلاح، ابزار و کارت‌های NFT) هستند که باعث می‌شود بازی شبیه دیگر عناوین مبتنی بر کارت مانند Magic the Gathering شود.

بازیکنان می توانند آن NFT ها را با استفاده از TLM  خریداری کنند یا آن‌ها را میان کنند. کاربردهای دیگر شامل حکمرانی است – هر سیاره در بازی شورای خود را دارد، بنابراین، برای رای دادن به اعضای آن، و همچنین در مورد مسائل دیگر، بازیکنان باید TLM را به اشتراک بگذارند. همچنین یک ارز درون بازی است که برای هزینه های مختلف مانند کمیسیون زمین استفاده می شود.

همه چیز در Metaverse Worlds Alien Tokenized می‌شود و بازیکنان در طول ماجراجویی های متعدد ماینینگ خود با چیزهای غیرعادی به شکل NFT مواجه می‌شوند.

هر NFT در دنیای بیگانه هدف خاصی در بازی دارد. به عنوان مثال، ابزارهای ماینینگ وجود دارند که می توانند به شما در بهبود کارایی استخراج خود کمک کنند و آواتارهای مفیدی وجود دارد که یک کاوشگر ماجراجو ممکن است برای جبران طول و دور خود از آن‌ها استفاده کند.

پیش‌بینی‌های قیمت انجام شده این رمزارز بسیار متنوع است و تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری بر روی آن را دشوار می‌سازد. همانطور که در طول مقاله نشان داده‌ایم. اکثر پیش‌بینی‌ها از روند افزایشی قیمت آن در سال‌های آینده گفتند. برخی از پیش‌بینی‌ها حتی حاکی از آن بود که قیمت آن تا چند سال آینده بالای یک دلار خواهد رفت.

با اینحال برخی از سود منفی این رمزارز و کاهش قیمت آن نیز صحبت نمودند. بنابراین آینده ارز دیجیتال TLM چندان واضح و مبهم نیست. نکته قابل ذکر تنها آن است که اگر سرمایه‌گذار صبوری نیستید و می‌خواهید سریع سود کنید، احتمالا انتخاب این رمزارز احتمالا اشتباه خواهد بود.

ما در طول مقاله تلاش کردیم برای آشنایی شما با این رمزارز به‌طور مفصل درباره آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) و آینده ارز دیجیتال TLM صحبت نماییم. امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم، اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  coinmarketcap, newsbitcoin247

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت تریلیوم (TLM) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر