;
coinex

ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا [زمان پخش تکرار]

سریال روزی روزگاری در چوکوراوا یک درام رمانتیک و البته پربیننده است، برای اطلاع از ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا همراه ما باشید.

روزی روزگاری در چوکوراوا که با نام  روزگارانی در چوکوراوا هم شناخته می‌شود، یک سریال ترکی پرطرفدار است. این مجموعه موضوع‌هایی همچون دشمنی میان خانواده‌ها، شرط بندی‌ها و باخت‌ها و شکست‌ها را در قالب داستانی پرکشش و جالب به تصویر می‌کشد.

روزگارانی در چوکوراوا از مجموعه‌های ترکی ژانر درام و رمانتیک است که بینندگان زیادی دارد. نویسنده‌ی این مجموعه‌ی پرمخاطب ییلدیز تونچ است و مورات ساراج‌اوغلو، کارگردانی آن را به عهده داشته است. برای اطلاع ازجزئیات سریال همراه تکراتو باشید.

ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا

Bir Zamanlar Çukurova یک مجموعه تلویزیونی درام و عاشقانه ساخت کشور ترکیه است که اولین قسمت از این سریال در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ از شبکه آ تی وی پخش شد. ییلماز نقش اصلی مرد سریال روزگارانی چوکوراوا است. او در دوران کودکی خانواده‌اش را از دست داده و پس از آن استادش که یک مکانیک است او را بزرگ کرده است. او در حال حاضر کنار استادش کار می‌کند.

زلیخا نقش اصلی زن این سریال است، او با برادر و خواهرزاده‌اش زندگی می‌کند. او برای گذراندن زندگی در یکی منطقه‌های بالاشهر و مشهور به کار خیاطی مشغول است. اما زلیخا و خانواده‌اش در یک منطقه جنوب شهری زندگی می‌کنند. ییلماز که مردی تلاشگر و زحمت‌کش است، دوست دارد آینده‌ای خوب و بسیار زیبا با زلیخا بسازد، خوشبختی در کنار زلیخا یکی از آرزوی بزرگ ییلماز است.

ساعت پخش سریال Bir Zamanlar Cukurova هر شب ساعت 23:00 و تکرار پخش هفتگی ساعت 06:00 است. اما در صورت از دست دادن تماشای این مجموعه از شبکه سریز می‌توانید قسمت پخش شده آن را در زمان پخش تکرار روزگارانی در چوکوراوا که ساعت‌های 19:00، 15:00 و 11:00 است، از سریز پلاس تماشا کنید.

ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا
ساعت تکرار سریال روزگارانی در چوکوراوا / زمان پخش تکرار روزگارانی در چوکوراوا

اما برادر زلیخا در یک قمار می‌بازد و روزگار خواهرش زلیخا را سیاه می‌کند، از آن جا که برادر او پولی ندارد تا بدهی‌هایش پرداخت کند، باید زلیخا فدای قمار او شود. زلیخا بعد از جریان قمار برادرش به دست گروهی مافیایی می‌افتد و سرنوشتش دگرگون می‌شود. ییلماز برای نجات معشوقه خود فرمانده مافیا را به قتل می‌رساند. هر دوی آن‌ها برای زنده ماندن از استانبول فرار می‌کنند و به آدانا می‌روند.

این زوج عاشق با هر سختی و عذابی که بود فرار می‌کنند و در نهایت در یک مزرعه شروع به کار می‌کنند. برای این که کسی آن‌ها را نشناسد و هویت اصلی این دو فاش نشود مجبورند هم دیگر را خواهر و برادر معرفی کند. پس از آن زلیخا برای نجات معشوق خود مجبور می‌شود به ازدواجی ناخواسته تن دهد.

ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا 23:00 است و شما می‌توانید در کنار دنبال کردن داستان جالب آن از هنرنمایی بازیگران مطرح ترکی هم لذت ببرید. به طور مختصر می‌توان گفت این سریال داستان عشق ییلماز و زلیخا را به طور خاص و جذاب به تصویر می‌کشد که برای وصال مجبور هستند سختی‌های بسیاری پشت سر بگذارند.

ماجرای عشق بین این دو، در دهه 1970 در استانبول اتفاق می‌افتد. ساعت تکرار سریال روزگارانی در چوکوراوا 06:00 است و شما می‌توانید تکرار آن را از شبکه جم سریز تماشا نمایید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) 

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) 

عوامل سریال روزگارانی در چوکوراوا (Bir Zamanlar Cukurova)

ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا
ساعت پخش سریال Bir Zamanlar Cukurova / زمان پخش تکرار روزگارانی در چوکوراوا
  • نام‌ سریال: روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Cukurova)
  • بازیگران: واحده پرچین، مورات اونالمیش، اعور گونش، هالیت آلتینبیلک، بولنت پولات
  • کارگردان: مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر
  • نویسنده: ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • زمان پخش: هر روز ساعت 23:00 از شبکه جم سریز
  • محصول: 2018 ترکیه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال روزگارانی در چوکوراوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام چراچندروزه روزگارانی درچکوراوا روپخش نمیکنه؟لطفن زمان پخشش وبهمون بگید؟🙏🏼🙏🏽🙏🏻

    پاسخ

    سلام، چراچندروزه شیکه ریور ساعت ۱۳ سریال روزگارانی درچکوروا پخش نمیکنه؟

    پاسخ