;
coinex

جهرمی: گیمرها راضی باشند، خدا هم راضی است

جهرمی: گیمرها راضی باشند، خدا هم راضی است . در این نوشتار از سایت تکراتو صحبت‌های محمد جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات را مرود بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

آذری جهرمی در تکمیل حرف‌هایش گفت:

در بسیاری از جلسات رسمی توجه بنده بر کیفیت بازی‌های رایانه‌ای، حمل بر عوال گرایی میشود.

وی طی صحبت‌های خود از انتقادات شدید دیگر مسئولین نسبت به خود گفته:

جهرمی: گیمرها راضی باشند، خدا هم راضی است

انتقادات شدید مسئولین به محمد جواد آذری جهرمی:

«این آقای وزیر پوپولیست است! این همه کار و موضوع مهم وجود دارد و او تمرکزش را گذاشته روی پینگ و گیمرها! صفحه‌های مجازی‌ش را نگاه کنید؛ همه‌ش شده موضوع پینگ و صحبت با گیمر‌ها! عوام‌فریبی آقا! عوام‌فریبی!»

همواره در بسیاری از جلسات رسمی و یا حتی یادداشت‌های برخی صاحب‌نظران سیاسی، توجه بنده بر کیفیت بازی‌های رایانه‌ای، حمل بر عوام‌گرایی و پوپولیسم می‌شد. معتقد بودند که کارهای مهم‌تری وجود دارد که بهتر است وزیر ارتباطات، به‌جای پرداختن به گیمرها به آن‌ها بپردازد.

از نظر من، این کم‌لطفی‌ها به پایین بودن دانش فنی این ‌بزرگواران و برخی اوقات هم شکاف بین نسلی بازمی‌گشت.

‌‌‌‌‌‌‌بگذارید بیش‌تر توضیح بدهم در استانداردهای فنی سازمان جهانی مخابرات درباره‌ی نحوه طراحی یک شبکه‌ ارتباطی باکیفیت، سخت‌ترین پارامترها برای کیفیت شبکه در هنگام استفاده از بازی‌های رایانه‌ای است. یعنی اگر کیفیت شبکه‌ای از گیمرها نمره‌ی قبولی گرفت، الزاما برای مابقی هم قابل قبول است. ( البته عکس این جمله صادق نیست، یعنی ممکن است شبکه‌ای برای استفاده آموزش مجازی کیفیت مناسب را عرضه کند اما برای بازی مناسب نباشد.)

به همین دلیل همیشه این جمله را در جلسات و کارها می‌گفتم و باز هم می‌گویم! کیفیت شبکه، حق‌الناس است و گمیرها که از کیفیت شبکه راضی باشند، یعنی کارمان را خوب انجام داده‌ایم و خدا هم از ما راضی‌ست.

همین‌جا از همه‌ی دوستانِ گیمری که اعتراض خودشون رو به گوشم می‌رسوندن، حتی با آن فحش‌های 🙂 … که درواقع برای من گزارش کیفیت شبکه لحظه به لحظه بود؛ تشکر می‌کنم. همه‌ی اون گزارش‌ها، تبدیل به دستوراتی برای اقدام در رفع مشکلات شبکه می‌شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نوشتار ( جهرمی: گیمرها راضی باشند، خدا هم راضی است ) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این حرف عین خیانت و خباثت است. مگر اینکه خدای شما شیطان باشد. چرا که گیمینگ امری مهمل و بیهوده و یک بیماری مسلم روانی است که از فرد یک آدم روانپریش می سازد و افراد گیمر نیاز به کمک فوری روانپزشک دارند و باید دست و پایشان زنجیر زده شود تا ترک کنند. کاپیتالیسم یک ایده کثیف است که میخواهد شما بنشینید روی صندلی و وقت و پولتان را صرف خواب و خیالات کنید و جوانان را درمانده و عقب مانده کنند و آنها را بچاپد و بچلاند و وقتی به خودتان بیایید که ده پانزده سال از عمر نازنین بر باد رفت. یک جوان اگر بنشیند سالهای سال و قرن ها پشت مانیتور خودش را کور و کر و گنگ کند کک هیچکدام از شما نمی گزد اما همینکه حرف 2 سال خدمت به وطن و سربازی می شود فریاد همه بلند که وقت ما را دارید تلف می کنید و ما داریم پشت مانیتور اورانیم 900 درصد غنی می کنیم. شبکه را فقط در حدی که کار های بانکی و کارت به کارت و پیامرسانی انجام شود و برای تماشای فیلم و بازی و سریال و اینستاگرام باید ممنوعیت ایجاد کرد و مثلا سینما ها و فرهنگسرا ها را بازگشایی کنیم و برای استفاده از اینستاگرام و گیمینگ مجازات های سنگین مثل حبس و شلاق و اضافه خدمت در نظر بگیریم. این ایده های من اجرا شود در چشم بر هم زدنی خاک زیر پای شما به طلا و الماس ناب تبدیل می شود. پس همین الان ماوس و کیبردتان را از پنجره بندازید بیرون و بروید به جایش مجله و کتاب بخوانید.

    پاسخ