;
coinex

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

هاکای یکی از بهترین و جدیدترین سریال مارول است. برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

بالاخره انتظار طرفداران دنیای مارول به پایان رسید. سریال هاکای یکی از موردانتظارترین سریال‌های 2021 بوده که آخرین اثر مارول در سال 2021 است. جرمی رنر به عنوان بازیگر کاراکتر هاکای به دنیای مارول باز می‌گردد.

شخصیت هاکای را در فیلم‌های مارول همچون اونجرز: پایان بازی و ثور دیده بودیم و حال به نظر می‌رسد داستان هاکای در ادامه فیلم اونجرز: پایان بازی خواهد بود. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت اول سریال هاکای با زیرنویس فارسی دسترسی داشته باشید.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Hawkeye 2021

شاهین چشم یا هاکای از جمله بهترین سریال های مارول 2021 است که داستان کاراکتر هاکای را بیان می‌کند. شخصیت هاکای برای اولین بار در فیلم Thor معرفی شد و پس از آن در فیلم‌های مارول دیگری همچون Captain America: Civil War و Avengers: End Game حضور داشت.

با توجه به محبوبیت این کاراکتر، مارول تصمیم گرفت که برای کاراکتر هاکای یک سریال بسازد و ساخت این سریال در اواخر 2020 آغاز شد. در این مجموعه ماجراجویی و هیجان انگیز، نه تنها بازیگران قدیمی همچون جرمی رنر (در نقش کلینت بارتون یا همان هاکای) حضور دارند، بلکه بازیگران جدیدی نیز به دنیای مارول معرفی خواهند شد. برای مثال هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ در این سریال حضور دارد.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال هاکای قسمت 1 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Hawkeye قسمت اول / دانلود سریال شاهین چشم قسمت 1

کیت یک دختر جوان است که طی اتفاقاتی با کلینت ملاقات کرده و تصمیم می‌گیرد مانند او به مبارزه با تبهکاران و نیروهای شر بپردازد. او زیر نظر هاکای آموزش می‌بیند. بازیگر نقش هاکای درباره این کاراکتر می‌گوید:

کیت، یک دختر ۲۲ بوده و یکی از طرفداران پروپاقرص هاکای است. او به همان اندازه‌ای که دوست‌داشتنی است، روی اعصاب می‌رود. البته رابطه میان هاکای و کیت به مرور زمان رشد و نمو پیدا می‌کند اما مشکل اصلی، چالش‌هایی است که کیت به همراه خود داخل زندگی کلینت می‌آورد.

در کمیک‌ها کیت یکی از اعضای جوان انتقام جویان است و زمانی که همه فکر می‌کنند بارتون کشته شده، وی جایگزین هاکای می‌شود و هویت او را از آن خود می‌کند. حتی زمانی که بارتون باز می‌گردد، خود را جای Ronin جای می‌زند و اجازه می‌دهد کیت هاکای باشد. اما این تمام ماجرا نیست.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال هاکای قسمت 1 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Hawkeye قسمت اول / دانلود قسمت 1 سریال Hawkeye بدون سانسور

اگر Black Widow، یکی از بهترین فیلم های 2021 را دیده باشید، والنتینا الگرا به ملاقات یینلنا بلووا با نقش‌آفرینی فلورنس پیو (Florence Pugh) رفت و کلینت بارتون را مسئول مرگ ناتاشا رومانوف معرفی کرد. بدین ترتیب، یینلنا در سریال هاکای حضور داشته و سعی می‌کند انتقام مرگ خواهر ناتی‌اش، ناتاشا را بگیرد.

علاوه بر این، شخصیتی جدید به نام اکو نیز به هاکای، یکی از بهترین سریال های 2021 افزوده می‌شود که اصالتا سرخپوست بوده و علی‌رغم تحصیل در مدارس عالی، به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل می‌شود. هر چند، مسیر زندگی‌اش در ادامه تغییر می‌کند.

حال در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود سریال Hawkeye 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود سریال Hawkeye قسمت 1

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال شاهین چشم قسمت 1 / دانلود سریال شاهین چشم قسمت 1 / دانلود سریال Hawkeye قسمت 1
  • نام سریال: هاکای (Hawkeye)
  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، جنایی
  • کارگردانان: امبر فینلیسن، کیتی الوود و ریس توماس
  • نویسنده: جاناتان ایگلا
  • بازیگران: Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, Tony Dalton

دانلود قسمت اول سریال هاکای با زیرنویس فارسی از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر