;
coinex

دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

سریال شاهین چشم، آخرین اثر مارول در سال 2021 خواهد بود. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

مطمئنا طرفداران مارول با کاراکتر هاکای که اولین بار در فیلم ثور معرفی شد، آشنایی دارند. استودیو مارول در سال 2020 ساخت این سریال را آغاز نمود و پخش دو قسمت ابتدایی آن برای 24 نوامبر برنامه ریزی شد.

در این سریال، جرمی رنر برای بازی در نقش کلینت بارتون یا هاکای باز می‌گردد. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت دوم سریال هاکای با زیرنویس فارسی دسترسی داشته باشید.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Hawkeye 2021

هاکای (Hawkeye) یکی از بهترین سریال های مارول 2021 است که داستان کاراکتر هاکای را بیان می‌کند. این کاراکتر پس از معرفی در فیلم ثور، در دیگر آثار مارول همچون Captain America: Civil War و Avengers: End Game حضور داشت.

دیزنی پلاس پخش این سریال را برعهده دارد و قرار است تا روز کریسمس، هر هفته یک قسمت از آن پخش شود. در سریال هاکای علاوه بر بازیگران قدیمی همچون جرمی رنر (در نقش کلینت بارتون یا همان هاکای) حضور دارند، بازیگران جدیدی نیز به دنیای مارول معرفی خواهند شد.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال هاکای قسمت 2 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Hawkeye قسمت دوم / دانلود سریال شاهین چشم قسمت 2

هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ در این مجموعه هیجان انگیز نقش افرینی می‌کند. کیت یک دختر جوان و طرفداران هاکای بوده که طی اتفاقاتی با کلینت ملاقات می‌کند. او تصمیم می‌گیرد مانند هاکای به مبارزه با تبهکاران و نیروهای شر بپردازد و برای همین، زیر نظر کلینت آموزش می‌بیند. جرمی رنر درباره شخصیت کیت می‌گوید:

کیت، یک دختر 22 بوده و یکی از طرفداران پروپاقرص هاکای است. او به همان اندازه‌ای که دوست‌داشتنی است، روی اعصاب می‌رود. البته رابطه میان هاکای و کیت به مرور زمان رشد و نمو پیدا می‌کند اما مشکل اصلی، چالش‌هایی است که کیت به همراه خود داخل زندگی کلینت می‌آورد.

در کمیک‌ها نیز کیت یکی از اعضای جوان انتقام جویان معرفی شده و زمانی که همه فکر می‌کنند بارتون کشته شده، وی هویت هاکای را از آن خود می‌کند. حتی زمانی که بارتون باز می‌گردد، خود را جای Ronin جای می‌زند و اجازه می‌دهد کیت هاکای باشد. البته این تمام داستان سریال شاهین چشم نیست.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال هاکای قسمت 2 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Hawkeye قسمت دوم / دانلود قسمت 2 سریال Hawkeye بدون سانسور

اگر بلک ویدو، یکی از بهترین فیلم های 2021 را دیده باشید، والنتینا الگرا به ملاقات یینلنا بلووا (با بازی Florence Pugh) رفت و کلینت بارتون را مسئول مرگ خواهر ناتنی‌اش معرفی کرد. بدین ترتیب، یینلنا در سریال هاکای حضور داشته و سعی می‌کند انتقام مرگ ناتاشا را بگیرد.

در کنار تمامی این ماجراجویی‌ها، شخصیتی جدید به نام اکو نیز به هاکای، یکی از بهترین سریال های 2021 افزوده می‌شود که اصالتا سرخپوست بوده و علی‌رغم تحصیل در مدارس عالی، به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

حال در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود سریال Hawkeye 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Hawkeye قسمت 2

دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال شاهین چشم قسمت 2 / دانلود سریال شاهین چشم قسمت 2 / دانلود سریال Hawkeye قسمت 2
  • نام سریال: هاکای (Hawkeye)
  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، جنایی
  • کارگردانان: امبر فینلیسن، کیتی الوود و ریس توماس
  • نویسنده: جاناتان ایگلا
  • بازیگران: Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, Tony Dalton

دانلود قسمت دوم سریال هاکای با زیرنویس فارسی از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر