;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) در سال 2021 و پس از آن

ارز دیجیتال کین رشد چشمگیری را تجربه کرده است. امروز بیشتر درباره آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) با شما صحبت خواهیم کرد. با ما باشید.

ارزهای دیجیتال امروز به‌صورت انکارناپذیری بخشی از اقتصاد جهانی را شامل می‌شوند. اگرچه که ایده اصلی ارزهای دیجیتال حذف واسطه‌های بانکی و دولتی به‌طور کامل است و این امر هنوز محقق نگشته اما ما روز به روز شاهد رشد و توسعه ارزهای دیجیتال هستیم.

این امر خود باعث شده که افراد بیشتر حتی آن‌هایی که خیلی تخصص در این حوزه ندارند، به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه بیافتند. در چند وقت اخیر ارز دیجیتالی به نام کین مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

ما امروز می‌خواهیم بیشتر درباره آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) ، آینده ارز دیجیتال کین و دیگر مسائل مرتبط صحبت کنیم تا شما با اطلاعات دقیق به سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در این ارز فکر کنید.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

ارز KIN از طریق بلاک چین اتریوم منتشر شد. این ارز به عنوان ارز اصلی در اکوسیستم Kik Messenger ایجاد شده است. در این مقاله، بیشتر درباره آینده توکن Kin و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کین صحبت خواهیم کرد.

ارز دیجیتال کین چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

قبل از ایجاد Kin، امتیازات کیک قرار بود سیستمی برای پاداش باشند. با این حال، موفقیت چندانی نداشت و بنابراین در سال 2017 با انتشار Kin این پروژه به پایان رسید.

KIN مخفف Kinship است و هدف آن تقویت پیوندها بین اعضای جامعه کیک بود. بر اساس انتشار آن از طریق ICO کمی موفق بود، زیرا نزدیک به 100 میلیون دلار جمع آوری کرد. با این حال، Kik Messenger در سال 2019 به MediaLab فروخته شد تا Kin را در جریان دعوی حقوقی بین Kik و USSEC حفظ کند.

همانطور که در 23 اکتبر 2020 گزارش شد، اکنون این دعوا نهایی شده است. برای سه سال آینده، KIN باید هر بار که قصد فروش دارایی های دیجیتال را دارد به SEC اطلاع دهد. در حال حاضر، KIN جایگاه 267 را در بازار کریپتو دارد و در حال حاضر در حال بهبودی از روند نزولی به دلیل سقوط بیت کوین است.

KIN با چندین کیف پول مانند کیف پول های Kinwallet، Exodus، Citowise و Infinito سازگار است. همچنین در صرافی هایی مانند HitBTC، IDEX، OTCBTC و COSS فهرست شده است. اگرچه چشم‌انداز این ارز مبهم است اما می‌توان نسبت به آینده توکن Kin کمی خوش‌بینی بود.

پیشتر درباره توکن FEG صحبت کردیم، اکنون می‌خواهیم در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) درباره نحوه کار این ارز دیجیتال صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

ارز دیجیتال کین چگونه کار می‌کند؟

این سکه با اعطای جوایز به سازندگانی کار می‌کند که تجربه‌ای عالی برای کاربران در ارتباط با تعامل آن‌ها با خویشاوندان فراهم می‌کند. این نرم‌افزار مدلی برای کسب درآمد ارائه کرد که کاربران را به استفاده از موارد جدید دعوت می‌کرد و بنابراین ارزشی برای ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

بلاک چین این کوین به طور مستقل از طریق یک مدل اجماع فدرال عمل می‌کند. ادعا شده است که حداکثر 10 تریلیون KIN تولید خواهد شد،تا هر کاربر در جهان بتواند به راحتی KIN را بدست آورد.

Kin به سازندگان بازی اجازه می‌دهد تا پاداش های رمزنگاری را در برنامه های مختلف خود تعبیه کنند. کین به بازیکنان بازی اجازه می‌دهد تا هر زمان که برخی از وظایف را روی پلتفرم انجام می‌دهند، رمز KIN را دریافت کنند.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

بازیکنان همچنین می‌توانند از این توکن های Kin برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده کنند. اگرچه به نظر می‌رسد که این قبلاً یک هنجار است، رمزارز KIN می‌تواند به پول نقد تبدیل شود و سپس توسط بازیکنان برداشت شود.

علاوه بر این، کسانی که با توکن پاداش می گیرند، در صورت تمایل می‌توانند از این توکن ها در بازی های دیگر استفاده کنند. این برای سازندگان بازی های متعدد مفید است زیرا به آن‌ها کمک می کند بازی های دیگر خود را در پلتفرم تبلیغ کنند.

توسعه‌دهندگان نیز از این پلتفرم غافل نمی‌شوند، زیرا هنگام استفاده از پلتفرم، توکن‌هایی نیز دریافت می‌کنند. این موارد استفاده نشانگر آن است که آینده توکن Kin می‌تواند درخشان باشد.

در نوشتارهای قبل درمورد پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) به صحبت درباره تاریخچه قیمت این رمزارز بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

تاریخچه قیمت کین

هنگامی که KIN در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، در ماه اول نزدیک به 100 میلیون دلار برای سازندگانش درآمد داشت. با این حال، پس از آن توجه چندانی به آن نشد و بالاترین تجربه آن در سال 2018 زمانی بود که در ژانویه به قیمت 0.00122572 دلار فروخته شد.

با این حال، افزایش قیمت KIN بلافاصله پس از این رویداد مشاهده شد و بین 0.00000592 دلار و 0.00000849 دلار حفظ شد. در ابتدای سال 2020 یک بار دیگر سقوط کرد، زمانی که پایین ترین قیمت خود را 0.00000239 دلار تجربه کرد. ارزش بازار فعلی سکه 168,736,441.43 دلار است در حالی که قیمت KIN امروز روی 0.0001111 دلار است.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) می‌خواهیم به صحبت درباره تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال بپردازیم. اکنون علاقه به‌دنبال کردن  پیش بینی قیمت توکن هولو 2021 تکراتو را فراموش نکنید.

تحلیل تکنیکال قیمت کین

در حال حاضر، کوین‌های KIN در بایننس و سایر صرافی‌های رمزنگاری برجسته فهرست نشده‌اند. شما می‌توانید سکه های KIN را در پلتفرم هایی مانند Cointiger پیدا کنید.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

با توجه به نمودار 4 ساعته، به نظر می رسد قیمت KIN پس از یک تلاش شکست خورده برای شکست از انتهای باند بولینگر، معکوس نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد قیمت سکه میانگین متحرک 50 روزه را از دست داده است اما بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه است. می‌توان انتظار داشت که این روند در کوتاه‌مدت ادامه پیدا کند.

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کین در سال 2021 و سال‌های بعد صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کین در سال 2021 و سال‌های پس از آن

داده های تاریخی و تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که قیمت قبلی کین یعنی 0.00001 دلار از سال 2019 بدون تغییر بوده است. پس از آن، در روند صعودی اخیر، با افزایش بیت کوین، KIN نیز افزایش یافت و به قیمت 0.00044 دلار رسید. پس از آن، با شروع بازار نزولی، هر سکه کاهش یافت.

تجزیه و تحلیل فنی محیط بازار KIN توسط CryptoGround نشان می‌دهد که در یک سال، به دلیل توجه سرمایه گذاران بزرگ، قیمت KIN ممکن است در یک روز به 0.0002 دلار برسد. پیش‌بینی قیمت KIN می‌گوید که قیمت KIN در سراسر سال 2021 با تغییرات احتمالی قیمت پایین‌تر در محدوده 0.0001 دلار باقی خواهد ماند.

قیمت KIN در اواسط سال‌های 2021-2022 در امتداد خطوط 0.0001 دلار خواهد بود و از آنجا، انتظار می‌رود قیمت KIN در حدود پنج سال آینده به 0.0135 دلار برسد.

الگوریتم درجه یک ما قیمت KIN را همانطور که برای پنج سال آینده خواهد بود به ما ارائه کرده است. در سال 2021، قیمت KIN در یک سال حدود 276.11 درصد افزایش داشته است و تا پایان سال حدود 0.0003 دلار خواهد بود.

این افزایش قابل توجه در قیمت KIN در طول سال ها نشان می‌دهد که شانس در آینده به نفع KIN خواهد بود. این مسائل نشان می‌دهد که آینده ارز دیجیتال Kin مثبت است و اگر سرمایه‌گذار صبوری هستید می‌توانید از این منبع سود کنید.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

اگر علاقمند به دنبال کردن ارز دیجیتال آوالانچ هستید، سایت تکراتو از دست ندهید. اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Kin توسط وب‌سایت دیجیتال کوین پرایس بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Kin توسط دیجیتال کوین پرایس

دیجیتال کوین پرایس، که یک پلتفرم قابل اعتماد پیش‌بینی قیمت است، پیش‌بینی می‌کند که با در نظر گرفتن قیمت فعلی KIN، کمترین قیمت KIN در آینده در حدود 0.0001645305 دلار تا سال 2021 خواهد بود، در حالی که بالاترین قیمت 0.0004941958 دلار تا سال 2028 خواهد بود.

پیش بینی دیجیتال کوین پرایس برای قیمت KIN تنها افزایش است و با گذشت سال کاهش نمی‌یابد. بنابراین براساس این پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال Kin را می‌توان مثبت ارزیابی نمود.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Kin توسط دیجیتال کوین پرایس، می‌خواهیم درباره ارزیابی والت اینوستر درباره این رمزارز بحث نماییم. ما را در ادامه همراهی کنید.

پیش بینی قیمت کین توسط والت اینوستر

طبق گفته Wallet Investor، KIN تا آگوست 2022 0.00018 معامله خواهد شد. این بدان معنی است که پس از پایان نگاه نزولی فعلی، ممکن است شاهد یک احساس صعودی در بازار باشیم. در بلندمدت پنج ساله، ممکن است شاهد رسیدن قیمت به 0.00051 دلار نیز حتی باشیم.

بر اساس تجزیه و تحلیل Wallet Investor، قیمت KIN سقوط نخواهد کرد. بنابراین براساس داده‌های این وب‌سایت هم آینده ارز دیجیتال Kin مثبت خواهد بود. اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) می‌خواهیم به پیش بینی قیمت کین توسط تریدینگ بیستس بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

پیش بینی قیمت کین توسط تریدینگ بیستس

قیمت توکن KIN برای آینده توسط TradingBeasts به طور متوسط 0.0001324 دلار تا پایان سال 2021، 0.0001229 دلار تا پایان سال 2022 و 0.0001862 دلار تا پایان سال 2023 پیش‌بینی شده است.

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

اکنون پس از صحبت مفصل درباره آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که آیا سرمایه‌گذاری در این رمزارز کاری صحیحی است یا خیر.

آیا سرمایه‌گذاری در کین کار مناسبی است؟

بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت KIN، می‌توان آن را بازمانده بازار نامید. KIN ارزش واقعی دارد و بنابراین نمی‌تواند از بازار ارزهای دیجیتال ناپدید شود. طبق توصیه های سرمایه گذاری ما، KIN می تواند از نظر پولی بازده خوبی داشته باشد.

داده‌های تاریخی جمع‌آوری‌شده نشان می‌دهد که KIN ممکن است در کوتاه‌مدت سود چندانی به همراه نداشته باشد، بنابراین سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند و قمار نکنند. دلیل آن این است که بیت کوین در حال حاضر کاهش می‌یابد و زمانی که بیت کوین کاهش قیمت می‌بیند، همه ارزهای دیجیتال شاهد کاهش قیمت هستند.

بازار بازی های موبایل در حال رشد است و این همان چیزی است که Kin از آن سرمایه گذاری می‌کند. اما می‌توان از این دارایی سود زیادی به دست آورد زیرا طبق پیش بینی داده‌های الگوریتم در آینده شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) می‌خواهیم درباره نحوه بدست آوردن این رمزارز صحبت کنیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

نحوه بدست آوردن توکن کین

راه های مختلفی برای دریافت توکن KIN وجود دارد، اما محبوب ترین راه از طریق بازی است. چندین توسعه‌دهنده اپلیکیشن KIN را در بازی‌های خود گنجانده‌اند، و از طریق سیستم پاداشی که KIN طراحی شده است، بازیکنان برای فعالیت‌ها پاداش دریافت می‌کنند.

این فعالیت‌ها می‌تواند به سادگی ورود روزانه یا تماشای یک آگهی باشد. هر چه که باشد، بازیکنان با توکن های KIN پاداش می‌گیرند. شما همچنین می‌توانید KIN را در چندین صرافی مانند Coinbase و جایگزین های آن خریداری کنید.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم امروز بازار ارزهای دیجیتال یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد جهانی را شامل می‌شود. اگرچه همچنان بانک‌ها، دولت‌ها و نهاد بین‌المللی مالی قدرت اصلی را در مبادلات حفظ کردند اما ارزهای دیجیتال که ادعا حذف واسطه‌های اینچنینی را دارند، اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این مسئله سبب گردیده است بسیاری از افراد که آشنایی چندانی با این بازار نداشته‌اند هم وارد این بازار و یا حتی به فکر سرمایه‌گذاری در آن بیافتند. این مسئله باعث چالش‌های زیادی است که یکی از آن‌ها عدم دسترسی به اطلاعات دقیق درمورد رمزارزهاست.

به‌همین دلیل ما امروز تلاش کردیم درباره یکی از رمزارزهایی که جدیدا مورد توجه قرار گرفته است، صحبت کرده تا افراد را بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا سازیم. همانطور که گفت شد ارز KIN از طریق بلاک چین اتریوم منتشر شده است. این ارز به عنوان ارز اصلی در اکوسیستم Kik Messenger ایجاد گردیده. اگرچه قیمت آن نوسانات زیادی داشته است اما توانسته خود را در این بازار حفظ کرده و حذف نشود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin)

این مسئله می‌تواند به ما اطمینان دهد که قطعا کین در آینده بازار رمزارزها نقشی خواهد داشت. با این حال این پاسخی مناسب برای سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در آن نیست. به‌همین جهت ما به‌طور مفصل درباره پیش‌بینی قیمت این رمزارز در سال جاری و سال‌های آینده صحبت کردیم تا افراد چشم‌انداز مناسبی را از این رمزارز بدست آورند.

همانطور که داده‌ها نشان داد قیمت کین روند افزایشی را احتمالا تجربه خواهد کرد. اما باید به این نکته توجه داشت که اگر سرمایه‌گذار صبوری نیستید و دنبال سود لحظه‌ای می‌گردید ممکن است، کین گزینه‌ای ایده‌آل نباشد. اما اگر به‌عکس به فکر سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید قطعا کین در چشم‌انداز حداقل پنج‌ساله به شما سود قابل توجهی را ارائه خواهد کرد. با اینحال پیش از سرمایه‌گذاری حتما با کارشناسان مشورت نمایید.

همانطور که مشاهده کردید ما در طول نوشتار به‌طور مفصل درباره آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) ، آینده ارز دیجیتال Kin و دیگر جزئیات پیرامون این رمزارز صحبت کردیم. امیدواریم که اطلاعات داده شده بتواند به شما یاری رسانده باشد. با اینحال اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: cryptopolitan

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت کین (Kin) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر