;
coinex

ساعت پخش سریال ستاره شمالی [زمان پخش تکرار]

ستاره شمالی یک مجموعه‌ی کمدی و عاشقانه است که طرفداران زیادی دارد، برای اطلاع از ساعت پخش سریال ستاره شمالی همراه ما باشید.

اگر به ژانر کمدی عاشقانه علاقه دارید، تماشای ستاره شمالی را از دست ندهید. سریال ستاره شمالی در سال 2019 با کارگردانی ارسوی گولر ساخته شد و توانست توجه ببیندگان را جلب کند. این سریال پس از زمان کوتاهی که از پخش آن گذشت، توانست در فهرست مجموعه‌های پربیننده قرار گیرد.

ستاره شمالی به زبان فارسی دوبله شده است و ببنندگان ایرانی این سریال می‌توانند بدون دردسر خواندن زیر نویس، دوبله شده این مجموعه را در ساعت پخش سریال ستاره شمالی که 18:00 هر روز است تماشا کنند.

ساعت پخش سریال ستاره شمالی

داستان سریال ستاره شمالی درباره زندگی دختری با نام  ییلدیز است که در روی تپه‌ای در یکی روستاهای دیدنی شهر اردو زندگی می‌کند. ییلدیز زمانی که نوجوانی‌ بوده است عاشق پسری با نام کوزی می‌شود، آن‌ها به هم قول می‌دهند که زندگی آینده‌شان را با هم بسازند. به عشق هم  وفادار باشند. این سریال جزو مجموعه‌های در حال پخش شبکه جم است.

طرفداران ستاره شمالی در صورت از دست دادن تماشای این مجموعه از شبکه سریز می‌توانید قسمت پخش شده آن را در زمان پخش تکرارستاره شمالی که ساعت‌های 00:00، 06:00، 12:00 است، از سریز پلاس تماشا کنید.

پسر داستان ستاره شمالی، آرزویی دارد که برای رسیدن به آن، ییلدیز را تنها می‌گذارد، رویای کوزی مهندس شدن است و به همین دلیل از روستا می‌رود و عشقش ییلدیز را فراموش می‌کند. پس از چندین سال، کوزی در شهر به آرزویش می‌رسد و به زندگی‌اش سر و سامان می‌دهد.

اما پس از رفتن کوزی به شهر ییلدیز هنوز به شدت عاشق او است و نمی‌تواند جز کوزی که فراموشش کرده به کسی فکر کند و حتی با گذشت 20 سال که دیگر کسی کوزی را به یاد نمی‌آورد، ییلدیز هنوز عاشق عشق دوره‌ی نوجوانی خود است و حس عشقی که نسبت به کوزی داشته، هنوز تغییر نکرده است.

ساعت پخش سریال ستاره شمالی
زمان پخش تکرار ستاره شمالی / ساعت پخش سریال Kuzey Yildizi İlk Aşk

سرانجام پس از ایجاد مشکلاتی برای کوزی و ورشکستگی، او با سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند. اما زمانی که کوزی به روستا بازمی‌گردد هیچ یک از اهالی روستا روی خوشی به او نشان نمی‌دهد چرا که او را خائن می‌دانند.

ییلدیز هم که در این بیست سال هیچ گاه عشق دیرین خود را از یاد نبرده است، از آمدن کوزی پس سال‌ها استقبالی نمی‌کند. او وقتی که متوجه شد کوزی به روستا بازگشته است تمام ناراحتی‌ها و عذاب بیست ساله‌اش را سر کوزی خالی می‌کند.

اما این عصبانیت و ناراحتی اینجا به پایان نمی‌رسد، ییلدیز تمام تلاش‌اش را می‌کند تا کوزی و دختران را از روستا بیرون کند. اما زمانی که دلیل اصلی آمدن کوزی را متوجه می‌شود عصبانیت و ناراحتی خود را کنار می‌گذارد و سعی می‌کند آن‌ها اذیت نکند.

بعد از گذشت چند هفته کوزی و ییلدیز ناراحتی و قهر خود را فراموش کردند و سعی کردند مانند قبل دوست هم باشند. این دوستی باعث شد عشق بیست سال‌شان از نو ظاهر شود و باعث به وجود آمدن وقایق جالب در داستان شود.

درست در زمانی که کوزی به ییلدیز علاقمند شده بود و داشت به ییلدیز اعتراف می‌کرد سر کله همسر کوزی پیدا می‌شود و تلاش می‌کند به هر شکلی که شده این زوج عاشق را جدا کند. چرا که او از کار خود پشیمان شده و دوست دارد به زندگی گذاشته‌اش باز گردد. حال به نظر شما کوزی چه می‌کند؟ به زندگی سابق‌اش باز خواهد گشت و برای بار دوم ییلدیز را رها می‌کند؟

اگر به دنبال جواب سوال‌های خود هستید و دوست دارید در کنار لحظات کمدی، صحنه‌های دارم و عاشقانه هم مشاهده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) 

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) 

عوامل سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi İlk Aşk)

ساعت پخش سریال ستاره شمالی
ساعت تکرار سریال ستاره شمالی / ساعت پخش سریال Kuzey Yildizi İlk Aşk
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 18:00 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال ستاره شمالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام میگم عروسی پیراز و قمر قسمت چنده ممنون میشم بگید

    پاسخ