;
coinex

ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان [زمان پخش تکرار]

آپارتمان بی گناهان یک سریال خانوادگی اجتماعی پرمخاطب است، برای اطلاع از ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان همراه ما باشید.

آپارتمان بی‌گناهان از مجموعه‌هایی است که داستان تلخ و غم‌انگیزی دارد اما با این حال از سریال‌های پرطرفدار ترکی است. داستان این مجموعه برگرفته از کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو است.

در سریال آپارتمان بی‌گناهان بازیگران مطرحی مانند ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) به ایفای نقش پرداخته‌اند. ما در ادامه این نوشتار تکراتو ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان را در اختیار شما می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان

مجموعه‌ی آپارتمان بی‌گناهان زندگی خانواده‌ای را به تصویر ‌می‌کشد که فرزندان آن از عواطف و مهر و محبت پدر و مادر محروم بوده‌اند. صفیه، گولین، نریمان سه خواهر و هان تنها برادر این خانواده هستند که دردها و مشکلات روحی و روانی بسیاری رنج می‌برند. ساعت پخش سریال Masumlar Apartmanı هر شب 21:00 است.

اما در صورت از دست دادن تماشای این مجموعه، می‌توانید قسمت پخش شده آن را در زمان پخش تکرار آپارتمان بی گناهان که ساعت‌های 17:00، 13:00، 09:00 است، از سریز پلاس تماشا کنید.

در آپارتمان بی‌ گناهان شاهد هستیم با این که هر چهار فرزند خانواده مادر بی‌مهرشان را از دست داده‌اند؛ اما انگار سایه حضور بی‌مهر او همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و آزار و اذیت‌های مادرشان باعث شده است که فرزندان رفتاری غیرعادی داشته باشند.

درواقع آپارتمان بی‌گناهان روایتگر قصه‌ی زندگی خانواده‌‌ای است که هر کدام از اعضای ‌آن اخلاق و رفتاری غیرعادی و بیمارگونه دارند. ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان در شبکه سریز پلاس 12:00 ظهر است.

ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان
ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان / زمان پخش تکرار آپارتمان بی گناهان / ساعت پخش سریال Masumlar Apartmanı / ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان

در این سریال صفیه خواهر بزرگ چهار فرزند خانواده است، که وسواس دارد. او چندین بار مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را می‌شوید، و این وسواس صفیه باعث شده است که حتی از خانه‌اش بیرون نرود.

دختر دیگر این خانواده گولین نام دارد، او عادت به شب‌ادراری دارد. خواهر بزرگ‌تر اجازه نمی‌دهد او ملافه‌ها را بشوید، و گولین مجبور است ملافه‌ها را در یک کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع باعث شده مستاجرها شاکی شوند و واحدهای خود را تخلیه کنند.

در این سریال غم‌انگیز نریمان کوچک‌ترین دختر خانواده بوده که در دوره‌ی نوجوانی قرار دارد و با چالش‌های خاصی روبرو است. او خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است.

هان تنها پسر این خانواده است، او که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، حالا به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب خود زندگی می‌کند.

او در حال حاضر صاحب یک شرکت عطر سازی است. با اینکه او سال‌ها از خانواده اش و آزارهای مادرش دور بوده است، اما او هم رفتاری عادی ندارد و دچار اختلالاتی است، او شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و وقت خود را در میان زباله‌ها می‌گذراند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های تاریخی

فیلمبرداری Masumlar Apartmanı

آپارتمانی که برای فیلمبرداری سریال  Masumlar Apartmanı به عنوان محل اصلی استفاده می‌شود، آپارتمان تمل (Temel) است و در بی‌اوغلو، استانبول واقع شده است. مکانی که به عنوان دفتر شخصیت هان (تنها پسر خانواده) مورد استفاده قرار گرفته است در بویوک‌چکمجه، استانبول واقع شده و در سال ۲۰۲۰ تکمیل شده است.

ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌ گناهان
ساعت تکرار سریال آپارتمان بی گناهان / ساعت پخش سریال Masumlar Apartmanı
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکی
  • پخش: هر شب، ساعت 21

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال آپارتمان بی‌گناهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر