;
coinex

دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) با زیرنویس فارسی

سریال اقتباسی چرخ زمان یکی از جدیدترین سریال‌های فانتزی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) با زیرنویس فارسی با ما باشید.

اگر از طرفداران مجموعه‌های فانتزی مانند گیم اف ترونز و یا ارباب حلقه‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای سریال چرخ زمان را از دست ندهید. مجموعه The Wheel of Time اقتباسی از رمانی 13 جلدی با همین نام است که البته سریال از روی جلد اول این کتاب با نام چشم این جهان ساخته شده است.

جالب است بدانید که سریال چرخ زمان برای فصل دوم نیز تمدید شده است. حال در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) با زیرنویس فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

دانلود سریال The Wheel of Time 2021

سریال چرخ زمان در ژانر فانتزی و حماسی است و روایت گیرا و جذابی دارد. اگر بخواهیم در ابتدا چرخ زمان را به شما معرفی کنیم، می‌توان آن را یک چرخ هفت پره‌ در نظر گرفت که رشته‌ی زندگی انسان‌ها را می‌بافد.

هر بار که این چرخ یک دور می‌چرخد، عصری سپری شده و عصر بعدی از راه می‌رسد. در این جهان جادو نقش مهمی دارد و جنس و فرقه‌های مختلف هر کدام توان استفاده از عناصر خاصی از پنج عنصر آب، خاک، باد، آتش و روح را دارند.

مجموع تمام این نیروها به عنوان نیروی یکتا (One Power) شناخته می‌شوند و اساس سیستم جادوی این جهان را تشکیل می‌دهند. نیروی یکتا در همه‌ی موارد توسط زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد چراکه توسط یک اهریمن لمس شده و برای مردان جنون آفرین است.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)
دانلود قسمت چهارم سریال چرخ زمان با زیرنویس فارسی / دانلود سریال چرخ زمان قسمت 4 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال The Wheel of Time قسمت چهارم

داستان سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) همزمان با وقایع کتاب اول این مجموعه چند جلدی جریان دارد. یکی از آیز سدای‌ها به نام موارِین (با بازی رزمند پایک) به همراه محافظش به مکان کوچکی در سرزمین دورود رفته‌اند تا طبق پیشگویی، اژدها را پیدا کرده و برای جلوگیری از نابودی جهان، او را به برج سفید ببرند.

موارین با پنج نفر به نام رند ال‌ثور، اگوین، مت، پرین و ناینیو آشنا می‌شود و باور دارد که یکی از آنها اژدها‌ست. آنها خیلی زود راهی سفری طولانی به سوی برج سفید می‌شوند که در این بین با خطرات مختلفی مواجه می‌شوند.

از همان دقیقه آغازین این سریال، چرخ زمان در مقیاسی حماسی قرار دارد. اما اگر بخواهیم در فصل اول این سریال عمیق شویم، همچنان هم در مقیاس انسان‌ها نیست و فراتر از آن است. با وجود این، اما همچنان حماسه‌ای فرا انسانی و بسیار زیباست که قطعا شما را سرگرم می‌کند.

در ادامه برای دانلود قسمت چهارم سریال چرخ زمان با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. شما می‌توانید نظر منتقدین در خصوص این سریال را نیز در تکراتو مطالعه کنید. برای دانلود سریال The Wheel of Time 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود سریال The Wheel of Time قسمت 4

دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)
دانلود سریال چرخ زمان قسمت 4 با زیرنویس فارسی / دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان / دانلود قسمت 4 سریال The Wheel of Time بدون سانسور
  • نام سریال: چرخ زمان (The Wheel of Time)
  • ژانر: ماجراجویی، تخیلی
  • کارگردان: Rafe Judkins
  • بازیگران: Kae Alexander, Naana Agyei Ampadu, Hammed Animashaun

دانلود سریال The Wheel of Time قسمت 4 با کیفیت 480p از تلگرام

دانلود سریال The Wheel of Time قسمت چهارم با کیفیت 720p از تلگرام

دانلود سریال چرخ زمان قسمت 4 با زیرنویس فارسی با کیفیت 1080p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 4 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر