;
coinex

ساعت پخش سریال سیب ممنوعه [زمان پخش تکرار]

مجموعه‌ی سیب ممنوعه یک درام عاشقانه‌ی متفاوت و پر طرفدار ترکی است، برای اطلاع از ساعت پخش سریال سیب ممنوعه همراه ما باشید.

سریال ترکی سیب ممنوعه دارای ساختار روایتی پر از خیانت و تنش‌های خانوادگی است، ملیس جیولک و زینب گور، نویسندگان سریال سیب ممنوعه هستند. درون مایه اصلی داستان سیب ممنوعه پر از فتنه است، با این حال صحنه‌های طنز این سریال، بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

نسلیهان یشیل یورت، از فصل یک تا فصل سه هدایت این سریال را بر عهده داشت. مورات اوزترک، فصل چهارم این مجموعه محبوب را کارگردانی کرده است. اما کارگردان فصل 5 این سریال، اجه اردک کوچ‌اوغلو است. ما در ادامه این نوشتار تکراتو خلاصه‌ی داستان و ساعت پخش سریال سیب ممنوعه را به شما ارائه می‌دهیم.

ساعت پخش سریال سیب ممنوعه

این مجموعه روزهای زوج از شبکه جم پخش می‌شود و ساعت پخش سریال سیب ممنوعه 20:00 هرشب است. در سریال سیب ممنوعه زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار یکدیگر را دوست دارند. اما رویاهای آن‌ها بسیار متفاوت است.

ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند. ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش ازدواج با پسری پولدار و ثروتمند شدن به وسیله او است. اما زینب دختری سر به راه و عاقل است.

ییلدیز به عنوان خدمتکار در خانه اندر در حال رسیدگی به مهمان‌ها است. پس از رفتن مهمان‌ها، اندر با ییلدیز صحبت می‌کند و از او می‌خواهد که هر طور شده به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد او تعجب کرده و غافلگیر می‌شود. اندر سومین زن هالیت است. او می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود.

همزمان با این اتفاقات که در زندگی ییلدیز رخ می‌دهد، شرکتی که زینب در آن کار می‌کند، توسط علیهان تاش‌دمیر خریداری می‌شود. زینب در شرکتی مشغول به کار است که سه ماه حقوق نگرفته و شرایط شرکت نابه‌سامان است. اگر از طرفداران این سریال هستید، می توانید آن را در روزهای زوج، در ساعت‌های 00:00، 12:00 و 17:00 که زمان پخش تکرار سیب ممنوعه است، تماشا نمایید.

ساعت پخش سریال سیب ممنوعه
ساعت تکرار سریال سیب ممنوعه, زمان پخش تکرار سیب ممنوعه, ساعت پخش سریال Yasak Elma

علیهان یک مرد فعال، بسیار مغرور، از خود راضی و ثروتمند است. مدیر جدید با همه‌ی کارمندان سابق، از جمله زینب تسویه حساب کرده و او را اخراج می‌کند. اما برای یک پروژه ناتمام، دوباره او را استخدام می‌کند.

تضادهای بین زینب و علیهان به مرور زمان به حالت تعاملی در می‌آید. اما چیزی که زینب از آن بی‌اطلاع است ارتباط میان علیهان و هالیت است‌. او شریک و برادر خانم دوم هالیت است. بنابراین تصمیمی که ییلدیز خواهد گرفت،‌ تنها بر زندگی خودش تاثیر نخواهد گذاشت، بلکه زندگی زینب را نیز درگیر خواهد کرد.

زینب مشکل مالی دارد، اما نمی‌تواند به علیهان بگوید. علیهان اتفاقی گفتگوی او و دوستش را می‌شوند. بنابراین بدون اینکه اسمی از او برده شود، به زینب کمک می‌کند. در این بین هالیت و ییلدیز نیز به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند.

ییلدیز تلاش می‌کند که اندر را هم دور بزند و خودش وارد رابطه با هالیت شود و به ثروت او دست پیدا کند. در زندگی ییلدیز فقر و نداری به اوج می‌رسد و پس از ازدواج با هالیت ثروتمند می‌شود. او هر روز نقشه جدیدی می‌کشد تا بتواند همه‌ی ثروت شوهرش هالیت را صاحب شود.

ییلدیز برای زینب یک خانه می‌خرد تا او از اجاره نشینی خلاص شود. در این بین ییلدیز وقتی یاد روزهایی می‌افتد که فقیر بوده است و برای یک لقمه نان مجبور بود در رستوران کار کند، به کم قانع نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد تا همه ثروت هالیت آرگون، مرد ثروتمند ترک را بالا بکشد.

ساعت پخش سریال سیب ممنوعه
ساعت تکرار سریال سیب ممنوعه / زمان پخش تکرار سیب ممنوعه / ساعت پخش سریال Yasak Elma

یکی از ثروتمندان ترکیه زینب را گروگان می‌گیرد و قصد دارد با او ازدواج کند. زینب در روز عروسی، متوجه می‌شود که علیهان در یک هواپیما بوده و سقوط کرده است. به دلیل عشقی که او به علیهان دارد با لباس عروس از مراسم ازدواجش فرار می‌کند و به محل سقوط هواپیما می‌رود. اما سرانجام متوجه می‌شود که علیهان زنده است. آن‌ها همدیگر را در آغوش می‌گیرند و در نهایت با هم ازدواج می‌کنند.

فیلمنامه‌ی مجموعه سیب ممنوعه طوری است که لحظه به لحظه تغییر می‌کند و پیش‌بینی آن کمی سخت است. خداحافظی با نقش شاهیکا با بازی نسرین جوادزاده، مخاطب را در شوک بزرگی فرو برد. در صورت از دست دادن تماشای این سریال از شبکه جم می‌توانید قسمت پخش شده‌ آن را یک ساعت پس از زمان پخش از جم پلاس مشاهده نمایید.

در فصل 5 سریال سیب ممنوعه بازیگرانی جدیدی به این پروژه اضافه شدند. سیب ممنوعه در قسمت آخر فصل 4، بسیار هیجانی به پایان رسید و بیننده را چشم انتظار فصل پنج گذاشت. در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه نیز قرار است، بیران داملا ییلماز ایفای نقش نماید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) 

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) 

عوامل سریال سیب ممنوعه

ساعت پخش سریال سیب ممنوعه
زمان پخش تکرار سیب ممنوعه / ساعت پخش سریال Yasak Elma / ساعت تکرار سریال سیب ممنوعه
  • نام ترکی سریال : Yasak Elma
  • بازیگران: ادا اجه، اجه دیزدار، نیلپری شاهین‌کایا، گوکهان آلکان، نسرین جوادزاده، تالات بولوت، شوال سام
  • کارگردان: مورات اوزترک، نسلیهان یشیلیورت، اجه اردک کوچ‌اوغلو (کارگردان فصل ۵)
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال سیب ممنوعه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام خسته نباشید امروز هم نذاشتید چرا اینجوری میکنید شبکه sl two اذیت نکنید دیگه

    پاسخ

    سلام ممنون از شبکه تون. من یه سوال دارم ۴ روزه ادامه سریال سیب ممنوع نذاشتید چرا؟ و خواهشمندم ادامه فیلم را بگذارید

    پاسخ