;
coinex

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 ؛ معرفی فیلم های عاشقانه جدید خارجی

بدون شک یکی از پر طرفدارترین ژانرهای یک فیلم یا سریال، ژانر رمانتیک است. ما در این مقاله قصد داریم به بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بپردازیم.

حتما شما نیز در اوقات فراغت خود به دنبال لذت بردن از یک فیلم جذاب هستید، برخی اوقات پیدا کردن فیلم مورد نظر، برای ما دشوار بوده زیرا عرصه سینما در دهه گذشته بسیار پیشرفت داشته است. از طرفی، تنوع فیلم‌ها در ژانرهای مختلف بسیار بالا رفته است، به همین دلیل ما باید در سایت‌های مختلف به دنبال فیلم مورد نظر خودمان باشیم یا از دیگران مشورت کنیم.

بسیاری از افراد از در یک فیلم از ژانر اکشن یا ترسناک لذت می‌برند، برخی از افراد نیز با ژانرهای درام یا فانتزی اوقات خوشی را برای خود می‌سازند، از طرفی نمی‌توانیم ژانر خنده دار و کمدی را در نظر نداشته باشیم اما در کنار همه این ژانرهای گفته شده، در بعضی اوقات دوست داریم احساساتمان را در هنگام تماشای فیلم دخیل کنیم.

عشق در همه ابعاد در زندگی ما وجود دارد و به شکل‌های مختلفی ظاهر می‌شود. قطعا با اطمینان می‌توان گفت صنعت سینما نیز این مورد را در نظر گرفته است. فیلم‌های جذاب، گریه دار و احساس برانگیز زیادی در همه سینماها وجود دارد به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بپردازیم.

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

ممکن است دیدن فیلم‌های عاشقانه انتخاب همیشگی بینندگان نباشد اما شاید گاهی اوقات، بینندگان در حال هوای مناسبی برای دیدن فیلم عاشقانه باشند و بخواهند در هنگام تماشا کردن احساسات خود را لحاظ کنند.

باید گفت ژانر عاشقانه و کمدی می‌توانند دو ترکیب بسیار جالب در یک فیلم هستند. از نظر بسیاری از منقدان اگر کارگردانی بتواند در یک فیلم هم بیننده را خندان و هم احساساتش را جریحه دار کند، آن فیلم را می‌توان به عنوان یک فیلم بی‌نظیر در نظر گرفت.

از طرفی لزومی ندارد هر فیلم عاشقانه‌ای خنده دار هم باشد، برخی اوقات بینندگان در یک فیلم تنها انتظار دارند با تماشای فیلم عاشقانه مورد نظرشان فقط احساساتشان برانگیز شود. بعلاوه، یک فیلم عاشقانه می‌تواند ژانر درام را نیز در خود داشته باشد. احتمالا این دو ترکیب هم مثال زدنی در نظر گرفته می‌شوند.

ما در این قسمت به دلیل اینکه قرار است فیلم های عاشقانه زیاد و جذابی در سال 2022 منتشر شوند، به معرفی جدیدترین فیلم های عاشقانه 2022 خواهیم پرداخت.

در این قسمت ابتدا لیستی از بهترین فیلم های عاشقانه 2022 برای شما گرد آوری شده است. ما پس از آنکه لیست را در اختیار شما قرار دادیم، به طور تک تک به معرفی تمامی این فیلم های عاشقانه خارجی می‌پردازیم، همچنین زمان انتشار دقیق این فیلم‌ها را نیز ذکر خواهیم کرد. همراه ما باشید.

  • Dear Luke, Love, Me در 30 نوامبر
  • Persona در 6 اکتبر
  • Ticket To Paradise در 30 سپتامبر
  • Wicked Game در 23 سپتامبر
  • Bros در 12 اگوست
  • Lost City of D در 15 آوریل
  • Men Cry in the Dark در 14 فوریه
  • Through My Window در 4 فوریه
  • Accidentally in Love در 4 فوریه
  • Road to Perth در 18 ژانویه

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به دیدن فیلم ها و سریال های مختلف به ویژه ترکی دارید به لیست بهترین سریال های ترکی 2022 نگاهی بیاندازید. از طرفی به می‌توانید به جستار بهترین فیلم های 2022 سری بزنید تا با بهترین فیلم‌های 2022 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

Dear Luke, Love, Me

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم عاشقانه جدید , فیلم رمانتیک جدید 2022
  • ژانر: رمانتیک، درام
  • بازیگران: Guillermo Díaz, Mallie McCown, Nick Eversman, Ashlei Sharpe Chestnut, Laith Ashley
  • تاریخ اکران: 30 نوامبر 2022

حدس ما این است که فیلم Dear Luke, Love, Me به عنوان بهترین فیلم عاشقانه 2022 شناخته خواهد شد زیرا داستان این سریال بسیار جذاب و تماشایی است. این فیلم در واقع، داستان عاشقانه غیر جنسی را روایت می‌کند.

داستان این فیلم درباره پنی و لوک، دو دوست صمیمی است که تصمیم می‌گیرند به انتظارات جامعه پایبند باشند تا به بهترین منافع خود. این دو ملاقات کرده، با هم آشنا می‌شوند، با هم پیوند می خورند و در نهایت باهم قرار می‌گذارند.

کم کم رابطه بین لوک و پنی کمرنگ می‌شود زیرا لوک سعی می‌کند با بی میلی خود به رابطه جنسی کنار بیاید. در این فیلم شاهد رابطه غیر جنسی این دو هستیم که تا ده سال دوام می‌آورد. لوک در این حالت تحت فشارهای بیرونی جامعه، ترسیده است. وی می‌خواهد یک چیز عادی را تجربه کند بنابراین تلاش میکند با یک دختر جدید ارتباط جدی برقرار کند.

در این حالت پیند بین لوک و پنی شروع به از هم گسیختگی می‌کند و شعله‌های عشقی بین آن‌ها خاموش می‌شود. این فیلم به زیبایی موضوعات زندگی مانند ترس از بزرگ شدن و نیاز به سازگاری با جامعه را بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

Persona

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم عاشقانه جدید
  • ژانر: هیجان انگیز، رمانتیک
  • بازیگران: Nick Cause, Angelina Mosesova
  • تاریخ اکران: 6 اکتبر 2022

فیلم Persona نیز به عنوان یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2022 به شمار می‌رود. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی Nick Cause بوده و قرار است در 6 اکتبر 2022 منتشر شود.

داستان این سریال درباره مردی است که در رویاهای خود با زنی مقالات می‌کند. وی با این زن رابطه احساسی و اشتیاق آوری برقرار می‌کند. پس از آنکه از خواب بیدار شد این مرد باید بی خوابی ها و توهمات خود را مرتب و درست کند و حتی آن‌ها را فریب بدهد تا بتواند باری دیگر با این زن ارتباط برقرار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

Ticket To Paradise

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم عاشقانه جدید / فیلم های عاشقانه خارجی 2022
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • بازیگران: George Clooney, Julia Roberts, Kaitlyn Dever, Billie Lourd
  • تاریخ اکران: 30 سپتامبر 2022

فیلم Ticket To Paradise بدون شک در لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2022 قرار می‌گیرد. این فیلم یک فیلم کمدی رمانتیک جذاب خواهد بود که باری دیگر جورج کلونی و جولیا رابرتس را در کنار هم در یک فیلم قرار می‌دهد. این فیلم قرار است توسط یونیورسال پیکچرز در 21 اکتبر 2022 اکران شود.

در این فیلم، رن باتلر، فارغ التحصیل دانشگاه شیکاگو، بهترین دوستش لیلی را در یک سفر پس از فارغ التحصیلی، به بالی همراهی می‌کند. پس از اینکه لیلی به طور ناگهانی تصمیم می گیرد با یک محلی ازدواج کند.

والدین طلاق گرفته او سعی می کنند دخترشان را از انجام همان اشتباهی که آن‌ها 25 سال پیش مرتکب شده بودند بازدارند. در همین حال، رن برای جشن‌ها در بالی می‌ماند و در این روند، عاشق یک پزشک محلی می‌شود و عشق را در او می‌بیند.

با توجه به موضوع و داستان و از همه مهم‌تر بازیگران Ticket To Paradise، قطعا این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه آمریکایی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Wicked Game

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم عاشقانه جدید / بهترین فیلم های عاشقانه 2022
  • ژانر: اکشن، رمانتیک، هیجان انگیز
  • بازیگران: هنوز مشخص نشده است
  • تاریخ اکران: 23 سپتامبر 2022

Wicked Game یک فیلم عاشقانه جدید بوده که در 23 سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد. این فیلم توسط Dini Blake کارگردانی شده است و در لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2022 جایگاهی دارد.

ژانر این فیلم به نظر جذاب میرسد زیرا ترکیب اکشن، هیجان انگیز و رمانتیک یک ترکیب بسیار دیدنی را با هم می‌سازند. داستان این فیلم بر پایه یک مامور سابق سیا بوده که زیبا و بی‌رحم است. او در کشنده‌ترین بازی عملیاتی، به یک قاتل تبدیل می‌شود.

اگرچه که هنوز بازیگران این فیلم مشخص نشده، ما پس از آنکه از بازیگران این فیلم سخنی در میان باشد این مقاله را اپدیت خواهیم کرد. حدس ما این است که این فیلم یک سواری هیجان انگیز با انرژی پیشرانه به همراه پیچش‌های غیرمنتظره و اکشن‌های نفس گیر را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

Bros

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم های عاشقانه خارجی 2022
  • ژانر: کمدی، رمانتیک
  • بازیگران: Luke Macfarlane, Monica Raymund, Billy Eichner, Jim Rash
  • تاریخ اکران: 12 اگوست 2022

باز هم دو ژانر بسیار جذاب در کنار هم قرار گرفتند، بنابراین این فیلم پتانسیل اینکه به یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2022 تبدیل شود را دارد. از طرفی داستان بسیار دیدنی این فیلم قطعا مورد توجه منتقدان زیادی قرار خواهد گرفت.

همانطور که اشاره کردیم این فیلم در تاریخ 12 آگوست 2022 منتشر خواهد شد. در ابتدا قرار بود این تاریخ مختص به یک فیلم دیگر باشد اما در نهایت گفته شده که Bros در این تاریخ اکران خواهد شد.

داستان این فیلم در ارتباط با دو مرد بوده که مشکلات زیادی با متحد بودن در یک رابطه را دارند. این دو در مسیر یکدیگر قرار گرفته و سعی می‌کنند رابطه‌ای را برای خود با وجود تمامی این مشکلات با همدیگر بسازند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

Lost City of D

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم های عاشقانه خارجی 2022
  • ژانر: رمانتیک، اکشن، کمدی
  • بازیگران: Brad Pitt, Daniel Radcliffe, Sandra Bullock, Channing Tatum
  • تاریخ اکران: 15 آوریل 2022

Lost City of D یک فیلم کمدی ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی آرون و آدام نی بوده که قرار است در 15 آوریل 2020 اکران شود. در ابتدا قرار بود این فیلم در ماه مارچ منتشر شود اما به هر حال با یک سری تغییرات، تاخیری در تاریخ انتشار این فیلم به وجود آمد.

داستان این فیلم داستان یک رمان نویس رمانتیک گوشه گیر به همراه مدل جلد کتابش را به تصویر می‌کشد که در تلاشی برای آدم ربایی غرق می‌شوند. موضوع فیلم جذاب و متفاوت است و جایگاهی را در لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2022 را برای خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

Men Cry in the Dark

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم های عاشقانه خارجی 2022
  • ژانر: رمانیک، کمدی، درام
  • بازیگران: Niko Walker, Ryan Watson
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2022

Men Cry in the Dark در 14 فوریه 2022 به کارگردانی نیکو واکر اکران خواهد شد. این فیلم به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود. نیکو واکر و رایان واتسون به عنوان بازیگران این فیلم بازی خواهند کرد. Men Cry in the Dark در ژانرهای کمدی، عاشقانه و درام عرضه خواهد شد.

این فیلم می‌تواند به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های درام 2022 به شمار می‌رود و همچنین در لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2022 نیز قرار می‌گیرد. داستان این فیلم ادامه فیلم Teenagers در سال 2021 را ادامه می‌دهد و درباره جانی کامینا در مدرسه فیلم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

Through My Window

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
بهترین فیلم عاشقانه 2022 / بهترین فیلم های عاشقانه 2022
  • ژانر: رمانتیک، درام، کمدی
  • بازیگران: Julio Peña, Clara Galle, Pilar Castro, Hugo Arbues
  • تاریخ اکران: 4 فوریه 2022

این فیلم نیز به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های درام 2022 به شمار می‌رود. Through My Window روایت عاشقانه جذابی را به تصویر می‌کشد و به عنوان فیلم عاشقانه جدید شناخته می‌شود.

داستان این فیلم درباره راکل دختری است که مدت‌هاعاشق همسایه‌ی خوشتیپش، آرس شده و او را مخفیانه تماشا می‌کند اما راکل هرگز با او صحبت نکرده است. راکل تلاش میکند او را عاشق خود کند.

آیا او می تواند آرس را عاشق خود کند؟ در حقیقت این فیلم برگرفته از یک رمان عاشقانه بوده که توسط آریانا گادوی نوشته شده است. این فیم به زودی از شبکه نتفلیکس در تاریخ 4 فوریه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

Accidentally in Love

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
جدیدترین فیلم های عاشقانه 2022 / بهترین فیلم های عاشقانه 2022
  • ژانر: کمدی، رمانتیک
  • بازیگران: Lexi Giovagnoli, David Witts, Harry Van Gorkum, Ben Carroll
  • تاریخ اکران: 4 فوریه 2022

باری دیگر ترکیب ژانرهای کمدی و رمانتیک در کنار هم قرار گرفته‌اند. بدون شک این فیلم نیر به عنوان فیلم رمانتیک جدید 2022 به شمار می‌رود. این فیلم توسط Hamish Briggs کارگردانی شده و قرار است در تاریخ 18 ژانویه اکران شود.

ادی تنها چند روز قبل از بازگشت به ایالات متحده عشق واقعی خود را در شهر لندن پیدا می‌کند. آن‌ها باهم آشنا شده و پس از مدتی از هم جدا شده‌اند. اما طبق سرنوشت، آن‌ها 6 سال بعد در ایالات متحده باری دیگر همدیگر را ملاقات کرده و با هم پیوند می‌خورند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

Road to Perth

بهترین فیلم های عاشقانه 2022
فیلم های عاشقانه خارجی 2022 / بهترین فیلم های عاشقانه 2022
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • بازیگران: Tommy O’Brien, Hannah Lehmann, Rachel Scott
  •  تاریخ اکران: 18 ژانویه 2022

فیلم Road to Perth می‌تواند به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه آمریکایی در نظر گرفته شود. این فیلم به کارگردانی چد پیتر بوده و قرار است در تاریخ 18 ژانویه اکران شود.

داستان این فیلم در ارتباط با یک مرد به نام اکلس است که به زنی که عاشقانه علاقه دارد پیشنهاد ازدواج می‌دهد اما متاسفانه فرد احساسی او جواب منفی خود را به الکس اعلام می‌کند. الکس قرار بود به همراه نامزد خود به استرالیا برود اما وی اکنون نامزدی ندارد.

الکس که با غم از دست دادن شخص احساسی‌اش افسرده شده با زنی دیگر به نام رونی آشنا می‌شود. الکس و رونی تصمیم میگیرند با هم سفری را به استرالیا در پیش بگیرند. سفر آن‌ها در جاده‌ای به نام پرث بوده که در سراسر استرالیا کشیده شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: moviefone , movieweb

نظر شما درباره بهترین فیلم های عاشقانه 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر