;
coinex

سایدبار (Sidebar) قابلیت جدید رابط کاربری MIUI خواهد بود

شیائومی خبر داد که، سایدبار (Sidebar) قابلیت جدید رابط کاربری MIUI خواهد بود. با ما در تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی را از این قابلیت برایتان شرح دهیم.

اوایل این ماه، ویژگی مشابه «Edge panel» سامسونگ به MIUI اضافه شده. غول فناوری چینی آن را «جعبه ابزار هوشمند» یا Smart toolbox نامید. این ویژگی هنوز در حال آزمایش است اما نام آن در عرض چند روز تغییر کرده است. این ویژگی زین‌پس با نام “نوار کناری” یا Sidebar شناخته خواهد شد.

قابلیت جدید رابط کاربری MIUI

شیائومی اخیراً «جعبه ابزار هوشمند» را در کانال بتای هفتگی MIUI معرفی کرده است. این ویژگی چیزی نیست جز شبیه سازی “پنل Edge” که در گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ یافت می شود. همچنین توسط سایر شرکت های اندرویدی ارائه می شود.

بنا به دلایلی، شیائومی زمان بیشتری را برای پیاده سازی این ویژگی صرف کرد. همچنین این شرکت نام عجیبی را به آن اطلاق کرد. خوشبختانه، شرکت اکنون نام را اصلاح کرده است.

قابلیت جدید رابط کاربری MIUI

کانال تلگرامی Miu System Updates، (جعبه ابزار هوشمند) اکنون به (نوار کناری) تغییر نام داده است. به نظر من هم تغییر نام قابلیت Smart toolbox رابط کاربری MIUI به Sidebar خیلی ملموس تر است. نام جدید از طریق به روز رسانی برنامه MIUI Security دیده شده است که نسخه را به V5.8.1-211123 می رساند.

مانند بسیاری از ویژگی های MIUI شیائومی، انتظار داریم که قابلیت Sidebar یا (نوار کناری) با بازخودرهای کاربران در روزهای آینده بهتر شود. در حال حاضر می توانید به صورت دائمی، در حین بازی یا هنگام پخش ویدیو به آن دسترسی داشته باشید. این ویژگی فقط می تواند برنامه های پین شده و برخی ابزارها را نشان دهد.

این قابلیت رابط کاربری Xiaomi در آینده نزدیک می‌تواند مانند (Smart Sidebar 2.0) که در ColorOS 12 OPPO یافت می‌شود هوشمندتر شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره قابلیت جدید رابط کاربری MIUI چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر