;
coinex

گوشی های Poco F4 Pro، ردمی K50 Pro و شیائومی 12X همگی یک گوشی هستند

گوشی های Poco F4 Pro ، ردمی K50 Pro و شیائومی 12X همگی یک گوشی هستند. با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

می دانیم که Xiaomi چهار زیربرند در بازار موبایل دارد و همه این ها نیاز به محصولات جدید دارند. خب یکی از راهکارهای این برند، تولید ۱ دستگاه با نام های مختلف است که تقریبا همه با آن آشنا هستیم. اگر هم آشنا نیستید حتما مقاله “گوشی های مشابه شیائومی” را از ترنجی بخوانید.

در راستای همین راهبرد باید بگویم که گوشی Poco F4 Pro با Redmi K50 Pro و شیائومی 12X یک گوشی با اسم رمز Ingres هستند. گوشی های پرچمداری که با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام عرضه خواهند شد.

گوشی های Poco F4 Pro ، ردمی K50 Pro و شیائومی 12X

اولین بار حوالی اواخر تابستان امسال بود که در مورد موبایلی از شیائومی با اسم رمز Ingres اخباری شنیدیم. همچنین اوایل پاییز جزئیات خاصی در مورد این تلفن منتشر شد. حالا گزارشی می گوید که این گوشی با سه نام در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.

طبق گزارش شیائومی، شیائومی Ingres دارای مدل کوتاه L11 است. این مدل اخیراً به سری Redmi K50 نسبت داده شده است.

این گوشی هوشمند اکنون با سه شماره مدل مختلف در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است که انواع و برندهای منطقه ای متعدد را تایید می کند. در حال حاضر دارای شماره مدل های زیر می باشد.

گوشی های Poco F4 Pro

شماره مدل شیائومی انگرس (L11):

  1. ۱- 22011211C – چین
  2. ۲- 22011211G – جهانی
  3. ۳- 22011211I – هند

اینطور که گفته میشود، گوشی های سری Redmi K50 از 4 چیپست معروف اسنپدراگون 870 ، اسنپدراگون 8 نسل 1 ، دایمنسیتی 7000 و دایمنسیتی 9000 بهره خواهند برد . تا به امروز شیائومی از چیپست اسنپدراگون 870 در گوشی های Poco F4 Pro بهره گرفته بود، که در بازارهای جهانی و بازار کشور هند با عنوان POCO F3 و Mi 11X عرضه شده اند؛ اما 3 گوشی دیگر با چیپست های اشاره شده کاملاً جدید هستند.

یافته‌های قبلی از رابط کاربری MIUI نشان داده است که این گوشی از کوالکام SM8450 یا Snapdragon 8Gx Gen 1 که هنوز معرفی نشده است، قدرت می‌گیرد. به همین دلیل می توان حدس زد که این گوشی را می توان در چین با نام Redmi K50 Pro، در هند Xiaomi 12X Pro و در سایر نقاط جهان با نام گوشی های Poco F4 Pro پیدا کرد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه اصلی است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین ماکرو است. انتظار می‌رود که این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در فریم کناری باشد. با این حال، چندی پیش یکی از منابع قابل اعتماد Digital Chat Station به وجود حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره گوشی های Poco F4 Pro ، ردمی K50 Pro و شیائومی 12X چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر