;
coinex

دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood) با زیرنویس فارسی

دکستر یکی از سریال‌های محبوب جنایی است. در ادامه برای دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood) با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

سریال Dexter یک سریال جنایی و درام بوده که پس از گذشت 8 سال، برای فصل بعدی تمدید شد. هرچند برخی افراد پایان تلخ و رمز آلود فصل هشتم را دوست داشتند اما این پایان تلخ و بی‌پرده به مزاج بسیاری از طرفداران این سریال خوش نیامد و انتقاداتی را در پی داشت.

هر چه که بود، در سال 2020 خبر تمدید فصل نهم سریال دکستر به گوش رسید و موجب استقبال طرفداران آن شد. البته فصل 9 برعکس فصل‌های پیشین تنها 5 قسمت خواهد داشت و ما در ادامه لینک دانلود قسمت 4 سریال دکستر فصل نهم را در اختیار شما می‌گذاریم و قبل از آن مروری بر فصل 8 خواهیم داشت.

دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood)

دانلود سریال Dexter: New Blood

در پایان فصل 8 دیدیم که دبرا به دلیل شلیک گلوله دچار مرگ مغزی شد و دکستر دستگاه را خاموش کرد. سپس جسد وی را به دریا برد و پس از انداختن آن در آب، مرگ خود را جعل کرد. در آخرین لحظات سریال نیز دکستر در ایالت اورگان نشان داده شد که با هویت جدیدی در یک شرکت چوب‌بری مشغول به کار است.

داستان فصل 9 سریال دکستر تقریبا یک دهه پس از اتفاقات فصل هشتم را نشان می‌دهد. دکستر پس از اتفاقات فصل هشتم به منطقه اورگن می‌رود و سعی می‌کند زندگی جدیدی برای خود شروع کند. اما از آنجایی که این ایالت نیز خلافکاران زیادی دارد، به نظر می‌رسد داشتن یک زندگی عادی برای دکستر کاری غیر ممکن است.

از این رو انتظار می‌رود فصل جدید یکی از نفس‌گیرترین فصل‌های جنایی باشد و این سریال را در زمره بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 قرار دهد.

مایکل سی هال (Michael C. Hall) در نقش دکستر، دیوید مگیدوف (David Magidoff) در نقش تدی، آلانو میلر (Alano Miller) در نقش لوگان، جولیا جونز (Julia Jones) در نقش آنجلا بیشاب و جانی سیکوویا (Johnny Sequoyah) در نقش آندری در فصل جدید این سریال حضور دارند. کلنسی براون (Clancy Brown) نیز در نقش Clancy Brown، شخصیت تبه کار جدید این مجموعه حضور دارد.

دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood)
دانلود سریال دکستر: خون جدید قسمت چهارم / دانلود قسمت چهارم سریال Dexter: New Blood / دانلود سریال دکستر فصل نهم قسمت چهارم بدون سانسور

کاراکتر آنجلا بیشاب اولین رئیس پلیس محلی در Iron Lake است و آندری دختر اوست. کاراکتر تدی، یک پلیس خوش فکر است که فقط دو هفته در نیروی پلیس شهر بوده است، لوگان هم یک گروهبان در اداره پلیس آیرون لیک است که همچنین به عنوان دستیار مربی کشتی در یک دبیرستان کار می‌کند.

جک آلکات (Jack Alcott) در نقش یک شخصیت مرموز به نام راندال بازی خواهد کرد که برخورد جالبی با دکستر دارد و همینطور مایکل سیریل کریتون (Michael Cyril Creighton) در نقش کاراکتری به نام Fred Jr، به عنوان یک صاحب محلی بیزینس خوش برخورد شناخته می‌شود.

همچنین به ترتیب جیمی چونگ (Jamie Chung) و اسکار والبرگ (Oscar Wahlberg) را در نقش مولی و زاک خواهیم دید. مولی اهل لس آنجلس است و پادکست واقعی جنایی خود را درست می‌کند و زک کاپیتان تیم کشتی دبیرستان محلی است و به عنوان یک قلدر شناخته می‌شود.

اگر حال در ادامه لینک دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای دانلود سریال Dexter: New Blood در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود قسمت چهارم سریال Dexter: New Blood

دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood)
دانلود فصل نهم سریال دکستر قسمت 4 / دانلود سریال دکستر: خون جدید قسمت چهارم / دانلود قسمت 4 سریال Dexter فصل نهم
  • نام سریال: دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood)
  • ژانر: جنایی، درام، رازآلود
  • کارگردان: مارکوس سیگا
  • بازیگران: Michael C. Hall, Jack Alcott, Julia Jones

دانلود سریال دکستر فصل 9 قسمت 4 با کیفیت 480p از تلگرام

دانلود سریال دکستر خون جدید قسمت 4 با کیفیت 720p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 4 سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر