;
coinex

شرایط جدید فروش دلار در صرافی ها چیست؟

طبق اخبار به دست رسیده شرایط تخصیص ارز به اشخاص تغییر کرده است. از این رو در ادامه شرایط جدید فروش دلار در صرافی ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید هر فرد سالانه ۲۲۰۰ دلار معادل ۲ هزار یورو ارز می‌تواند با ارائه کارت ملی ارز مسافرتی از صرافی‌ها دریافت کند. در پی این موضوع اخیرا اعلام شد که بسیاری از افراد برای استفاده از ما به التفاوت ارز صرافی با ارز بازار سهمیه خود را دریافت می‌کنند و به دلال‌های ارز می‌فروشند و یا در بعضی اوقات افراد کارت‌ ملی خود را به دلالان اجاره می‌دهند.

به همین علت مسئولین به تلاطم افتادند تا این شرایط را تا حدی تغییر دهند که از افراد سودجو جلوگیری کنند. در ادامه این نوشتار قصد داریم شرایط جدید فروش دلار در صرافی ها در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

شرایط جدید فروش دلار در صرافی ها

اکثر دلالان بدون هیج ترس و استرسی در میدان فردوسی تهران اکثر مبالات ارزی خود را انجام می‌دهند. این افراد قیمت فروش سهمیه‌ها را هر طور که دوست دارند زیاد و کم می‌کنند و سعی می‌کنند افراد را ترغیب کنند تا سهام خود را بفروشند و سودش را نصف نصف می‌کنند.

ولی این تنها قسمت کوچکی از داستان بازار ارز است چرا که وقتی به قلب ماجرا بروید متوجه می‌شوید، هر یک از دلالان قیمت متفاوتی را برای مابه تفاوت قیمت‌ها اعلام می‌کنند و شرایط متفاوتی را برای فروش سهام به افراد می‌گویند برای مثال برخی از دلالان می‌گویند برای گرفتن سهمیه علاوه بر داشتن کارت ملی و یک سیم کارت به نام، باید پاسپورت نیز همراه داشته باشید.

پرو این بهم ریختگی‌ها دادستان تهران ماه گذشته به خرید و فروش ارز سهمیه‌ای اشخاص اشاره کرد و گفت:

بانک مرکزی بابت هر کارت ملی حدود ۲ هزار یورو ارز واگذار می‌کند که این اقدام باعث ایجاد بازار سیاه شده است به نحوی که عده‌ای از طریق اجاره کارت ملی، ارز تعلق گرفته به آن‌ها را دریافت کرده و در قبال آن، رقم ناچیزی بابت اجاره کارت ملی به آن‌ها پرداخت می‌کنند.

شرایط جدید فروش دلار در صرافی ها
فروش دلار در صرافی های تهران / شرایط فروش دلار در صرافی ها / نحوه فروش ارز در صرافی ها

به همین علت در تلاش‌اند تا شرایط جدیدی برای فروش دلار در صرافی ها ایجاد کنند تا جلوی افراد سودجو را بگیرند. از طرفی هم می‌دانیم که اگر مانند سال گذشته سهمیه‌ها حذف شود، قیمت ارز بالا می‌رود پس نمی‌توان به همین سادگی رای به حذف سهمیه‌ها داد و همچنین از سمت دیگر افراد دیگری هستند که به طور جدی به این سهمیه برای سفرهای خود نیاز دارند و اگر ارز را نتوانند تهیه کنند، مجبور می‌شوند به بازار سیاه روی بیاورند. امید است شرایط خوبی ایجاد شود که جلوی افراد سودجو گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شرایط جدید فروش دلار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر