;
coinex

گوشی Honor 60 با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ دیده شد

طبق اخبار به دست رسیده گوشی Honor 60 با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ دیده شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

آنر یکی از  زیر مجموعه‌های کمپانی‌ هوآوی بوده که توانسته است با محصولات با کیفیت‌اش از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران قرار بگیرد. طبق اخبار به دست رسیده قرار است سری Honor 60 تا تاریخ 1 دسامبر (چهارشنبه 10 آذر 1400) معرفی شود.

از این رو ما در ادامه این نوشتار به معرفی گوشی آنر 60 با اسنپدراگون 778G می‌پردزایم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول جذاب با تکراتو همراه باشید.

گوشی Honor 60

در چند هفته گذشته بود که کمپانی Honor پوستر رسمی از سری آنر60 منتشر کرد که بیشتر مشخصه‌های مربوط به طراحی آشنای آن را نشان می‌داد. طبق مشخصاتی که منتشر شده گویا آنر 60 و آنر 60 پرو از نظر طراحی و ابعاد تقریبا یکسان هستند.

برای مثال آنر 60 و آنر 60 پرو هر دو به چیپست Qualcomm SM7325 مجهز شده‌اند که این شماره مدل چیپست‌های Snapdragon 778G و 778G+ است. و همچنین طبق اخبار و پوستر‌های منتشر شده هسته اصلی این محصول مشخصاتی بالاتر از 2.5 گیگاهرت دارد.

به همین علت می‌توان گفت که این دستگاه قطعا به چیپست اسنپدراگون +778G مجهز شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از 12 گیگابایت رم بهره‌مند است و از اندروید نسخه 11 نیز به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند.

گوشی Honor 60
مشخصات آنر 60 / مشخصات گوشی Honor 60 / مشخصات گوشی آنر 60

در برخی از اخبار و شایعات منتشر شده مطرح شده است که آنر 60 و آنر 60 پرو هر دو از پنل‌های OLED با رزولوشون FHD+ استفاده خواهند کرد. همچنین ممکن است نمایشگر یکی از این مدل‌ها تخت و نمایشگر نسخه دیگر آن به صورت خمیده باشد.

و همچنین هر دو دستگاه دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دارند. برخی دیگر از مشخصاتی که می‌توان برای نسخه پرو در نظر گرفت شامل نرخ نوسازی 120 هرتزی و همچنین شارژ 66 واتی است. با این وجود نمی‌توان با قطعیت گفت که این دو محصول شگفت انگیز کاملا مشابه یکدیگر‌ هستند، به همین علت باید تا روز 1 دسامبر منتظر ماند تا این دستگاه معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص گوشی آنر 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر