;
coinex

ساعت پخش سریال نفوذی [زمان پخش تکرار]

اگر علاقه‌مند به ژانر اکشن و جنایی هستید، مجموعه نفوذی را از دست ندهید. برای اطلاع از خلاصه‌ی داستان و ساعت پخش سریال نفوذی ، در این نوشتار همراه ما باشید.

مجموعه‌ی نفوذی (icerde) سریالی در ژانر اکشن جنایی و درام است. ساخت این سریال در سال ۲۰۱۶ کلید خورد. در این سریال بازیگران مشهور و گران‌قیمت ترکیه از جمله چاتای اولوسوی و آراس بولوت و بنسو سورال به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال icerde یکی از پرخرج‌ترین سریال‌های ترکی لقب گرفته است.

مجموعه‌‌ی نفوذی برگرفته از سریال آمریکایی با نام The Departed است، البته سازندگان ترک در تولید این سریال اقتباسی موفق بوده‌اند. ما در ادامه‌ی این نوشتار ساعت پخش سریال نفوذی که از مجموعه‌های ترکی پرطرفدار است را به شما ارائه می‌دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

ساعت پخش سریال نفوذی

یکی از ترفندهای رایج در تولید مجموعه‌های ترکی که تا به حال موفق هم بوده، الهام گرفتن از داستان فیلم‌ها و سریال‌های مطرح و پرطرفدار دیگر کشورهاست؛ این سریال‌ها، طرح داستانی آثار شناخته‌شده بین‌المللی را در قالب مجموعه‌ای عامه‌پسند، با ویژگی‌های بومی ترکی به بیننده خود ارائه می‌دهند. در حال حاضر ساعت پخش سریال نفوذی 15:00 هر روز از شبکه ریور است.

به طور معمول کسی با نو یا اصیل نبودن این گونه مجموعه‌ یا فیلم‌ها مشکلی ندارد و حتی گاهی پی بردن به این الهام‌پذیری چندان هم آسان نیست. مجموعه ترکی icerde از جمله سریال‌های مهم و پرطرفدار در چند سال گذشته است که داستانی مشابه قصه فیلم رفتگان (The Departed) اثر تحسین‌ شده و پربیننده مارتین اسکورسیزی دارد.

ساعت پخش سریال نفوذی
ساعت تکرار سریال نفوذی / زمان پخش تکرار نفوذی / ساعت پخش سریال icerde

اسکورسیزی فیلم «رفتگان» را با اقتباسی از فیلم کره‌ای معروف «روابط جهنمی» بازسازی کرده است؛ اثری که در آغاز هزاره جدید از مسیر در حال تحول سینمای کره و آسیای شرقی خبر می‌داد.

داستان فیلم او درباره پلیسی بود که در هویت ناشناس به دل نیروهای مافیا نفوذ می‌کرد و همزمان خلافکاری که قرار بود پس از تحصیل در دانشکده افسری، جاسوس مافیا در اداره پلیس باشد. این دزد و پلیس در هویت‌های جعلی گام به گام بدون آن‌که همدیگر را بشناسند به هم نزدیک‌تر می‌شدند و در مرحله آخر وجود هرکدام مانع زندگی دیگری با هویت واقعی‌اش بود‌.

اما طوری پیرنگ داستان نفوذی بومی شده و تغییر پیدا کرده است که حتی ممکن است با تماشای سریال اصلاً به یاد فیلم اسکورسیزی نیفتید. اگر فرصت نکردید در ساعت پخش اصلی این سریال را تماشا کنید، می‌توانید در ساعت تکرار سریال نفوذی که 23:00، 19:00 و 11:00 است آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال نفوذی

  • نام سریال به ترکی: Icerde
  • امتیاز: 6.8 از۱۰
  • سال ساخت: 2016
  • ژانر: اکشن، پلیسی، درام

داستان سریال نفوذی icerde درباره‌ی سارپ و مرت دو برادری است که از نسبت‌شان بی‌اطلاع هستند. آن‌ها در آکادمی پلیس با هم درس می‌خوانند و با هم در رقابتند. سارپ برادر بزرگتر است و وقتی که یک هفته به فارغ التحصیلی اش مانده است از دانشکده اخراج می‌شود. او در روز جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دیگر، به مدیر گروه خود تیراندازی می کند و این آغازی برای ورود به دنیای بسیار متفاوت است.

در این دنیای جدید و تاریک بزرگترین دشمن سارپ، یکی از محبوب‌ترین افراد آکادمی یعنی مرت خواهد بود. مرت، در عین حالی که پلیس موفقی است، با دنیای مافیا نیز هماهنگ است. این دو برادر به واسطه‌ی دوست پدرشان در کودکی از هم جدا شده‌اند. سارپ قصد دارد انتقام برادرش را از کسانی که سبب جدایی‌شان شده‌اند، بگیرد.

در این میان سارپ به دلیل اخراج از آکادمی پلیس به باند مافیا جلال کباب‌پز می‌رود و در این بین با برادرش که پلیس ترکیه شده در تقابل است. اما رازهایی وجود دارد که باعث شک شده که آیا مرت واقعا پلیس است یا جاسوس جلال کباب‌پز که بزرگ‌ترین باند مافیا ترکیه است.

ساعت پخش سریال نفوذی
ساعت پخش سریال icerde / ساعت تکرار سریال نفوذی / زمان پخش تکرار نفوذی

سازندگان سریال «نفوذی» یک قصه‌ی درام و جنایی را با مایه‌های پررنگ ملودرام ترکیب کرده‌اند و به همین خاطر حاصل کار آن‌ها یک مجموعه‌‌ی پلیسی مردانه نیست. درواقع بخش مهمی از جذابیت آن به روابط عاطفی و احساسات بین نقش‌ها برمی‌گردد.

«نفوذی» داستانی خوش‌بینانه، شلوغ و ساده‌ را روایت می‌کند و محور داستان را هم‌خونی و برادری قرار داده است. البته کارگردانی خوب و اجرای خوب بازیگران سریال هم باعث شده که کلیشه‌های داستان و قابل پیش‌بینی بودن برخی از حوادث، چندان آزاردهنده نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال نفوذی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر