;
coinex

ساعت پخش سریال حکیم اوغلو [زمان پخش تکرار]

حکیم اوغلو از مجموعه ‌های پرطرفدار ژانر پزشکی کمدی است. برای اطلاع از جزئیات داستان و ساعت پخش سریال حکیم اوغلو همراه ما باشید.

سریال حکیم اوغلو (Hekimoğlu) یک مجموعه‌ی ترکیه‌ای در ژانر کمدی-درام و پزشکی است که کارگردانی آن را امره آیبک برعهده دارد. اولین قسمت حکیم اوغلو ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ از شبکه‌ی کانال د ترکیه پخش شد. این سریال اقتباسی از سریال امریکایی دکتر هاوس است.

تم شخصیتی حکیم اوغلو تقریبا مشابه شخصیت‌پردازی سریال هّرو ساخت استرالیا است، با این تفاوت که مکان و فرمت شغلی در سریال حکیم اغلو فرق دارد. در این سریال بازیگرانی از جمله آلپ ناوروز در نقش سرهات و جرن ییلماز در نقش زمرد بازی می کنند. ما در ادامه این نوشتار تکراتو خلاصه‌ای از داستان و ساعت پخش سریال حکیم اوغلو را به شما ارائه می‌دهیم.

ساعت پخش سریال حکیم اوغلو

دکتر حکیم اوعلو قصه‌ی یک پزشک جذاب و موفق است که شخصیتی ریسک پذیر دارد. او بسیار اجتماعی، باهوش، بی‌احساس، خیلی وقت‌ها بداخلاق و درواقع خود شیفته‌ای به تمام معناست. برای اوغلو قوانین اهمیتی ندارند. همین موضوع باعث شده که از کارش اخراج شود و بیمارستان های دیگر نیز او را استخدام نکنند.

بازیگران: تیموچین اسن در نقش آتش حکیم اوغلو اوکان یالابیک در نقش اورهان یاووز ابرو اوزکان در نقش ایپک تکین کان ییلدیریم در نقش مهمت علی کاگلار آیتک ساسماز در نقش امره آکار داملا جولبای در نقش زینب جان
زمان پخش تکرار حکیم اوغلو / ساعت پخش سریال Hekimoğlu / ساعت تکرار سریال حکیم اوغلو / ساعت پخش سریال Hekimoğlu

آتش حکیم‌ اوغلو ۴۰ ساله پس از اخراجش به عنوان متخصص عفونی و نفرولوژی در بیمارستان بنیاد خیریه که دوستش ایپک مدیر آن است مشغول به کار است. دکتر آتش حکیم‌اوغلو پزشکی برای مداوای بیماران با آنها ارتباط نزدیک برقرار می‌کند و به درمان آن‌ها می‌پردازد. برای او کار در هر بخش مانند یک معما هیجان ‌انگیز و ارتباط با هر بیمار تجربه‌ای نو است.

زمان پخش سریال Hekimoğlu ساعت 15:00 هر روز و تکرار پخش هفتگی این مجموعه ساعت 00:00 است. اگر فرصت نکردید در ساعت پخش اصلی این سریال را تماشا کنید، می‌توانید در زمان پخش تکرار حکیم اوغلو که ساعت‌های 23:00، 19:00 و 11:00 است آن را دنبال کنید.

برخی از قسمت‌های این مجموعه، داستان موقعیت کمدی پیدا می‌کند و همین بر جذابیت قصه‌ی حکیم اوغلو افزوده است. این سریال در چند ماهی که از پخش آن می گذرد توانسته جایگاه خوبی بین سریال‌های ترکی پیدا کند که این رتبه‌ی بالا نشان از استقبال گسترده مخاطبین این مجموعه دارد.

بیوگرافی بازیگران

تیموچین اسن در 14 اوت 1973 (23 مرداد 1352) در شهر آدانا ترکیه به دنیا آمده و بازیگر است. او به مدت دو سال در هنرستان دولتی هاچته، تئاتر خواند و پس از آن وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری به ادامه تحصیل پرداخت.

ساعت پخش سریال حکیم اوغلو

این بازیگر ترک ابتدا برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس رشته فیلم و کارگردانی به ایتالیا و پس از آن آمریکا رفت. او پس از 7 سال در رشته فیلم و کارگردانی از کالج کالیفرنیا زیر نظر دانشگاه هنر لس آنجلس فارغ التحصیل شد، از جمله اساتید مطرح وی لری ماس کارگردان و بازیگر معروف آمریکایی است.

اوکان یالابیک بازیگر نقش اورهان یاووز سریال حکیم اوغلو در ۱۳ دسامبر ۱۹۷۸، در بالک حصار از توابع شهر استانبول ترکیه متولد شد. از همان کودکی و نوجوانی به بازیگری علاقه مند بود و در دوران تحصیلات متوسطه در گروه تئاتر دبیرستان خود هنرنمایی می‌کرد.

او پس از دبیرستان موفق شد وارد دانشگاه هنرهای زیبای استانبول شود و در رشته بازیگری ادامه تحصیل داد. سپس در سال ۲۰۰۰ در یک مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد و به این ترتیب به آرزویش برای تبدیل شدن به یک بازیگر حرفه ای دست یافت.

اوکان در دهه اول کارش به عنوان بازیگر نتوانست به شهرت چندانی برسد تا این که در سال ۲۰۱۱ با گرفتن نقش ابراهیم پاشا وزیر سلطان سلیمان در سریال صده باشکوه یا حریم سلطان توانایی‌های خود را به اثبات رساند و به شهرت و محبوبیت بسیاری رسید.

سایر بازیگران:

  • ابرو اوزکان در نقش ایپک تکین
  • کان ییلدیریم در نقش مهمت علی کاگلار
  • آیتک ساسماز در نقش امره آکار
  • داملا جولبای در نقش زینب جان

مشخصات دیگر سریال Hekimoğlu

ساعت پخش سریال حکیم اوغلو
ساعت تکرار سریال حکیم اوغلو / زمان پخش تکرار حکیم اوغلو / ساعت پخش سریال Hekimoğlu
  • امتیاز :7/2 از 10
  • سال تولید: 2019
  • شبکه: جم روبیکس, پخش زنده شبکه جم تی وی
  • محصول کشور : ترکیه
  • ژانر : دارم ، کمدی، رازآلود
  • کارگردان : هولیا گزر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال حکیم اوغلو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر