;
coinex

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 [محل و زمان برگزاری]

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 را با ما ببینید. امشب بالاخره برنده توپ طلای 2021 از میان گزینه‌های نسبتا پرشماری مشخص خواهد شد. با ما باشید.

البته همانطور که احتمالا فوتبال دوستان حرفه‌ای می‌دانند رای‌گیری مراسم توپ طلا چندی پیش انجام شد و در 4 آبان ماه سال جاری این رای گیری پایان یافت. در واقع از اوایل آبان ماه برنده توپ طلا مشخص شده و صرفا در این مراسم قرار است اعلام عمومی شود. برای پخش زنده برنامه توپ طلا 2021 با ما باشید.

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021

این مراسم امشب در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اول از ساعت 21:15 به وقت ایران است که مربوط به افتتاحیه مراسم و ورود بزرگان فوتبال و کاندیداها است. از ساعت 23:00 اما بخش اصلی برنامه و انتخاب برترین‌های سال آغاز خواهد شد.

در مورد انتخاب برنده اصلی توپ طلا اوضاع بسیار پیچیده است.  جورجینیو به خاطر قهرمانی در اروپا با چلسی و قهرمانی یورو با تیم ملی ایتالیا، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ و لیونل مسی به خاطر اولین قهرمانی ملی خود بیشترین شانس را برای کسب جایزه دارند.

پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 [محل و زمان برگزاری]
پخش زنده مراسم گالا 2021 / پخش زنده مراسم بالون دور 2021 / ساعت پخش مراسم توپ طلا 2021 / زمان برگزاری مراسم توپ طلا 2021
با توجه به اینکه به نظر در سال گذشته میلادی که مراسم توپ طلا لغو شد،‌ رابرت لواندوفسکی لهستانی بیشترین بخت کسب جایزه را داشت،‌ امسال بسیاری از بزرگان فوتبالی با توجه به ادامه روند خیره‌کننده بمب افکن لهستانی خواستار رسیدن توپ طلا به او شده‌اند.

برای مثال مایکل اوون، مهاجم انگلیسی سابق تیم هایی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد و رئال مادرید که یکی از برندگان توپ طلا در سال های گذشته نیز می باشد، یکی از افرادی است که مهاجم بایرن مونیخ را فردی لایق برای کسب توپ طلا می داند و می گوید:

لواندوفسکی بدشانس بود که این مراسم در سال به خاطر شیوع کرونا لغو شد. نظر و رأی من به لواندوفسکی است. او با بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شده و آمار گلزنی فوق العاده بی نظیری دارد. از نظر من، اگر دوران ورزشی لوا بدون دریافت توپ طلا به پایان برسد، یک نامردی بزرگی است.

پخش زنده برنامه توپ طلا 2021 را در زمان برگزاری مراسم توپ طلا 2021 از لینک زیر ببینید:

پخش زنده مراسم توپ طلای 2021

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من از بازیکن های اروپای را دوست دارم

    پاسخ