;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال کیک، یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE): PancakeSwap یک بازارساز خودکار (AMM) است؛ یک برنامه مالی غیر متمرکز (DeFi) که به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را مبادله کنند، نقدینگی را از طریق کشاورزی ایجاد می‌کنند و در عوض هزینه‌ای را نیز به دست می‌آورند.

این پروژه، در سپتامبر 2020 راه اندازی شد و یک مبادله غیر متمرکز برای مبادله توکن BEP20 در زنجیره هوشمند Binance است. PancakeSwap از یک مدل بازار ساز خودکار استفاده می‌کند که در آن کاربران در برابر حجم نقدینگی معامله می‌کنند. این حوضچه‌ها توسط کاربرانی پر می‌شود که وجوه خود را به صندوق واریز می‌کنند و در عوض توکن‌های ارائه دهنده نقدینگی (LP) دریافت می‌کنند.

این توکن‌ها بعداً می‌توانند برای بازپس گیری سهم خود از استخر و همچنین بخشی از هزینه‌های معاملات استفاده شوند. این توکن‌های LP با نام FLIP شناخته می‌شوند. PancakeSwap همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های اضافی مانند CAKE و SYRUP را پرورش دهند. در مزرعه، کاربران می‌توانند توکن‌های LP را واریز کرده و با CAKE پاداش بگیرند. PancakeSwap به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن BEP20 را معامله کنند، نقدینگی را به صرافی ارائه دهند و هزینه دریافت کنند، توکن LP را برای به دست آوردن CAKE، سهام CAKE را به دست آورند و CAKE را به دست آورند تا توکن پروژه‌های دیگر را بدست آورند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال پنکیک سوآپ (CAKE)

نمودار عقربه‌ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز پنکیک سوآپ (CAKE) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز پنکیک سوآپ (CAKE) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت پنکیک سوآپ (CAKE)را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت پنکیک سوآپ (CAKE)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز پنکیک سوآپ (CAKE) بوده و حتی برای دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت و حجم معاملات بررسی می‌شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز پنکیک سوآپ (CAKE) می‌توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت پنکیک سوآپ (CAKE) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

PancakeSwap یک صرافی غیر متمرکز مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance (DEX) است که توسط توسعه دهندگان ناشناس با اشتیاق ظاهری به پنکیک راه اندازی شد.

PancakeSwap از یک مدل بازار ساز خودکار استفاده می‌کند، به این معنی که هیچ کتاب سفارشی وجود ندارد و به جای آن از منابع نقدینگی استفاده می‌شود. یک کاربر می‌تواند با تبدیل کردن به نقدینگی، درآمد کسب کند.

با افزودن توکن‌های خود به مخزن نقدینگی، آنها می‌توانند توکن LP را پرورش دهند و برای کسب پاداش، کیک خود را به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می‌توانند شانس خود را با قرعه کشی‌ها و نشانه‌های غیرقابل تعویض امتحان کنند.

توکن PancakeSwap CAKE یک کد BEP20 است که در ابتدا در Binance Smart Chain راه اندازی شد. وظیفه اصلی CAKE تشویق تامین نقدینگی به پلت فرم PancakeSwap است. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار پنکیک سوآپ (CAKE) را که می خواهید خریداری کنید، مشخص نمایید.
  • مرحله سوم: پس از تعیین مقدار ارز، خرید خود را تکمیل نمایید.
  • مرحله چهارم: در نهایت، پنکیک سوآپ (CAKE) را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال پنکیک سوآپ (CAKE) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزونه مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را تنها با یک کلیک، به ورود امن کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی‌های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت می‌توانید به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس‌ها. با ذخیره کردن توکن‌ها و کلکسیون‌های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ،BCH ،ETH ،ETC ،LTC و همه توکن‌های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر