;
coinex

تاریخ رونمایی شیائومی 12 را حالا می‌دانیم

تاریخ رونمایی شیائومی 12 مشخص شده است. با توجه به گفته‌ها قرار بود این گوشی در 12 دسامبر معرفی شود اما تاریخ رونمایی از شیائومی 12 به تعویق افتاده است.

براساس گزارش‌هایی که اعلام شده بود، قرار بود شیائومی در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) در رویدادی از گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۲ و شیائومی 12X خود رونمایی کند. اما این رونمایی در تاریخ اعلام شده انجام نخواهد شد و این کمپانی قرار است مراسم رونمایی را اواخر دسامبر انجام دهد. در این صورت به نظر می‌رسد که موتورولا بتواند اولین تلفن هوشمند مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 خود را به زودی برای علاقه‌مندان خود معرفی کند.

تاریخ رونمایی شیائومی 12

به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۲ اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 نیست. زیرا سال گذشته بود که کمپانی شیائومی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 5G را در دسامبر معرفی کرد، تا اولین برندی باشد که گوشی هوشمندی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را عرضه کرده است. اما براساس گفته‌های یک منابع آگاه در این مورد، شیائومی نمی‌تواند در سال جاری اولین تلفن هوشمند خود را که مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام است، رونمایی کند.

براساس اسکرین شاتی که از یک سند داخلی شیائومی چین در Weibo فاش شده است، این کمپانی محصولات جدید خود را در ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) در یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی خواهد کرد. بنابراین با استناد به این خبر تاریخ رونمایی شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس نیز در همین زمان خواهد بود.

تاریخ رونمایی شیائومی 12

در راستای این خبر Digital Chat Station نیز ادعا کرده که مراسم رونمایی از محصولات شیائومی پایان ماه آینده خواهد بود. در ادامه همچنین GizmoChina نیز ادعا کرده که ممکن است شیائومی اولین برندی نباشد که قرار است یک گوشی هوشمندی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 را معرفی ‌کند. در این صورت موتورولا برنده این بازی است و می‌تواند Moto Edge X که اولین تلفن هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام است راعرضه کند.

دو گوشی Xiaomi 12 و Xiaomi 12X چه ویژگی‌هایی دارند؟

چون هنوز این دو گوشی هومند رونمایی نشده‌اند نمی‌توان دقیقا اعلام کرد که چه ویژگی‌هایی دارند اما براساس گزارش‌هایی که در این مورد وجود دارد Xiaomi 12X به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است و Xiaomi 12 از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 بهره خواهد بود.

به نظر می‌رسد که هر دو گوشی با صفحه نمایش AMOLED و با لبه‌های خمیده عرضه شوند. احتمالا نمایشگر هر دو گوشی رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته باشد. احتمالا Xiaomi 12X نمایشگر ۶.۲۸ اینچی دارد.

گوشی هوشمند Xiaomi 12X دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است و هر دو مدل نیز ممکن است دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشند. گوشی هوشمند Xiaomi 12X دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. براساس برخی گزارش‌ها Xiaomi 12 از فست شارژ قدرتمند ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

با این شرایط کدام کمپانی زودتر می‌تواند اولین گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 را رونمایی کند؟

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر