;
coinex

فهرست کامل برندگان توپ طلا 2021

فهرست کامل برندگان توپ طلا 2021 را حالا با پایان مراسم بالون دور در این نوشتار بررسی می‌کنیم. برای جزئیات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

امشب شهر پاریس میزبان مراسم توپ طلای 2021 بود. جایی که بالاخره و بعد از حدس و گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره برنده توپ طلای سال 2021 مشخص شد. باتوجه به اینکه سال گذشته مراسم بالون دور به علت شیوع گسترده ویروس کرونا توسط فرانس فوتبال لغو شد و این جایزه اهدا نشد امسال انتظارات زیادی درباره این مراسم وجود داشت.

فهرست کامل برندگان توپ طلا 2021

بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی که درباره برنده توپ طلا مطرح شد،‌ نهایتا و همانطور که در پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 دیدیم توپ طلا برای هفتمین بار به لیونل مسی رسید تا فوق ستاره آرژانتینی جاودانه شود. این در حالی است که بسیاری معتقد بودند توپ طلا شایسته رابرت لوندوفسکی فوق‌ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ است.

تا چندی پیش حتی نام جورجینیو ستاره ایتالیایی باشگاه چلسی نیز مطرح بود. بعد از او کریم بنزما نیز از دیگر نام‌هایی بود که به عنوان شانس کسب توپ طلا مطرح شد.

فهرست کامل برندگان توپ طلا 2021
فهرست برندگان توپ طلا 2021 / ترتیب نامزدهای توپ طلا 2021 / ترتیب برندگان توپ طلا 2021 / رده بندی برندگان توپ طلا 2021

فوق ستاره آرژانتینی اما که در فصل گذشته و فصل جاری در باشگاه پاری سن ژرمن عملکرد خیلی چشمگیری نداشت حالا فاصله خود با کریس رونالدو را به دو توپ طلا رسانده است. او در سال 2021 تنها موفقیت چشمگیری که داشت قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 بود که درواقع اولین و تنها عنوان قهرمانی ملی مسی بود.

این توپ طلا در حالی به لیونل مسی رسید که رقابت نزدیکی بین او و ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی وجود داشت اما نهایتاً این فوق ستاره آرژانتینی در این رقابت تنگاتنگ به پیروزی رسید. همچنین بعد از مسی و لواندوفسکی نیز جورجینیو به عنوان سومین بازیکن برتر جهان از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد. در پایان مراسم توپ طلا که پخش زنده آن را تقدیم نگاهتان کردیم رده بندی کامل توپ طلای سال 2021 به شرح زیر اعلام شد:

  1. لیونل مسی
  2. روبرت لواندوفسکی
  3. جورجینو
  4. کریم بنزما
  5. انگولو کانته
  6. کریستیانو رونالدو
  7. محمد صلاح
  8. کوین دی بروین
  9. کیلیان امباپه
  10. جان لوئیجی دوناروما

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فهرست کامل برندگان توپ طلا 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    توپ طلا حق محمد صلاح بود یا لواندوفسکی خیلی غیر عادلانه است.

    پاسخ