;
coinex

رتبه و تعداد آرای کریس رونالدو در بالون دور 2021 چقدر بود؟

رتبه و تعداد آرای کریس رونالدو در بالون دور 2021 چقدر بود؟ فوق ستاره پرتغالی بعد از مدت‌ها حتی در فهرست سه نامزد نهایی توپ طلا نیز قرار نداشت.

مراسم توپ طلای 2021 امشب در شرایط عجیبی و بعد از دو سال انتظار برگزار شد. به علت عدم برگزاری مراسم در سال 2020 به علت شیوع کرونا افراد زیادی در سراسر جهان انتظار این مراسم را می‌کشیدند. امسال اما در کمال شگفتی و در شرایطی که به نظر می‌رسید توپ طلا به لواندوفسکی، جورجینیو یا هرکسی جز مسی و رونالدو برسد،‌ باز این لیونل مسی بود که صاحب هفتمین توپ طلای خود شد. اما رتبه رونالدو در توپ طلای 2021 چندم بود؟

رتبه و تعداد آرای کریس رونالدو در بالون دور 2021 چقدر بود؟

از مدتی پیش از برگزای مراسم هم کاملا مشخص بود که فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد با عملکرد خوبی که در یوونتوس داشت جایی در فهرست سه نفره نخواهد داشت و بیشتر گمانه‌زنی‌ها حول محور مسی،‌ لواندوفسکی، بنزما، جورجینیو و دیگران جریان داشت.

کریستیانو رونالدو سال گذشته در یوونتوس از نظر فردی درخشان ظاهر شده و بهترین گلزن لیگ ایتالیا نیز لقب گرفت. اما تیم آندره آ پیرلو در لیگ قهرمانان زود با تورنمنت وداع کرده و در لیگ نیز در رتبه چهارم قرار گرفت. همچنین کریستیانو رونالدو در یورو 2020 نیز علیرغم عملکرد خوب از نظر فردی و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ مسابقات، در اولین مرحله و با شکست پرتغال مقابل بلژیک از دور مسابقات کنار رفت.

البته رونالدو امسال بالاخره به رکورد بهترین گلزن تاریخ در رده ملی دست یافت و حالا او با 112 گل، بالاتر از علی دایی در رتبه اول تاریخ فوتبال قرار دارد. در ادامه جزئیات نتایج هر یک از کاندیداهای اصلی توپ طلای 2021 را به طور مبسوط مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌بینید کریستیانو رونالدو با 178 امتیاز در جایگاه ششم رده بندی قرار گرفته است:

رتبه و تعداد آرای کریس رونالدو در بالون دور 2021 چقدر بود؟
رتبه کریس رونالدو در بالون دور 2021 / رتبه کریس رونالدو در توپ طلا 2021 / آرای کریس رونالدو در بالون دور 2021 / آرای کریس رونالدو در توپ طلا 2021

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رتبه و تعداد آرای کریس رونالدو در بالون دور 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر