;
coinex

دومین تریلر رسمی فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد

خانم میزل شگفت انگیز از جمله سریال‌های تحسین شده آمازون پرایم است. چندی پیش دومین تریلر رسمی فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel یکی از بهترین سریال‌های آمازون پرایم بوده که برای اولین بار در  17 مارچ 2017 در آمازون پرایم ویدیو به نمایش در آمد. این سریال برنده بیش از  80 جایزه و همچنین نامزد 150 جوایز دیگر شده است.

متاسفانه فصل چهارم این سریال همانند بسیاری دیگر از فیلم و سریال‌ها بارها قربانی پاندمیک کرونا شده و فیملیرداری و پخش آن به تعویق افتاده است. اما بالاخره تمامی قسمت‌های این مجموعه در 18 فوریه 2022 از شبکه آمازون پرایم ویدئو پخش خواهد شد. در ادامه ضمن مرور داستان، دومین تریلر فصل چهارم خانم میزل شگفت‌انگیز را تماشا می‌کنیم.

دومین تریلر رسمی فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

سریال خانم میزل شگفت‌‌انگیز یک سریال کمدی آمریکایی بوده که توسط امی شرمن پالادینو ساخته شده است و حال و هوای سال 1950 تا 1960 را برای بینندگان به تصویر می‌کشد.

شخصیت اصلی این سریال زنی به نام میریام میج میزل بوده که خانه‌دار بوده و 2 فرزند دارد. او به تازگی متوجه شده که می‌تواند کمدین خوبی باشد. میریام میج میزل پس از کشف استعدادهای بینظیرش تصمیم می‌گیرد که پیشه خود را در همین زمینه دنبال کند.

زندگی میریام زمانی که می‌فهمد شوهرش جوئل میزل به او خیانت کرده به کل بهم می‌ریزد. او بسیار درمانده شده و زمانی که مست است به عنوان یک استندآپ کمدین اجرایی را انجام می‌دهد.

اجرای او موجب می‌شود که او با سوزی میرسن آشنا شود. بعدها سوزی میرسن مدیر برنامه میریام می‌شود. از آنجایی که میریام میج یک زن کمدین در سال 1950 است، روزهای بسیار سختی را می‌گذراند اما او تسلیم نشده و به راه خود به عنوان یک کمدین ادامه می‌دهد. میریام میج پس از اجراهایی پی‌در‌پی به عنوان خانم میزل شناخته می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل 4 سریال The Marvelous Mrs. Maisel را تماشا کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به مقاله‌های بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار، هم با بهترین فیلم های 2022 آشنا شوید؛ و یا اگر به انیمه و انیمیشن علاقه دارید با مراجعه به مقاله‌های صفحه بهترین انیمه ها و انیمیشن ها می‌توانید از مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها اطلاعات جامعی را کسب کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دومین تریلر رسمی فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر